Dat is meestal ook dikke onzin.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Sommige mensen stellen eisen aan een partner die niet haalbaar zijn, zij settelen niet voor minder en blijven dan liever single.
Op kapotte potjes passen geen deksels.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zoals mijn vader dan zegt: op elk potje past een dekseltje
heel herkenbaar , hier ook een paar op me werk , als je dan hun kerels wel eens ziet , dan heb je ook zo iets van ...... had je toch wel iets hoger ingeschat damequote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is meestal ook dikke onzin.
Zie ook wel eens op mijn werk van die vrouwen met veel eisen. En als ze dan een vriend hebben voldoet ie nog niet aan de helft.
Hmm toch valt me vaak op dat mannen die wat ouder zijn... vaak hun huis prima op orde hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
heel herkenbaar , hier ook een paar op me werk , als je dan hun kerels wel eens ziet , dan heb je ook zo iets van ...... had je toch wel iets hoger ingeschat dame
jaren geleden ook een vrouw bij ons , middelmatige dame wel , maar die kwam ook even langs met haar vriendje ...... denk dat hij zich 30 jaar niet gewassen had , achter af schijnt hij ook gewoond te hebben op een woonboot en veel dronk en geen werk.
maar dan heb ik zo iets van waarom vallen dames voor iemand die totaal geen werk heeft en totaal hun leven niet op orde hebben , en dan zelf gaan lopen klagen dat ze altijd maar in de problemen komen .
als je dan dat soort mannen uit kiest ja dan vraag je er ook wel een beetje er om
maar goed dat zijn dingen die ik nooit kan begrijpen of zul begrijpen , ik zelf heb alles op orde en vast werk al 30 jaar , goed verzorgt , net huishouden ( voor vele dames vaak te netjes voor een man ), maar dan laten ze zich door mannen die veel problemen hebben vaak nog in laten ook ,
nu zijn dat ook wel dames waar ik totaal geen oog voor heb
maar toch een beetje verstand hebben ze toch wel , dat als ze een man nemen die echt een probleem geval is , dat zo iemand hun dan mee trekt de afgrond in ...
daarom ben ik altijd heel voorzichtig met mijn keuze wat betreft vrouwen , misschien wel te
vaak als ze hier binnen komen het eerste wat ze vragen heb je een schoonmaakster of zo dat voor een man alleen ... :-)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm toch valt me vaak op dat mannen die wat ouder zijn... vaak hun huis prima op orde hebben.
Of wellicht val ik gewoon onbewust op het type man dat daadwerkelijk voor zichzelf kan zorgen
Lekker toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
vaak als ze hier binnen komen het eerste wat ze vragen heb je een schoonmaakster of zo dat voor een man alleen ... :-)
of ik ben te netjes of die vrouwen komen alleen maar bij mannen die er een zootje van maken , maar goed bij de gemiddelde alleenstaande vrouw die ik tegen kom zou ik ook niet willen blijven hoor dus misschien het het wel iets met perfectie te maken
Ja ik ben ook al bijna op de helft dus wat dat betreft ja ik hoor ook bij de oudere man
kan wel maar het ligt er aan hoe of wat met de katten en kindquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lekker toch?
Hier 3 katten en een kind... dan is het nooit lang opgeruimd.
Dat klinkt wel heel gedeprimeerdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:48 schreef Academicus het volgende:
Ik ben 38, gescheiden en heb kinderen. Dan is de spoeling sowieso heel erg dun. De hoop op een nieuwe relatie heb ik al lang opgegeven. Feit is dat je na je 30e een stuk kritischer wordt, door omstandigheden of omdat je jezelf beter kent.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:48 schreef Academicus het volgende:
Ik ben 38, gescheiden en heb kinderen. Dan is de spoeling sowieso heel erg dun. De hoop op een nieuwe relatie heb ik al lang opgegeven. Feit is dat je na je 30e een stuk kritischer wordt, door omstandigheden of omdat je jezelf beter kent.
Ik vind het getuigen van realisme, wat de rest ook mag zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:48 schreef Academicus het volgende:
Euh, ik ben 37, gescheiden en heb een kind. Ik zie het probleem echt niet. Zat leuke, gescheiden mannen, met of zonder kinderen, of mannen die na lange relaties weer vrijgezel zijn. Makkelijk is het niet om iemand te vinden, maar dat was het 10 jaar geleden ook niet. Er is altijd wel wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:48 schreef Academicus het volgende:
Same here...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Euh, ik ben 37, gescheiden en heb een kind. Ik zie het probleem echt niet. Zat leuke, gescheiden mannen, met of zonder kinderen, of mannen die na lange relaties weer vrijgezel zijn. Makkelijk is het niet om iemand te vinden, maar dat was het 10 jaar geleden ook niet. Er is altijd wel wat.
Nou, ze komen me niet aanwaaien terwijl ik een ontzettend knappe vent ben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Euh, ik ben 37, gescheiden en heb een kind. Ik zie het probleem echt niet. Zat leuke, gescheiden mannen, met of zonder kinderen, of mannen die na lange relaties weer vrijgezel zijn. Makkelijk is het niet om iemand te vinden, maar dat was het 10 jaar geleden ook niet. Er is altijd wel wat.
Tja, ik heb geleefd als een playboy in mijn jongere jaren en ik denk dat ik al mijn kansen wel heb verspeeldquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Same here...
ZOu wat zijn ook.. als je op je 38ste al afgeschreven bent.
Gelukkig is er met je ego niks misquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:47 schreef Academicus het volgende:
[..]
Tja, ik heb geleefd als een playboy in mijn jongere jaren en ik denk dat ik al mijn kansen wel heb verspeeld
Kom je buiten?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:45 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou, ze komen me niet aanwaaien terwijl ik een ontzettend knappe vent ben.
Nee, want daar waait het wel. Hi ha ho!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |