Is weleens anders geweestquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Zeker, en laat lekker doorspelen en ook geen kaartenzwaaier
Sinds de 1-0 is er gek genoeg meer schwung of spanning in de pot gekomen. Ajax is slordig aan de bal vooralsnog, maar achterin word ik vooralsnog alleen bang van de standaardsituaties. Qua veldspel kan Juve alleen een beetje ritme krijgen als er omschakelingen zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is je oordeel over de eerste helft.
jij moet gewoon je mond houden en hopen op een gelijkspel dan samen de verlenging in.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
Zie dit geen verlenging worden trouwens.. Er gaat sowieso nog gescoord worden.
3-2 voor Juve en dan verlengingquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
Zie dit geen verlenging worden trouwens.. Er gaat sowieso nog gescoord worden.
Mijn hartquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet gewoon je mond houden en hopen op een gelijkspel dan samen de verlenging in.
niemand heeft zin om op een dinsdagavond om 23 uur te gaan slapen.
ik vat het zo samen:quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:56 schreef -Chakotay- het volgende:
leuke wedstrijd
spannend
vuil spel soms van Juventus
Ronaldo mad
beetje samenvatting van eerste helft
Ja ik vond dit ook wel grappig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ging je alarm af voor je anti-Feyenoord act?
Die is idd lekker in vorm en lijkt op te bloeien onder spanning.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:56 schreef bombmannl het volgende:
Donny is ook wel flink in waarde gestegen op basis van deze twee potjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |