Bedankt en bedankt dat je Chelsea kapot hebt gemaaktquote:Op maandag 15 april 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok
overigens, gratz met Arsenal, en blij dat jullie dit keer wel kapitaliseren als we winnen van een van jullie directe rivalen
Hahaquote:Op maandag 15 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk ik heb wel BLO gehad maar zo gek ben ik niet, want het wetboek ken ik ook.
die brommerzaak en jullie zijn goed gek, sorry dat ik het zegquote:Op maandag 15 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk ik heb wel BLO gehad maar zo gek ben ik niet, want het wetboek ken ik ook.
je bent zelf een (lol)quote:Op maandag 15 april 2019 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afhankelijk van wat je beoogde mijlpaal is (lol)
Gewoon slecht van Hazard.quote:Op maandag 15 april 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt en bedankt dat je Chelsea kapot hebt gemaakt
Watford is een pittige zoals je weet, maar zat heel veel geluk bij haha. Weet je wel, dat is wat ze noemen als Hazard twee keer het aluminium raakt.
Doe me een (lol)quote:
onterecht goedgekeurde goals, wegkomen met kaarten, onterecht -afgekeurde- tegengoals, dat soort shit zie ik als geluk hebben.quote:
En dus heb je het geluk dat hij de bal net niet 10 cm aan de goede kant van de paal schiet.quote:Op maandag 15 april 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
onterecht goedgekeurde goals, wegkomen met kaarten, onterecht -afgekeurde- tegengoals, dat soort shit zie ik als geluk hebben.
Als een tegenstander de paal raakt, dan heeft die tegenstander gewoon niet goed genoeg gemikt.
Ja op dat punt mbt geluk gaan we het niet eens worden. Als Salah de bal net langs de paal schiet, zie ik dat niet als geluk voor de tegenstander, dan zie ik dat als slecht van Salah.quote:Op maandag 15 april 2019 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dus heb je het geluk dat hij de bal net niet 10 cm aan de goede kant van de paal schiet.
Je hebt gewoon geluk nodig, ook bij die screamer van hem. Voetbal is gewoon grotendeels geluk, dat kan je proberen te forceren en afdwingen maar uiteindelijk moet het meezitten.quote:Op maandag 15 april 2019 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja op dat punt mbt geluk gaan we het niet eens worden. Als Salah de bal net langs de paal schiet, zie ik dat niet als geluk voor de tegenstander, dan zie ik dat als slecht van Salah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |