SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
OK ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jazeker, maar op dit moment niet mentaal functionerend, dus verhalen volgen later
Wordt ook maar tijd dat er een leuke schoorsteenveger bij mij langs kom, ook al heb ik geen schoorsteenquote:
Dat zou jij toch ook doen als je de kans had?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:33 schreef Greys het volgende:
Wat deed de AJAX trainert nou blij Ronaldo over de bol aaien? Ik snap dit toch allemaal niet.
Ja IK.. Maar hij toch niet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou jij toch ook doen als je de kans had?
Ten Hag zei: ‘nous PAKKEN jullie’quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:33 schreef Greys het volgende:
Wat deed de AJAX trainert nou blij Ronaldo over de bol aaien? Ik snap dit toch allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Waarom niet? Misschien kijkt de trainert van ajax stiekem wel hetzelfde naar Ronaldo als jij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |