Zolang het maar niet weer een herhaling wordt van 2003 tegen Milan. Ik heb nog nachtmerries van dat late doelpunt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever winst voor ajax heeft wel te maken met eventuele weddenschappen.
Die goals die ik van 'em gezien heb waren vaak ook beetje intikkers.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik merk er vrij weinig van. Vorige wedstrijd in Amsterdam raakte hij geen pepernoot.
Ach straks maakt hij een goal en sta ik zwaar voor lul.
Heeft een chauffeurtje hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Johan rijdt dat hele pleuriseind van Grolloo naar Amsterdam voor 30 seconden analyse in de rust.
Elk minuut weg bij zijn vrouw is het waardquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Johan rijdt dat hele pleuriseind van Grolloo naar Amsterdam voor 30 seconden analyse in de rust.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:07 schreef MC-Morgan het volgende:
Doublepain wordt hier door de mangel gehaald.
Ja maat jij reageert toch echt op mij als ik iemand die zegt dat als dit 3-2 eindigt we naar verlenging gaan terug naar de keuken stuur he.quote:
Doen we toch al nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Als Kean scoort dan mag niemand mij meer serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |