Een paar jaar geleden zat het nog in een zakquote:
Pff gelukkig die kut kleuter uit de opquote:
Als jij het per se kwijt wil dan mag dat van mij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is overgekomen.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zat het nog in een zak
Ja ik zocht me rot, en Deisyy was volgens mij de gene die op de doosjes weesquote:
Gebonden!quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroeger werkte ik bij Knorr. Kennen jullie die saus voor asperges in die kartonnen verpakking?
Ben niet zo van het kant en klare, maar díe is echt lekker!
Jij bent de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij het per se kwijt wil dan mag dat van mij.
Ja gebonden, gebonden soepjes zijn het lekkerst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:15 schreef chufi het volgende:
Met ei dus ...Smul ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Met ei dus ...Wat is dit? Iets met kerrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Met ei dus ...Wasda allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Doe ik nog steeds ik bewaar de konten ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:16 schreef Recce het volgende:
Volgens mij maakte mijn moeder altijd aspergesoep de dag nadat we asperges hadden gegeten. Vroeger waren ze veel houtiger en moest je er veel af snijden en van die stukken kon je mooi soep maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |