Weg met die nare kut kleuterquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef espri het volgende:
Franny vraagt aan Adje hoe laat ze gaan straten, in een minirokje en een bontjasje...
En zolang ze maar niet bij haar in het huisje slapen is alles best.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vraag maar aan Chrissie, ze is zo dol op zwervers en daklozen maar het mag niet te veel tijd kosten.
Ik hoor Chris net zeggen dat Dave ook mee komt volgens haarquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
komt straks iemand om te praten over daklozen ofzo, chris heeft zitplekje gemaakt v 17 man bij haar atelier met haaaar kunst op de achtergrond.
dat t maar om chris draait he
Nee om de daklozen en zwervers natuurlijk, Chrissie wil er helemaal niet goed opstaan geforceerd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
komt straks iemand om te praten over daklozen ofzo, chris heeft zitplekje gemaakt v 17 man bij haar atelier met haaaar kunst op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoor Chris net zeggen dat Dave ook mee komt volgens haar
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoor Chris net zeggen dat Dave ook mee komt volgens haar
Ow dan begreep ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Was een vraag van Jensie, volgens Jessie is het zeker....
Ja, kunst dat nog niet af is aldus haarzelf.......quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
Jessie zei dat idd. Hij zei ook: We zorgen er gewoon voor dat er genoeg mensen zijnquote:
Ja klopt, op het eind van een zin altijd dat toontje omhoog, ik hoor meer daar het nu doen, ergerlijk wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij Jensie is het vaak onduidelijk of het een vraag is of een mededeling
Zo begreep ik het ook maar zit ook andere dingen te doen hier dus komt niet echt duidelijk binnen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie zei dat idd. Hij zei ook: We zorgen er gewoon voor dat er genoeg mensen zijn
Ik maakte er uit op dat dat evenement dus sowieso door gaat
Die Dave is een loserquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:17 schreef MacDeMarco het volgende:
De laatste keer dat ik Dave hoorde praten was hij er echt van overtuigd dat Chris met hem een relatie aangaat, alleen wist ze dat zelf nog niet zei hij
Welke laatste keerquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:17 schreef MacDeMarco het volgende:
De laatste keer dat ik Dave hoorde praten was hij er echt van overtuigd dat Chris met hem een relatie aangaat, alleen wist ze dat zelf nog niet zei hij
De magische kaartenbak gaat weer open.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie zei dat idd. Hij zei ook: We zorgen er gewoon voor dat er genoeg mensen zijn
Ik maakte er uit op dat dat evenement dus sowieso door gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |