Hans bedanktquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze ooit nog eens een mooi negertje zoeken voor een rol in Sjors en Sjimmie zou ik Onana willen tippen.²
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze ooit nog eens een mooi negertje zoeken voor een rol in Sjors en Sjimmie zou ik Onana willen tippen.²
Rustig aan sahbiquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit. Juve is al weer aan het gas terugnemen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef PSVCL het volgende:
Belangrijk dat ze de eerete 20 min ongeschonden zijn doorgekomen
I dunno, ik vind Sinkgraven wel heel ernstig. Ik snap dat Magallan als CV ook geen optie is, maar toch. Ajax kan maximaal één van zijn vijf verdedigers missen, en die ene mag nou net niet de Ligt zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: [..] Wel derde keus he. Dat wordt op elke positie een zeer matige speler, behalve in de spits.
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je hier keihard op modereert maar kennelijk doet het je niet veel
Niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je hier keihard op modereert maar kennelijk doet het je niet veel
ahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |