Ik geef het 1.5 uur, dan is het weer 'n teringbendequote:Op dinsdag 16 april 2019 06:42 schreef Poezewoes het volgende:
GM all![]()
[ afbeelding ]
Opgeruimt staat netjes
Zwak dat hij weer rooktquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:51 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even bakkie en een peukje, het leiding geven aan Utopia kan beginnen
Dat weet ik eigenlijk niet meer, wel dat hij een dikke kop had.quote:Op dinsdag 16 april 2019 06:55 schreef Ranah het volgende:
hij kwam toch als niet roker binnen in 1 ?
vreselijk koopverslaafd die merelquote:Op dinsdag 16 april 2019 07:45 schreef Ranah het volgende:
adje pakt een schoenendoos uit een doos en zegt: merel heeft zoveel schoenen dat ze nieuwe niet eens uit de doos haalt
Mylene zegt dat ze volgens haar niet pasten en nu zegt ze dat het een sample is
Goh, de slap janus rookt weer, wat een mietje zeg niet eens karakter om te stoppenquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:51 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even bakkie en een peukje, het leiding geven aan Utopia kan beginnen
ja dat was al vrij snel weerquote:Op dinsdag 16 april 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goh, de slap janus rookt weer, wat een mietje zeg niet eens karakter om te stoppen
Het lukt mij ook niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goh, de slap janus rookt weer, wat een mietje zeg niet eens karakter om te stoppen
mij na een fikse griep ineens wel, en appeltje eitje daarna, een week ervoor had de gedachte me een paniekaanval bezorgdquote:
Ik heb nooit gerookt, maar zal iemand nooit een slapjanus noemen omdat het niet lukt.quote:
Met die ballonnen actie 8 zag ik vanochtend vroegquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
weet iemand hoeveel kaarten er nu prec verkocht zijn
dank voor het antwquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die ballonnen actie 8 zag ik vanochtend vroeg
Niet alle programma's/software zal hij op die boot hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie wil op de pc waarop adriaan zit hij kan toch in de boot op de pc
dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet alle programma's/software zal hij op die boot hebben.
Smerig hèquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:35 schreef espri het volgende:
Lekker eerst een puistje stuk krabben en dan met de kwast die ze samen gebruiken weer poederen...
Ik kijk vol verbazing, sowieso dit soort dingen delen vind ik goor maar ach, ik vind wel meer dingen goorquote:
Dat zijn basale dingen. Jezelf wassen. Als je dát al niet doet...quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ik kijk vol verbazing, sowieso dit soort dingen delen vind ik goor maar ach, ik vind wel meer dingen goormaar dat ze zelf niet het besef hebben dat het toch lekkerder is om je eerst fris te wassen? En His is al zo van hoe wordt ik naar buiten neer gezet? Nou, niet als een hele frisse dame.
Precies ipv dat ze het zelf aan Jessie vraagt. Moest zondag zo lachen toen de moeder van Jessie tegen haar zei dat ze wel de huispsychologe leek.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Typische Hiske vraag.
Waarom denk jij dat Jessie zo gek is op Kees?
Zij vraagt altijd aan Chris wat zij denkt hoe iemand anders denkt.
Irri dat wedervragen en zelf nooit een antwoord uitspreken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Typische Hiske vraag.
Waarom denk jij dat Jessie zo gek is op Kees?
Zij vraagt altijd aan Chris wat zij denkt hoe iemand anders denkt.
Zaterdagavond zei ze dat ze beide gráág doet. Misschien vies, zei ze, maar wél een obsessie van mij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:51 schreef espri het volgende:
Je bed ook gewoon meteen opmaken, niet ff lekker laten luchten, heerlijk.
Is His nu een baard aan het plukken of puist uitknijpen?
Oke, iedere gek zn gebrek en dat mag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:53 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Zaterdagavond zei ze dat ze beide gráág doet. Misschien vies, zei ze, maar wél een obsessie van mij.
Jaaaa maar alles doet pijn zegt ze, ook haar "tieten". Tieten pijn, riep Franny er achteraan.quote:
Gelijk heb je, ik vind dat ze beiden weg mogen, gooi er maar vers vlees in die wel wat willen doen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:59 schreef Mjelleke het volgende:
Echt waar het mag best wel eens tijd worden dat een van die twee heksen eruit gaat. Wat zijn dat irritante wijven... sorry voor mijn taalgebruik.
Irritainment ten top iddquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:59 schreef Mjelleke het volgende:
Echt waar het mag best wel eens tijd worden dat een van die twee heksen eruit gaat. Wat zijn dat irritante wijven... sorry voor mijn taalgebruik.
Klopt, in het begin was Merel wel steeds de eerste die ging maar waarschijnlijk omdat ze nu meteen ging sporten dat ze het niet doet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:09 schreef spapaars het volgende:
Je kunt wel op een paar letten.maar eigenlijk zie ik bijna nooit iemand s'morgens richting douchecabine gaan.
Tjeetje wat zeiken ze toch tegen shelly...quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:07 schreef espri het volgende:
Jes vraagt aan Shel of ze ergens anders een appel kan eten ipv bij zn oor.
Is zo, ze moeten altijd haar hebben maar je moet het bij mij ook niet flikken hoor een appel eten vlakbij me brrrrr, en hij zei er bij dat ie zich moest concentreren op de financiën, of hij dus ff alleen kon zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tjeetje wat zeiken ze toch tegen shelly...
Ik ga het echt irritant vinden
Shel is irritant!!quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tjeetje wat zeiken ze toch tegen shelly...
Ik ga het echt irritant vinden
tja, hij doet het zelf ook bij iedereen, erbij gaan zitten .quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:12 schreef Angelique61 het volgende:
Kzou het ook irritant vinden om als een zombie naast iemand te zitten die bezig is op de computer en dan nog te eten naast je oor....
Geen idee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:10 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, in het begin was Merel wel steeds de eerste die ging maar waarschijnlijk omdat ze nu meteen ging sporten dat ze het niet doet?
wat dacht je van de makeup kwasten ff lekker uitwassen..quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ik kijk vol verbazing, sowieso dit soort dingen delen vind ik goor maar ach, ik vind wel meer dingen goormaar dat ze zelf niet het besef hebben dat het toch lekkerder is om je eerst fris te wassen? En His is al zo van hoe wordt ik naar buiten neer gezet? Nou, niet als een hele frisse dame.
Net zoals in 1? Niemand geloofde dat ze echt achter dat doek aan het douchen of wassen waren, het zou goed kunnen hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als je een tijdje niet op de streams bent valt dat niet direct op.
Heb nog steeds het vermoeden dat die douchecabine af en toe voor het plaatje wordt gebruikt.
En dat er ergens buiten het zichtbare terrein een badhuisje is.
En Jessie geeft het netjes bij haar aan en dan vraagt ze aan Adriaan of die het erg vindt als ze daar gaat föhnen. Hoe dom!quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:12 schreef espri het volgende:
[..]
Is zo, ze moeten altijd haar hebben maar je moet het bij mij ook niet flikken hoor een appel eten vlakbij me brrrrr, en hij zei er bij dat ie zich moest concentreren op de financiën, of hij dus ff alleen kon zitten.
Dit is typisch Shel, ze is niet dom, alleen maar een beetje onwetend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:16 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En Jessie geeft het netjes bij haar aan en dan vraagt ze aan Adriaan of die het erg vindt als ze daar gaat föhnen. Hoe dom!
appel eten vind ik geen irritant geluid hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:12 schreef espri het volgende:
[..]
Is zo, ze moeten altijd haar hebben maar je moet het bij mij ook niet flikken hoor een appel eten vlakbij me brrrrr, en hij zei er bij dat ie zich moest concentreren op de financiën, of hij dus ff alleen kon zitten.
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:15 schreef espri het volgende:
[..]
Net zoals in 1? Niemand geloofde dat ze echt achter dat doek aan het douchen of wassen waren, het zou goed kunnen hoor.
Dat verschilt ook per mens, mijn man weet dat ik hem vermoord als hij een appel eet als ik er naast zit...quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
appel eten vind ik geen irritant geluid hoor
Denk dat ik echt smakken, van of op eten viezer vind
Maar eten (van sommige dingen)maakt gewoon soms geluid, bij iedereen
Tsja, echt real live is het toch niet en we worden bedonderd waar we bij zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
15 mensen , en je ziet af en toe iemand met een badspulletjes daar lopen.
Bakken ze nog brood voor de verkoop?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:15 schreef Angelique61 het volgende:
Zijn er geen broden te bakken vandaag?
Er zit een soort van boiler bij die douche toch, want hoor ze vaak zeggen warm water is opquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
15 mensen , en je ziet af en toe iemand met een badspulletjes daar lopen.
zijn allemaal smeerpijpen daat geen 1 wast zich smorgens goed ook de mannen nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er zit een soort van boiler bij die douche toch, want hoor ze vaak zeggen warm water is op
Iedereen iedere dag douchen gaat dus niet..
Maar wat men zegt beetje poedelen met een emmertje en een washandje frist iedereen van op
Volgens mij werkt dat ook beter op je humeur, als je *fris* de dag begint
Maar un uto 2 kon ik hier op het forum ook lezen dat men sommige bewoners vies vond, en die hadden toch 2 of 3 douchecabines en een bad
In het begin van 1 poepten ze ook in het bos als je ze moest geloven.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:15 schreef espri het volgende:
[..]
Net zoals in 1? Niemand geloofde dat ze echt achter dat doek aan het douchen of wassen waren, het zou goed kunnen hoor.
Ja shitmounten was dat toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
In het begin van 1 poepten ze ook in het bos als je ze moest geloven.
Ze zeggen wel meer wat dingen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:28 schreef espri het volgende:
[..]
Ja shitmounten was dat toch?
Geen idee maar ze zeiden soms wel dat ze de drollen tegen kwamen....
Klopt, we worden beduveld en we weten het ook maar we blijven kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zeggen wel meer wat dingen.
Net zo spontaan als op een bankje plaatsnemen en een gesprekje voeren.
Maar als het té duidelijk wordt dat er op commando tv moet worden gemaakt is dat best wel hinderlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:32 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, we worden beduveld en we weten het ook maar we blijven kijken.
Of het hier in 2 erger is.. komt het niet dat wij als kijker meer zien en aan gewenning van alle BB,s en uto 1?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als het té duidelijk wordt dat er op commando tv moet worden gemaakt is dat best wel hinderlijk.
En het lijkt dat in 2 het erger is dan het in 1 was.
Voor de rest is alles bijna hetzelfde.
Grootste verschil; De loods is vervangen door een silo.
Dyl en Kaylee weten het alquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:39 schreef espri het volgende:
Keyl op de boot, wat moet ze daar dan? ZXal ze de computer ontdekken?
Jessie heeft Kaylee en vriendje gisteren het laten zienquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:39 schreef espri het volgende:
Keyl op de boot, wat moet ze daar dan? ZXal ze de computer ontdekken?
Lees het net ja maar vraag me af wat ze er nu moet...quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jessie heeft Kaylee en vriendje gisteren het laten zien
Knap dat je nog zo je best blijft doen voor de filmpjes , en ik dank dat wat je zegt waarheid is , het loopt een beetje af , en het mooie weer komt er aan , wat moet je om dit steeds te volgen ? soaaiheid ten top , maar toch Bedankt !quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, net als de dalende kijkcijfers, kijken er ook steeds minder mensen naar de
filmpjes. Ik vrees, dat met name de saaie inwoners en de vele streamlocks langzaam het
einde van Utopia 2 inzetten.
Voorlopig blijf ik ze nog gewoon maken, op verzoek een jankende Franny ......![]()
[ afbeelding ]
Franny voelt zich niet gewaardeerd - deel 1.
x75w5th
[ afbeelding ]
Franny voelt zich niet gewaardeerd - deel 2.
x75wthv
Volgens mij ook nog een telefoon erbij toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:43 schreef spapaars het volgende:
meer dan 8000 in de min.
Maar een computer kopen lukt dan gewoon zonder vooraf te betalen?
[ afbeelding ]
Dinges ietsen voor de opening tattooshopquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:41 schreef espri het volgende:
[..]
Lees het net ja maar vraag me af wat ze er nu moet...
Ah oke, dat is toch de 20ste dacht ik?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:44 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Dinges ietsen voor de opening tattooshop
het is een poppenkast soap en volg het als (leed)vermaak, gewoon een tv programma met budget waar ze mee mogen spelen, leuk toch ?!quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als het té duidelijk wordt dat er op commando tv moet worden gemaakt is dat best wel hinderlijk.
En het lijkt dat in 2 het erger is dan het in 1 was.
Voor de rest is alles bijna hetzelfde.
Grootste verschil; De loods is vervangen door een silo.
Ja. Als het niet geannuleerd wordtquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:44 schreef espri het volgende:
[..]
Ah oke, dat is toch de 20ste dacht ik?
Ach, Jessie heeft al lang afgedaan voor mij, hij is alleen uit op zijn TV momentjes, en dan hetquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mag tijd worden dat die computer wordt ontdekt... de heilige Jessie grote mond over iedereen alles is voor de groep hij doet alles voor de groep.. is de eerlijkheid zelfde... nou blijkbaar is hij net zo als de rest achterbaks
en dingen achter houden
En Merol...quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, Jessie heeft al lang afgedaan voor mij, hij is alleen uit op zijn TV momentjes, en dan het
liefst over de ruggen van de zwakkeren ....![]()
Alleen zijn holmaatjes Adriaan en Gerrit kunnen geen kwaad doen ....
Ze weten het heus wel denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, Jessie heeft al lang afgedaan voor mij, hij is alleen uit op zijn TV momentjes, en dan het
Zelfs dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een weekje Cees zou de zooi wel een beetje opschudden .....
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een weekje Cees zou de zooi wel een beetje opschudden .....
Juistumquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geloof het niet, geen idee of zij wel kan zwemmen of durft te zwemmenquote:
Ik denk, dat zij er dan ook niet meer uitkomt met die schuin aflopende kant ...quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Geloof het niet, geen idee of zij wel kan zwemmen of durft te zwemmen
De verzorgster had gezegd dat ze het kan en het waarschijnlijk ook wel zou doen, als het maar een beetje schuin afloopt, kon ze er zelf in en uit komen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geloof het niet, geen idee of zij wel kan zwemmen of durft te zwemmen
Dat weet ze al.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Ik denk dat Merel ontploft als ze weet van die computer en dat Jessie het voor haar geheim heeft gehouden
Ik hoor hem toch veel klagen over Adriaan. Adriaan luistert niet altijd meer en trekt zijn eigen plan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
dit keer gaat het om houtsnippers die ze gepakt heeft zonder te vragenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:05 schreef Elounda2019 het volgende:
Christel pakt en pakt maar.. verzucht Jessie. Alles is voor Christel, bah
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:06 schreef Ranah het volgende:
[..]
dit keer gaat het om houtsnippers die ze gepakt heeft zonder te vragen
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ergens moet ik wel lachen om die selectieve verontwaardiging van Jessie, hij is geen haar beter ...
Dit was dan de fittie van de dag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:05 schreef Elounda2019 het volgende:
Christel pakt en pakt maar.. verzucht Jessie. Alles is voor Christel, bah
Zegt hij
Nee, het is al tijden verbazend droevig en saai ....quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Dit was dan de fittie van de dag.
't is niet meer wat het is geweest.
Inderdaad. Saai...quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:09 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dit was dan de fittie van de dag.
't is niet meer wat het is geweest.
chris is helemaal om te janken,en dat moet volwassen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Het niveau van Christel's kunst is echt om te janken.
Op de kleuterschool maken ze mooiere dingen.
[ afbeelding ]
Ja, en dat stond voor de klas, om te janken is het .....quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel maakt maar weer eens kotsgeluiden.
Ik vind haar helemaal geen kunstenares...ze maakt de meest lelijke dingen...een kleuter kan meerquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel maakt maar weer eens kotsgeluiden.
Nu zullen Jens en Myl wel sidderen van angst...ze worden niet meer vertrouwd door Andrea.....quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:20 schreef espri het volgende:
Andrea in gesprek met Franny, ze vertrouwd Jens en Myl niet zo, opeens staan ze vroeg op... tsja de stemmingen komen er aan he?
Onbetrouwbaar volk is het dat heeft Andrea goed door, maar Tranny en André zijn ook niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:20 schreef espri het volgende:
Andrea in gesprek met Franny, ze vertrouwd Jens en Myl niet zo, opeens staan ze vroeg op... tsja de stemmingen komen er aan he?
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:40 schreef DKUp het volgende:
Wij doen het voor jullie lurkers!
#havenofear
Jensie lijkt net op een klein kind of een pop. Jensie begint steeds meer de wijsneus uit te hangen, altijd leuk.
Het is net een buikspreekpop,zie hem zo zitten op Mylene's knie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:40 schreef DKUp het volgende:
Wij doen het voor jullie lurkers!
#havenofear
Jensie lijkt net op een klein kind of een pop. Jensie begint steeds meer de wijsneus uit te hangen, altijd leuk.
het grappige is dat hij dat zelf ook weetquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Het is net een buikspreekpop,zie hem zo zitten op Mylene's knie.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:44 schreef espri het volgende:
Het is bijna pasen dus moet er wodka en Bacardi komen... oke.
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Het is net een buikspreekpop,zie hem zo zitten op Mylene's knie.
En tampons alsjeblieftquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:44 schreef espri het volgende:
Het is bijna pasen dus moet er wodka en Bacardi komen... oke.
quote:
Chris en Chris weten het niet en ik denk Jens en Myl?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
Wie mag het geheim van de computer niet weten? Want ondertussen weet al meer dan de helft er vanaf ..
Tampons en wodka vaginaal inbrengen met Charlotte, Laura en Vlindeuwrrrr of iemand anders in Utopia 1quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:49 schreef espri het volgende:
[..]![]()
ik blijf het een ongelooflijk verhaal vinden... of ben ik nu zo oud dat ik dit soort dingen niet ken?
Myleentje niet natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
Wie mag het geheim van de computer niet weten? Want ondertussen weet al meer dan de helft er vanaf ..
En straks kijken wie er het geheim doorverteldquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:50 schreef espri het volgende:
[..]
Chris en Chris weten het niet en ik denk Jens en Myl?
En wanneer ze het allemaal weten kunnen ze er niets meer van zeggen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:49 schreef espri het volgende:
Nu mag Eric mee naar de boot, dan weet de helft van de groep dat er een pc is maar ze weten het niet van elkaar.
Ik denk dat dat de test is ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En straks kijken wie er het geheim doorverteld
Leuke spelletjes.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wanneer ze het allemaal weten kunnen ze er niets meer van zeggen.
Handig gedaan.
Hadden ze het in de groep gegooid was de verontwaardiging groot geweest.
En Shelley en Franny niet toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:50 schreef espri het volgende:
[..]
Chris en Chris weten het niet en ik denk Jens en Myl?
Geldt dat ook bij mannen in den reet ?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tampons en wodka vaginaal inbrengen met Charlotte, Laura en Vlindeuwrrrr of iemand anders in Utopia 1
Zou je sneller dronken van worden.....
Geen idee, niet van plan om te doen........quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geldt dat ook bij mannen in den reet ?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, niet van plan om te doen........
JAquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:57 schreef espri het volgende:
[..]Kinderachtig, wij willen het graag weten.
uto is niet geil, dan moet je naar andere programma's kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
Myl is helemaal niet geil kutmodel!
Er komt om 12 uur een dakloze om te praten![]()
CARE
Sjohn stopt altijd iets geils in zijn programma’squote:Op dinsdag 16 april 2019 10:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
uto is niet geil, dan moet je naar andere programma's kijken
dave of donkers?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
Myl is helemaal niet geil kutmodel!
Er komt om 12 uur een dakloze om te praten![]()
CARE
chrisquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:04 schreef zodeju het volgende:
gm.
Wie heeft dat schilderij van die koeienkop gemaakt die bij het atelier hangt......driehoek was erg moeilijk......heb nog nooit zo'n scheef ding gezien......
niet mooiquote:
Vraag maar aan Chrissie, ze is zo dol op zwervers en daklozen maar het mag niet te veel tijd kosten.quote:
man man manquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
komt straks iemand om te praten over daklozen ofzo, chris heeft zitplekje gemaakt v 17 man bij haar atelier met haaaar kunst op de achtergrond.
dat t maar om chris draait he
Weg met die nare kut kleuterquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef espri het volgende:
Franny vraagt aan Adje hoe laat ze gaan straten, in een minirokje en een bontjasje...
En zolang ze maar niet bij haar in het huisje slapen is alles best.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vraag maar aan Chrissie, ze is zo dol op zwervers en daklozen maar het mag niet te veel tijd kosten.
Ik hoor Chris net zeggen dat Dave ook mee komt volgens haarquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
komt straks iemand om te praten over daklozen ofzo, chris heeft zitplekje gemaakt v 17 man bij haar atelier met haaaar kunst op de achtergrond.
Nee om de daklozen en zwervers natuurlijk, Chrissie wil er helemaal niet goed opstaan geforceerd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoor Chris net zeggen dat Dave ook mee komt volgens haar
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoor Chris net zeggen dat Dave ook mee komt volgens haar
Ow dan begreep ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Was een vraag van Jensie, volgens Jessie is het zeker....
Ja, kunst dat nog niet af is aldus haarzelf.......quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef sjampoeh het volgende:
Jessie zei dat idd. Hij zei ook: We zorgen er gewoon voor dat er genoeg mensen zijnquote:
Ja klopt, op het eind van een zin altijd dat toontje omhoog, ik hoor meer daar het nu doen, ergerlijk wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij Jensie is het vaak onduidelijk of het een vraag is of een mededeling
Zo begreep ik het ook maar zit ook andere dingen te doen hier dus komt niet echt duidelijk binnen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie zei dat idd. Hij zei ook: We zorgen er gewoon voor dat er genoeg mensen zijn
Ik maakte er uit op dat dat evenement dus sowieso door gaat
Die Dave is een loserquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:17 schreef MacDeMarco het volgende:
De laatste keer dat ik Dave hoorde praten was hij er echt van overtuigd dat Chris met hem een relatie aangaat, alleen wist ze dat zelf nog niet zei hij
Welke laatste keerquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:17 schreef MacDeMarco het volgende:
De laatste keer dat ik Dave hoorde praten was hij er echt van overtuigd dat Chris met hem een relatie aangaat, alleen wist ze dat zelf nog niet zei hij
De magische kaartenbak gaat weer open.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie zei dat idd. Hij zei ook: We zorgen er gewoon voor dat er genoeg mensen zijn
Ik maakte er uit op dat dat evenement dus sowieso door gaat
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De magische kaartenbak gaat weer open.
Kil is overal jaloers opquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:30 schreef espri het volgende:
"nou dan wordt het niet meer Dyl naast mij in de ochtend" wat een zeikgriet en dat allemaal omdat hij wil gaan sporten.
Nee, ze duwt hem bijna in de armen van een ander (bij wijze van)quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:32 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt en ze snapt nog steeds niet dat ze hem zo juist gaat verliezen.
Ze moet gewoon lekker naar huis en kan Dyl weer losser worden zoals ie was toen ie net binnen kwam.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, ze duwt hem bijna in de armen van een ander (bij wijze van)
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:35 schreef espri het volgende:
[..]
Ze moet gewoon lekker naar huis en kan Dyl weer losser worden zoals ie was toen ie net binnen kwam.
Blijf het een raar koppel vinden........quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat kijkt ze weer lekker vies, alsof er stront op haar bovenlip zit
Ja, hij moet niet teveel trainen van haar, vindt ze niet mooi. Vandaar dat vieze gezicht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat kijkt ze weer lekker vies, alsof er stront op haar bovenlip zit
Goh wat leuk, hoe krijgt ze het verzonnen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Hiske vindt het grappig om alle mannen als Ben Saunders te verkleden en dat er dan een wordt uitgekozen als winnaar![]()
Lijkt mij echt zo'n bazig wijf......quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
Dat sneue, zeurderige, jankerige stemmetje en gezicht.
Handig eerder op een achterbakse manierquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wanneer ze het allemaal weten kunnen ze er niets meer van zeggen.
Handig gedaan.
Hadden ze het in de groep gegooid was de verontwaardiging groot geweest.
Van overtuigd dat het een succes wordt naar redden wat er te redden valt binnen twee dagenquote:
Hij moet zelfs wachten........quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:40 schreef espri het volgende:
En nu mag hij computeren maar ze zit er wel bij hoor.
Zeg maar gerust 'n kutwijf.... die alles naar haar hand wil zetten en geen Nee duldquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo'n bazig wijf......
Heel sneaky overheersend wijfie..................quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 'n kutwijf.... die alles naar haar hand wil zetten en geen Nee duld
en hoe wilt hiske dit gaan doen... ben draagt geen standaard kledingquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Hiske vindt het grappig om alle mannen als Ben Saunders te verkleden en dat er dan een wordt uitgekozen als winnaar![]()
Gelukkig heeft een groot deel van de groep die andere computer nog niet ontdekt want dan is het hek helemaal van de dam.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:49 schreef snetje het volgende:
Er gebeurd ook geen reet meer sinds ze daar muziek kunnen luisteren achter de pc ...Shelley heeft daar ook een handje van...
[ afbeelding ]
Eerlijke oprechte Jessiequote:Op dinsdag 16 april 2019 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een groot deel van de groep die andere computer nog niet ontdekt want dan is het hek helemaal van de dam.
Wat heeft die er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eerlijke oprechte Jessie
Dyl mag mee hoor........geen probleem.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:35 schreef espri het volgende:
[..]
Ze moet gewoon lekker naar huis en kan Dyl weer losser worden zoals ie was toen ie net binnen kwam.
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, maar dan heeft Hiske in ieder geval laten zien dat ze zogenaamd meedenkt om daar niet later op gepakt te kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en hoe wilt hiske dit gaan doen... ben draagt geen standaard kleding
die heeft toch die pc verstoptquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft die er nu weer mee te maken?
Ja, met een reden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die heeft toch die pc verstopt
Maken ze van de caravan 'n kapsalon/massagesalon (al dan niet met happy end)quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dyl mag mee hoor........geen probleem.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Dylan was beter af zonder Kaylee. Sinds zij er is, is het bergafwaarts gegaan met hem...
Wees blij dat hij er is, anders was het wel heullll saai geweest....quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eerlijke oprechte Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |