quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
deze troep vond ik via Google image search:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij had hij iig nog zijn lengte mee. Dan kun je nog wel een 6'je scoren. Anders was hij wel fucked.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:49 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een incel dan een chad toch?
Sommige mensen stellen eisen aan een partner die niet haalbaar zijn, zij settelen niet voor minder en blijven dan liever single.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Op je 20ste nooit een vriendin hebben gehad is 1 ding... op je 30ste komt dat al heel anders over.
Op je 40ste nog nooit een langere relatie hebben gehad... is doorgaans niet slechts een rode vlag maar dan gaan het hele repertoire aan alarmbellen af.
Sneu ergens... maar je kunt je afvragen of dat onterecht is... wellicht kwam diegene nooit de juiste tegen...
maar voor zelfde geld is degene “gewoon niet geschikt” voor langdurige relaties.
Incels zouden hem zeker niet als incel zien, maar als (failed) normie. Dus gewoon een mediocre vent die misschien wat extra 'sexual market value' kan krijgen door bijv te sporten, beter te kleden, ander kapsel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik heb die mannen niet ingedeeld hè. Ik heb ook de richtlijnen voor de fysieke representatie van incel en chad niet verzonnen dus ik weet niet in welke categorie degenen dat verzonnen hebben bovenstaande foto zouden plaatsen.
Toch nog iets waar we het over eens zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je wordt dan the best of the rest. Of je daar blij mee moet zijn weet ik niet.
Andere mensen stellen helemaal geen eisen aan een partner. Ze gaan voor de eerste de beste die ook voor de eerste de beste gaat en hebben snel een relatie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Sommige mensen stellen eisen aan een partner die niet haalbaar zijn, zij settelen niet voor minder en blijven dan liever single.
Als jij het zegt joh. Indien je een man bent: Kun je je eigen sexuele marktwaarde ook zo goed bepalen? Vind je jezelf aantrekkelijk als vrouw? Ik bedoel ik snap dat je een man bent maar mannen kunnen dat blijkbaar. Andere mannen aantrekkelijk vinden als vrouw, of de gevoelens van de algemene vrouw weten. Wat is dat dan? Het gemiddelde van alle vrouwen waar je ervaring mee hebt of zeiden ze allemaal hetzelfde? Je kwam ze tegen tijdens het uitgaan en ze zeiden: gelukkig dat je langer bent dan 1'm80, anders had ik je niet gehoeven. Of: sorry nee je bent te klein en dik ik ga voor die gast die breder is?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:00 schreef Joppiez het volgende:
Incels zouden hem zeker niet als incel zien, maar als (failed) normie. Dus gewoon een mediocre vent die misschien wat extra 'sexual market value' kan krijgen door bijv te sporten, beter te kleden, ander kapsel.
Een incel ben je als je een (combinatie van) uiterlijke kenmerk(en) hebt die door vrouwen als zeer onaantrekkelijk wordt bevonden. Dus bijvoorbeeld klein en dik zijn, whatever. Daarentegen ben je Chad als je weer alles mee hebt, bijvoorbeeld lang en breed zijn.
Ze hebben zeker wel een punt. Als je als man klein en ook nog eens dik bent ben je keihard fucked op de datingmarkt. Een gozer die er goed uitziet hoeft bijna geen moeite te doen, relaties/vrouwen komen vanzelf wel. Dat frustreert hen.
Precies.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Andere mensen stellen helemaal geen eisen aan een partner. Ze gaan voor de eerste de beste die ook voor de eerste de beste gaat en hebben snel een relatie.
Geen van beiden aangezien het keuzes zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:06 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Precies.
De vraag is wat zielig is?
In het algemeen is er zeker wel een stereotiep beeld van wat een aantrekkelijke vrouw en een aantrekkelijke man is. Wat mij stoort is dat er dan vrouwen en mannen zijn die zeggen; nee dat klopt niet, ik val juist op dit of dat. Die snappen niet dat er bepaalde basiskenmerken zijn die vooral tellen en details als sproetjes, kleur ogen enz niet zo relevant zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als jij het zegt joh. Indien je een man bent: Kun je je eigen sexuele marktwaarde ook zo goed bepalen? Vind je jezelf aantrekkelijk als vrouw? Ik bedoel ik snap dat je een man bent maar mannen kunnen dat blijkbaar. Andere mannen aantrekkelijk vinden als vrouw, of de gevoelens van de algemene vrouw weten. Wat is dat dan? Het gemiddelde van alle vrouwen waar je ervaring mee hebt of zeiden ze allemaal hetzelfde? Je kwam ze tegen tijdens het uitgaan en ze zeiden: gelukkig dat je langer bent dan 1'm80, anders had ik je niet gehoeven. Of: sorry nee je bent te klein en dik ik ga voor die gast die breder is?
Maar dat heeft niet perse met leeftijd te makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Sommige mensen stellen eisen aan een partner die niet haalbaar zijn, zij settelen niet voor minder en blijven dan liever single.
Ten eerste beperk je het zelf al tot mooie vrouwen die voor de stereotype knappe mannen zouden gaan. Even aangenomen dat het waar is. Als bepaalde mensen door iedereen lelijk worden gevonden en als uiterlijk werkelijk zo belangrijk is blijft de vraag waarom bestaan er "lelijke" en niet heel rijke mensen die niet single zijn. Immers de enigen die zij kunnen krijgen vinden ze dan zelf toch ook lelijk? Er waren in. 2017 maar 22% alleenstaanden volgens het cbs. Zijn 78% van de mensen aantrekkelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:22 schreef Joppiez het volgende:
In het algemeen is er zeker wel een stereotiep beeld van wat een aantrekkelijke vrouw en een aantrekkelijke man is. Wat mij stoort is dat er dan vrouwen en mannen zijn die zeggen; nee dat klopt niet, ik val juist op dit of dat. Die snappen niet dat er bepaalde basiskenmerken zijn die vooral tellen en details als sproetjes, kleur ogen enz niet zo relevant zijn.
Genoeg onderzoek gedaan op wat vrouwen en mannen aantrekkelijk vinden. Bij mannen is op uiterlijk gebied stature vooral belangrijk, lang en breed zijn. Bij vrouwen een fit zandloperfiguurtje. Ook om mij heen zie ik mannen die goed gebouwd zijn het meeste aandacht krijgen en vrijwel altijd een mooie vriendin scoren. Niet zo lastig voor te stellen toch? Ik ben voor mijn werk en in prive altijd veel met vrouwen in contact geweest en ik kan je zeggen dat lekker groot en gespierd zijn als man je al zo veel punten opleverd dat je echt een fucking kneus moet zijn wil je het nog verneukenMannen daarentegen zijn net zo oppervlakkig hoor..
Hoi, daten?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm gezien de breekbaarheid van relaties... heb ik toch wel de nodige leuke 30+ers gespit inmiddels hoor.
Alleen nog niet eentje die echt blijvend is.
Ha Schenkstroopquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In het algemeen is er zeker wel een stereotiep beeld van wat een aantrekkelijke vrouw en een aantrekkelijke man is. Wat mij stoort is dat er dan vrouwen en mannen zijn die zeggen; nee dat klopt niet, ik val juist op dit of dat. Die snappen niet dat er bepaalde basiskenmerken zijn die vooral tellen en details als sproetjes, kleur ogen enz niet zo relevant zijn.
Genoeg onderzoek gedaan op wat vrouwen en mannen aantrekkelijk vinden. Bij mannen is op uiterlijk gebied stature vooral belangrijk, lang en breed zijn. Bij vrouwen een fit zandloperfiguurtje. Ook om mij heen zie ik mannen die goed gebouwd zijn het meeste aandacht krijgen en vrijwel altijd een mooie vriendin scoren. Niet zo lastig voor te stellen toch? Ik ben voor mijn werk en in prive altijd veel met vrouwen in contact geweest en ik kan je zeggen dat lekker groot en gespierd zijn als man je al zo veel punten opleverd dat je echt een fucking kneus moet zijn wil je het nog verneukenMannen daarentegen zijn net zo oppervlakkig hoor..
Ik weet nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben populair hier
Kennelijk ben ik dan stereotype aantrekkelijk.
Altijd leuk om te weten.
En het geldt ook andersomquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit zit natuurlijk wel bomvol vooroordelen. Het is allemaal wel erg zwart/wit gesteld. Je stop mensen in leeftijdscategorieen en verondersteld dat die allemaal min of meer hetzelfde zijn.
Ik heb mijn vriendin pas op mijn 32ste leren kennen en intussen ben ik 37, woon ik samen met haar en verwachten we zelfs een kind. Het hangt er maar net vanaf hoe je in het leven staat, als je een beetje gelijkgestemd bent maakt leeftijd weinig uit.
Verder ken ik wel meer mensen die na hun 30ste hun partner vonden. Maar ook wel andersom mensen die zowat hun hele 20-er jaren een relatie hadden en juist na hun 30ste alleen kwamen te staan.
Ik snap dit niet. Als je zooo vreselijk bang bent om als probleem geval te worden gezien kun je ook gewoon exen verzinnen. Uit een ander land of zo. Waar ze geen Facebook kennen. Ergens in Afrika of een uithoek van IJsland of zo. Tegenwoordig heeft iedereen op zijn 30ste toch al 5 wereldreizen gemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:11 schreef Jaume_I het volgende:
En het geldt ook andersom![]()
Ik heb op mijn 20e een relatie gehad en op mijn 22e nog een. Feitelijk heb ik dus voor mijn dertigste twee relatief serieuze relaties gehad (inclusief samen op vakantie, beiden net aan iets langer dan een jaar).
Maar van mijn 23e t/m heden (ben nu dertig) ben ik dus single. Maar gelukkig kan ik afvinken dat ik twee relaties heb gehad, dan ben ik in ieder geval géén probleem geval en hoeven vrouwen geen vraagtekens bij mij te zetten.
Nou ik voel me na 7 jaar single zijn weer net zo bleu op relatie gebied als voor mijn 1e relatie tien jaar geleden moet ik zeggen
Als je dan al geen probleemgeval was, dan word je het wel door zo te handelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Als je zooo vreselijk bang bent om als probleem geval te worden gezien kun je ook gewoon exen verzinnen. Uit een ander land of zo. Waar ze geen Facebook kennen. Ergens in Afrika of een uithoek van IJsland of zo. Tegenwoordig heeft iedereen op zijn 30ste toch al 5 wereldreizen gemaakt.
Dat komt natuurlijk altijd uit, mocht het ooit iets serieus worden ; )quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Als je zooo vreselijk bang bent om als probleem geval te worden gezien kun je ook gewoon exen verzinnen. Uit een ander land of zo. Waar ze geen Facebook kennen. Ergens in Afrika of een uithoek van IJsland of zo. Tegenwoordig heeft iedereen op zijn 30ste toch al 5 wereldreizen gemaakt.
Zoals mijn vader dan zegt: op elk potje past een dekseltjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je dan al geen probleemgeval was, dan word je het wel door zo te handelen.
Misschien zie je er uit als een typische milfquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:48 schreef Uhmmpie het volgende:
En ik ben ook niet stereotype knappe vrouw met zandloperfiguur en 4 lagen makeup.
Toch heb ik over aandacht niet te klagen.
Kennelijk is er toch meer dan zandloperliefde
Je hebt een vagina, duh.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:48 schreef Uhmmpie het volgende:
En ik ben ook niet stereotype knappe vrouw met zandloperfiguur en 4 lagen makeup.
Toch heb ik over aandacht niet te klagen.
Kennelijk is er toch meer dan zandloperliefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |