Dat wist ik nietquote:Op maandag 15 april 2019 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zeker mogelijk, de blauwdrukken van de notre dan zijn beschikbaar.
- T. Baudet, 2019.quote:Op maandag 15 april 2019 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
kleine stukjes brandende hout dwarrelen naar beneden op het volk
Onder Donald Trump was het gesloopt. Kunst en cultuur is iets van de linkse-kerkquote:Op maandag 15 april 2019 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onder Donald Trump was dit nooit gebeurd!
Kan ook, Mooie glazen gebouw er om heen.quote:
Vraag is ook of je dezelfde sfeer terugkrijgt. Er zal toch met wat modernere bouwtechnieken worden gewerktquote:Op maandag 15 april 2019 20:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had juist begrepen dat men niet (meer) weet hoe je zoiets moet bouwen omdat het niet gedocumenteerd is.
Ah, die ramen zijn ook 19e eeuws zie ik.quote:Op maandag 15 april 2019 20:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar zelfs die kan je opnieuw maken. De historische items erin niet.
Uiteraard niet.quote:Op maandag 15 april 2019 20:09 schreef StephanL het volgende:
Afbreken, behalve de muren die nog overeind blijven en iets moois van maken.
Lood heeft een heel laag smeltpunt, dusjah die gaan er best snel aan.quote:Op maandag 15 april 2019 20:06 schreef Rewimo het volgende:
BBC meldt dat de glas-in-loodramen zijn gesmolten
Daarnaast is de kans behoorlijk groot dat ze nu een modern alternatief gaan bouwen omdat dat hip is.quote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vraag is ook of je dezelfde sfeer terugkrijgt. Er zal toch met wat modernere bouwtechnieken worden gewerkt
Sowieso is het niet meer het honderden jaren oude gebouw dat het eerst was. Die historie ben je kwijt.
Respect voor ze, hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Er staan 2 brandweermannen met een zielig waterstraaltje te spuiten op een toren aan de zijkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |