Ik ben er ook blij mee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat fijn dat je eindelijk zo goed terecht bent gekomen.
Jawel, ik kan een kwartiertje later beginnen en dan heb ik wel een gunstige reis.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En het op en neer reizen, gaat dat een beetje?
Wat een schappelijk bedrijf. Je hebt het getroffen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, ik kan een kwartiertje later beginnen en dan heb ik wel een gunstige reis.
Want?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wacht ff, dan pak ik er wat te knagen bij.
ik heb al gegetenquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wacht ff, dan pak ik er wat te knagen bij.
Dat denk ik ook wel, iig aardige collega's om mij heen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een schappelijk bedrijf. Je hebt het getroffen.
Ik vind het fijn voor je. En je killerparkiet, krijgt die een maatje? Ik meende zoiets te lezen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, iig aardige collega's om mij heen.
Dat is wel de bedoeling, maar door alle drukte is het er nog niet van gekomen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor je. En je killerparkiet, krijgt die een maatje? Ik meende zoiets te lezen.
Ja al maanden houdt ie ons zoetquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef Disana het volgende:
En je killerparkiet, krijgt die een maatje?
Jawel, jij bent degene die het allemaal niet snapt.quote:
Je hebt het echt niet door hè.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
niet vaag blijven hoor.... ik ga er even voor zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |