Die van Juve zingen is EEN joodquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zingen wie niet springt is geen jood.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vrees dat er veel over de kant van Mazraoui zal gaan lopen bij Juventus. Althans als ze hun huiswerk hebben gedaan.
Jason.²
derülo?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vrees dat er veel over de kant van Mazraoui zal gaan lopen bij Juventus. Althans als ze hun huiswerk hebben gedaan.
Jason.²
lekker drivertje ouwequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
Ja want de kant van Veltman is onneembaarquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
Voorhees?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
Kloptquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja want de kant van Veltman is onneembaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |