Dat zijn geen hoeveelheden geld die echt helpen, denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het werkt iig niet met het oude bestuur en duidelijk ook niet met het nieuwe bestuur dus neem het heft in handen en ga samen sparen! 1 euro per maand is toch al snel 100.000 of 200.000 euro als je echt zoveel supporters hebt!
Ik ga voor de finale in Madrid .. alleen woont mn dochter daar dan niet meer .. (nu om de hoek)quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Je hebt een heerlijke en spannende 2e helft gemist!
Ajax was baas en Juve was wel eehm in paniek, zeker na de 1 - 2
Heb je die allemaal op tijdens de wedstrijd?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
13 hotelcake's ik zal Till Brat even voor zijn
Niks alleen Ajax gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoeveel heb je verloren bij andere wedstrijden??
Zenuwenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je die allemaal op tijdens de wedstrijd?
Heb je Overmars gezienquote:Op woensdag 17 april 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schandalig, een Feyenoorder die binnenloopt dankzij de winst van Ajax.
Hij loopt de 100 meter in 28 seconden nu.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je Overmars gezienover schandalig gesproken
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij loopt de 100 meter in 28 seconden nu.
Hij heeft wel een mooi buikschuivertje gekweektquote:Op woensdag 17 april 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je Overmars gezienover schandalig gesproken
Wat? Als je als supporters 1 euro spaart per maand en je krijgt pak m beed 100.000 fans mee, heb je in een jaar tijd 1.200.000 euro, stel de helft doneert 2 ipv 1 euro heb je 1800.000.... Heb je fans die meer doneren.... word het uiteraard alleen maar meer...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoeveelheden geld die echt helpen, denk ik.
Hey, in Europa ben ik ook voor Feyenoord! Het gaat immers om de europa punten en directe plaatsing voor de cl ed shitquote:Op woensdag 17 april 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schandalig, een Feyenoorder die binnenloopt dankzij de winst van Ajax.
Eerst Tottenham of Man City uitschakelen....quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga voor de finale in Madrid .. alleen woont mn dochter daar dan niet meer .. (nu om de hoek)
ja daar is en problem bj de modemom dat en modemkabel nur locker erin zit en keer bijkomen en dat ding is heruitquote:
Nagenietennnnnnn jij rookt ook een peuk na de sex of wah?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef sig000 het volgende:
Ja godverdomme die wedstrijd is afgelopen toch?
Dus? Het is 22 jaar geleden gast! De aanvoerder van Ajax nu was toen nog niet eens geboren!quote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef sig000 het volgende:
Ja godverdomme die wedstrijd is afgelopen toch?
Nee man dan ga ik slapen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nagenietennnnnnn jij rookt ook een peuk na de sex of wah?
modemomquote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja daar is en problem bj de modemom dat en modemkabel nur locker erin zit en keer bijkomen en dat ding is heruit
De schuld is tientallen miljoenen. Er is vast een paar miljoen op te halen bij de fans, maar dat moet dan wel geregeld worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Als je als supporters 1 euro spaart per maand en je krijgt pak m beed 100.000 fans mee, heb je in een jaar tijd 1.200.000 euro, stel de helft doneert 2 ipv 1 euro heb je 1800.000.... Heb je fans die meer doneren.... word het uiteraard alleen maar meer...
Kan je een euro per maand niet missen zijn de fans uiteraard blij meet elke hulp die je geeft maar jullie zeggen zelf dat de fan schare zo groot is, doe dit dan eens! Ik zweer je in no time heb je een groot bedrag bij elkaar.
Ik praat maar over 1 euro maar al is je fan schare zo groot kan je met een paar euro per maand miljoenen in totaal bij elkaar halen!! Ja het kost je een paar jaar maar waar gaat het om? De overleving van je club toch? Nou, neem de boel dan over want het huidige en oude bestuur maken er een potje van!
Ik kwam pas na de wedstrijd.. dus laat Mario er buitenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Viel mij wel een beetje tegen dat:
A: Mario te laat was voor Ajax
B: Toen Barca ging kijken
C: en toen Ajakx tikte
Jij typte Ajaxciedenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
nee was 2 spelen konferenz op sky daar schalten ze altijd omquote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |