Al ruim voordat de EU er wasquote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Sagrada Familia is ook al weet ik veel hoe lang in aanbouw, om maar wat te noemen.
Volgens mij ben ik ook nooit binnen geweest. Nu is het ook al een paar decennia geleden dat ik in Parijs ben geweest, want ik vind het maar een vervelende stad.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Kaatje1 het volgende: [..] Ik ook niet, moest heel lang wachten, geen zin in en geen tijd meer voor.
Even deze meegenomen naar hier.quote:
Maak dat telefoontje naar je verzekeraar ja.. :squote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op de trappen bij de Notre Dame gelopen. #komtwelergdichtbijzo
Maar even serieus, bitter zonde zeg. Vuur kan zoiets moois en ouds zo snel verwoesten.
Zal zo'n gebouw nou goed verzekerd zijn?
Ik denk niet dat zoiets te verzekeren is. De St Pieter of de piramides net zoiets, ook niet te verzekerenquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Maar even serieus, bitter zonde zeg. Vuur kan zoiets moois en ouds zo snel verwoesten.
Dat gebouw was ongetwijfeld niet meer te verzekeren.quote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Nog nooit geweest. Ben alleen in Huelva, Pasajes en Gijon (en vliegveld van Madrid) geweestquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Molo het volgende:
Sagrada Familia![]()
Dat licht en die structuren als je er in loopt
Gok het ook niet.. zal wel een soort van 'general average' verhaal zijn.. Waarbij de schade kosten door alle 'participanten' gedragen wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets te verzekeren is. De St Pieter of de piramides net zoiets, ook niet te verzekeren
Wat is herbouwd is toch niet zo mooi. Moet aan bouwbesluiten voldoen. Over de nieuwe bouwwijzen en verdwenen vakmanschap nog maar te zwijgenquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Meer op vakantie dus jijquote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Ben alleen in Huelva, Pasajes en Gijon (en vliegveld van Madrid) geweest
Vaticaan is rijk zatquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gok het ook niet.. zal wel een soort van 'general average' verhaal zijn.. Waarbij de schade kosten door alle 'participanten' gedragen wordt.
Ja, maar de renovatie moest door de franse overheid betaald worden las ik net.quote:
Dat vraag ik me ook af af ja. Er moet toch wel iets backup zijn, iemand anders dood laten gaan doordat alle mankrachten en voertuigen elders zijn is ook zo iets.quote:Op maandag 15 april 2019 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Denk ook dat je nu geen brand moet krijgen in Parijs eo. Alle brandweer is denk ik daar.
Ah okquote:Op maandag 15 april 2019 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar de renovatie moest door de franse overheid betaald worden las ik net.
Wel als ze gaan herbouwenquote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
Nou, dát geld hoeft dan weer niet helemaal uitgegeven te worden iig 😅
En anders het aflaatbriefje weer invoeren. Levert genoeg opquote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel als ze gaan herbouwenMaar aangezien het een katholieke kerk is, zou ik een mooie naheffing naar het Vaticaan sturen. Die hebben idd geld zat.
edit: geen dodelijke slachtoffers maar men....die vlammen![]()
Details detailsquote:Op maandag 15 april 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer op vakantie dus jij
Ik ben afvallig katholiek maar heb een zwak voor kerken met hun sfeer en bouwsels
In Nederland worden posten uit het buiten gebied dan op strategische plaatsen gestationeerd.quote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af af ja. Er moet toch wel iets backup zijn, iemand anders dood laten gaan doordat alle mankrachten en voertuigen elders zijn is ook zo iets.
Ik vind die hele organisatie/structuur bij branden "gaaf"/interessant om te zien
Aha. Beetje omgekeerd van wat ik dacht.quote:Op maandag 15 april 2019 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In Nederland worden posten uit het buiten gebied dan op strategische plaatsen gestationeerd.
Herbezetting noemen ze dat in brandweerland.
Dan haal je de uitruktijden niet.. En is totaal niet logisch want je weet van te voren niet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 15 april 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Beetje omgekeerd van wat ik dacht.
Dat ze een korps van verder weg naar de brand stuurden en dat in het centrum een autootje bleef. Maar das minder logisch idd.
Dat is idd een hele mooie foto. Zo jammer dat het van zo'n gebeurtenis isquote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef Bluezz het volgende:
NWS / [Live] Zeer grote brand in de Notre-Dame #2
Ja, ook de reden dat wij een bezoek maar hebben overgeslagen. Zoveel mensen in de rij.quote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
We waren er in 2006 en stonden vrij lang in de rij alvorens toch maar de rij uit te gaan:
[ afbeelding ]
Ik zou eens door de oude dia's heen moeten bladeren om te zien of ik in de kerk geweest ben. Was nog een klein zje toen ik Parijs in een lang weekeinde bekeken heb.quote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
We waren er in 2006 en stonden vrij lang in de rij alvorens toch maar de rij uit te gaan:
[ afbeelding ]
Ik zag ook zo’n rij, ben er niet in gaan staanquote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Door die reden ook nog nooit in het Anne Frank-huis geweestquote:Op maandag 15 april 2019 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag ook zo’n rij, ben er niet in gaan staan
Ook niet. Wil nog steeds wel een keer. Maar rijen en ook drukte brrrquote:Op maandag 15 april 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door die reden ook nog nooit in het Anne Frank-huis geweest
Even nagekeken, ik was er in juli 2006quote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
die met dat witte petje op?quote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Jonge g met zijn rugzakkie. Hadden jullie m al herkend?
Dat is er een uit het jaar nulquote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
nou je het zegt!quote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Zag het direct jaquote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Oh kan dat nog teruggedraaid denk je? Echt niet oké joh!quote:Op maandag 15 april 2019 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meer banale zaken: krijg net mijn roosterspanning voor baan2.
Dat ik met Pasen en Hemelvaart moest werken wist ik al. Nu zit Pinksteren er ook nog bij. Normaliter wordt het verdeeld, iedereen doet een setje van 2 of 3 dagen en heeft de andere feestdagen vrij. Geen idee wat daar is misgegaan. Ik hoop tenminste dat het een vergissing is.
En die vier dagen die ik achter elkaar moet werken ookWat erg prinsesjesachtig klinkt, maar met drie werkdagen per week bij baan1 telt het gauw op naar een werkweek van 10 dagen.
13 jaar en 20 kilo geleden. Nog voordat ik ziek werd.quote:
Ik heb jullie nog nooit gemeet maar dacht hem al te herkennenquote:
Ik hoop het. De planner is tof en doet echt haar best. Heeft ook vaker geschoven als ik opeens bedacht dat ik een dienst in een bestaand rooster niet kon. Dus als het echt niet lukt dan werk ik wel. Ze heeft credits bij me.quote:Op maandag 15 april 2019 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh kan dat nog teruggedraaid denk je? Echt niet oké joh!
Decathlon?quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sportende dames, waar koop ik een sportlegging? De mijne is te groot. Hij moet 3/4 zijn, stevig bij de buik maar niet warm en ik wil geen kamperprint.
Actio....quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sportende dames, waar koop ik een sportlegging? De mijne is te groot. Hij moet 3/4 zijn, stevig bij de buik maar niet warm
Owquote:en ik wil geen kamperprint.
3/4 leggingquote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sportende dames, waar koop ik een sportlegging? De mijne is te groot. Hij moet 3/4 zijn, stevig bij de buik maar niet warm en ik wil geen kamperprint.
https://www.dewitschijndel.nl/fitness/quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Biokatoenquote:Op maandag 15 april 2019 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou dit kiezen. https://www.decathlon.nl/(...)EIw68EIaAkfYEALw_wcB
Maar ben dan ook echt anti 3/4 leggings
Het ging mij om een voorbeeld.quote:Op maandag 15 april 2019 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Biokatoen![]()
Dat je biologische voedsel koopt, ach ja, dat is te snappen misschien.
Maar als je bio-katoen koopt snap je niks van de katoenteelt
https://www.intersport.nl(...).900_color=900&cgid=quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oehquote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.intersport.nl(...).900_color=900&cgid=
In tegenstelling tot veel van de dames in de spotschool, loop ik er niet om mijn modieuze outfit te showenquote:
Goede (indirecte) kant van onsquote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor de tips, ik zal binnenkort eens kijken. Ik vergeet altijd dat Decathlon bestaat.
ik heb een oude flodderbroek aan met een tshirt. Denk dat wanneer ik in zo'n broek kom (als er al één in mijn maat zou bestaan) er een grote stilte zou vallenquote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In tegenstelling tot veel van de dames in de spotschool, loop ik er niet om mijn modieuze outfit te showen
Is het voor een keer sporten of intensive gebruik?quote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor de tips, ik zal binnenkort eens kijken. Ik vergeet altijd dat Decathlon bestaat.
Hier ga ik maar niet op antwoorden. En dan bijbehorend topjequote:Op maandag 15 april 2019 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik heb een oude flodderbroek aan met een tshirt. Denk dat wanneer ik in zo'n broek kom (als er al één in mijn maat zou bestaan) er een grote stilte zou vallen
Maat 42 is de grootste maatquote:Op maandag 15 april 2019 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik heb een oude flodderbroek aan met een tshirt. Denk dat wanneer ik in zo'n broek kom (als er al één in mijn maat zou bestaan) er een grote stilte zou vallen
2 Keer per week fitness. Ik heb nu een fijne Odlo broek, ik ben bang dat iets van Decathlon enorm tegen gaat vallen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Is het voor een keer sporten of intensive gebruik?
Bij Decathlon is de prijs/kwaliteit wel goed. Maar aangezien de meeste sportkleding daar goedkoop is weet je wat de kwaliteit is.
Even een sportwinkel binnen wandelen en de verschillende merken even voelen geeft een veel beter beeld van wat er te koop is. En kijk dan vooral hoe de stof is als je deze uitrekt. De goedkope meuk wordt dan behoorlijk doorzichtig.
Ik vind flodderbroeken verschrikkelijk om in te sporten, terwijl ik er normaal wel in wil wonen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maat 42 is de grootste maat![]()
Ik merk dat een flodderbroek gewoon echt niet lekker zit met hardlopen. Het zakt af, het kruis verschuift.
Ik voel ook echt geen peer presure hoor. Al zou ik het willen, ik kan toch niet in de buurt komen van die 20-jarige meiden.quote:Op maandag 15 april 2019 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben zo blij met mijn sportschool waar ik gewoon in burger naartoe kan![]()
Een rokje wordt een uitdaging bij sommige apparaten maar zelfs hakjes zouden mogen
Komt bij ons ook wel voor, zeker als het mensen in revalidatie zijn. Ooit eens een zeer oude meneer (echt een meneer) aan gewichten zien hangen. Glanzend gepoetste schoenen, pak, vest eronder en stropdas.quote:Op maandag 15 april 2019 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben zo blij met mijn sportschool waar ik gewoon in burger naartoe kan![]()
Een rokje wordt een uitdaging bij sommige apparaten maar zelfs hakjes zouden mogen
Goed uitgangspuntquote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik voel ook echt geen peer presure hoor. Al zou ik het willen, ik kan toch niet in de buurt komen van die 20-jarige meiden.
Ja dat. Ik draag er de hele dag één, elke dag. Maar niet met sporten.quote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind flodderbroeken verschrikkelijk om in te sporten, terwijl ik er normaal wel in wil wonen.
Ik sport altijd in strak en zo min mogelijk. Ondanks mijn lijf en wat ik of andere daar van vinden.quote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat. Ik draag er de hele dag één, elke dag. Maar niet met sporten.
Ik heb wel een floddershirt en dat bleef vandaag onder het zitje van het roeiapparaat steken terwijl ik onderweg naar achteren was. Niet handig. Leermoment.
Je kan ook altijd even bij de zeemloze herenfietsbroeken kijken. Daar zitten ook redelijk grote maten tussen. Anders zou ik geen fietsbroek hebbenquote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat. Ik draag er de hele dag één, elke dag. Maar niet met sporten.
Ik heb wel een floddershirt en dat bleef vandaag onder het zitje van het roeiapparaat steken terwijl ik onderweg naar achteren was. Niet handig. Leermoment.
Strak shirt is nog een stap te ver maar die horde neem ik nog wel. Ik ben echt by far de dikste dus eigenlijk maakt het niet uit wat ik draag, die status heb ik toch welquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sport altijd in strak en zo min mogelijk. Ondanks mijn lijf en wat ik of andere daar van vinden.
Verlicht ons met je wijsheidquote:Op maandag 15 april 2019 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Biokatoen![]()
Dat je biologische voedsel koopt, ach ja, dat is te snappen misschien.
Maar als je bio-katoen koopt snap je niks van de katoenteelt
aansluitend dan, ipv strak. Echt strak vind ik ook nog wel lastig.quote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Strak shirt is nog een stap te ver maar die horde neem ik nog wel. Ik ben echt by far de dikste dus eigenlijk maakt het niet uit wat ik draag, die status heb ik toch wel
Zowel de lidl als de aldi hebben goede sportkleding. Echter wel in de standaard maten s,m, en l.quote:
Het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen valt mee. Grootste probleem van katoenteelt is het watergebruik. Het Aralmeer is bijna verdwenen door irrigatie.quote:
Hmm ok. Is er ook iets mis met bamboe eigenlijk? Je ziet tegenwoordig veel kleding maar ook bloempotten van bamboe.quote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen valt mee. Grootste probleem van katoenteelt is het watergebruik. Het Aralmeer is bijna verdwenen door irrigatie.
Biologisch betekent minder katoen per liter water
Ik heb ook flink wat sportkleding van de Lidl. En de beste yoga-flodderbroek ooit.quote:Op maandag 15 april 2019 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wacht, ik heb volgens mij een fijn sportshirt van de Lidl. Die zal ik eens opzoeken. Hij was lekker luchtig geloof ik. Ik denk dat ik hem wel weer pas nu ik ietsje geslonken ben.
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 april 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmm ok. Is er ook iets mis met bamboe eigenlijk? Je ziet tegenwoordig veel kleding maar ook bloempotten van bamboe.
L is mega groot daarvan, pas ik zelfsquote:Op maandag 15 april 2019 22:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Zowel de lidl als de aldi hebben goede sportkleding. Echter wel in de standaard maten s,m, en l.
Bamboe is lekker luchtig en zacht. Mag van mij meer kleding van gemaakt wordenquote:Op maandag 15 april 2019 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmm ok. Is er ook iets mis met bamboe eigenlijk? Je ziet tegenwoordig veel kleding maar ook bloempotten van bamboe.
Omdat het kloptquote:Op maandag 15 april 2019 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Jeej, deskundigen in Nieuwsuur.![]()
En de voorspelbare woorden "Parijs huilt" zijn uitgesproken.
Klopt. Daar zijn idd berichten o er het laatste kwartier ofzoquote:Op maandag 15 april 2019 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
"notre dame misschien niet meer te redden" krijg ik net gepushed..
Lijkt mij ook, blussen is technisch erg lastig.quote:Op maandag 15 april 2019 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
"notre dame misschien niet meer te redden" krijg ik net gepushed..
#jesuisparis al genoemd?quote:Op maandag 15 april 2019 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Jeej, deskundigen in Nieuwsuur.![]()
En de voorspelbare woorden "Parijs huilt" zijn uitgesproken.
Echt he, wat een sukkel. De antwoorden van mensen daarop zijn wel hilarischquote:Op maandag 15 april 2019 22:16 schreef fietsie het volgende:
Trump geeft ook euh. Kwaliteitscommentaar. In zijn Tweets.
quote:Op maandag 15 april 2019 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, zag #nottreflamme wel al voorbij komen
Ja, gebouw heeft wel een optimale bouw ervoor..quote:Op maandag 15 april 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
Die drone-beelden (Geenstijl) voorspellen weinig goeds. Gebouw is 1 bak vol brandende kolen.
twitter:AmichaiStein1 twitterde op maandag 15-04-2019 om 22:25:04#BREAKING: another Drone footage of #NotreDame - @SkyTG24 https://t.co/R3LSgXX10c reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee hoe ik de foto plaktwitter:AmichaiStein1 twitterde op maandag 15-04-2019 om 22:25:04#BREAKING: another Drone footage of #NotreDame - @:SkyTG24 https://t.co/R3LSgXX10c reageer retweet
Niet alleen in zijn tweets. Ook in een latere speechquote:Op maandag 15 april 2019 22:16 schreef fietsie het volgende:
Trump geeft ook euh. Kwaliteitscommentaar. In zijn Tweets.
Flinke steenoven. Daarom kan van boven ook niet geblust wordenquote:Op maandag 15 april 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
Die drone-beelden (Geenstijl) voorspellen weinig goeds. Gebouw is 1 bak vol brandende kolen.
Eerder omdat ze er qua hoogte niet bij komen.. Hoogwerkers staan op maximale hoogte en ze moeten nog flink omhoog spuiten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Flinke steenoven. Daarom kan van boven ook niet geblust worden
linkje?quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen in zijn tweets. Ook in een latere speech
Ik zag het op CNN en las het in het NWS-topic. Geen link paraatquote:
Er boven is ook te warm.quote:Op maandag 15 april 2019 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerder omdat ze er qua hoogte niet bij komen.. Hoogwerkers staan op maximale hoogte en ze moeten nog flink omhoog spuiten.
ER WAS NIEMAND IN HET GEBOUW WRAAAAAAAAAAAALUHOEEEEEEDquote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn complottheorie schzus heeft al geschreven dat het aangestoken is, de Notre Dame. Al het andere is fake news, mensen. En het staat er niet, maar ik denk dat er binnen 24 uur aan toegevoegd gaat worden dat het een moslim was![]()
![]()
Dat willen ze dat je gelooft.quote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
ER WAS NIEMAND IN HET GEBOUW WRAAAAAAAAAAAALUHOEEEEEED
quote:
Er is er nog een die zo denktquote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn complottheorie schzus heeft al geschreven dat het aangestoken is, de Notre Dame. Al het andere is fake news, mensen. En het staat er niet, maar ik denk dat er binnen 24 uur aan toegevoegd gaat worden dat het een moslim was![]()
![]()
Jaaaaaaajemaggetnatuhhhhurluknizeggemaaaaaaaquote:Op maandag 15 april 2019 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er is er nog een die zo denkt
[ afbeelding ]
En al deze mensen lezen vooral in hun eigen bubble en zien dus veel mensen die zoiets zeggen en worden zo gesterkt in hun idee.quote:Op maandag 15 april 2019 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Er is er nog een die zo denkt
[ afbeelding ]
twitter:TahaPcv twitterde op maandag 15-04-2019 om 01:23:46@AMAZlNGNATURE @TahaPcv https://t.co/MePKUWhrBK reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat comic relief dan maar.twitter:TahaPcv twitterde op maandag 15-04-2019 om 01:23:46@:AMAZlNGNATURE @:TahaPcv https://t.co/MePKUWhrBK reageer retweet
We hebben hem nou een keer of 8 bekeken, tranen over de wangen. Je verwacht dat het mislukt maar het is nog zo veel beter.quote:
Die ogen ook van dat beestje.quote:Op maandag 15 april 2019 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben hem nou een keer of 8 bekeken, tranen over de wangen. Je verwacht dat het mislukt maar het is nog zo veel beter.
Wat een werk gaat het worden om die kathedraal te herbouwen...quote:Het belangrijkste deel van de Notre-Dame in Parijs blijft bewaard in de brand. De Franse brandweer liet tegen 23.00 uur weten dat de structuur en de façade van de wereldberoemde kathedraal zijn gered. Het dak en de binnenkant van het bouwwerk zijn zo goed als verwoest.
Een vergelijkbare klus als het Rijksmuseum, ken je de beelden nog?quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een werk gaat het worden om die kathedraal te herbouwen...
Nee? Is dat dan ook zover verwoest geweestquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een vergelijkbare klus als het Rijksmuseum, ken je de beelden nog?
Scheelde niet veel, alleen de muren stonden nog.quote:Op dinsdag 16 april 2019 06:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee? Is dat dan ook zover verwoest geweest
Spannende tijdenquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat snel die tafel, lonaa!
Ik laat vandaag voor het eerst m'n baby langer dan een paar uur achter en ga 2 nachten weg. Eerst naar de sauna en winkelen in Duitsland, dan naar m'n ouders waar oudste aan het logeren is. Ik vind het maar spannend, ookal weet ik dat hij in de beste handen is, bij de duutser..
Ja, verdorie! Dat was de eerste en die was ik aan het kijken en toen je dat ging wijzigen floepte het zo wegquote:
Lekker Youtime! Geniet ervan, komt goed met die beebsquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik laat vandaag voor het eerst m'n baby langer dan een paar uur achter en ga 2 nachten weg. Eerst naar de sauna en winkelen in Duitsland, dan naar m'n ouders waar oudste aan het logeren is. Ik vind het maar spannend, ookal weet ik dat hij in de beste handen is, bij de duutser..
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, verdorie! Dat was de eerste en die was ik aan het kijken en toen je dat ging wijzigen floepte het zo weg
Oh, lekker even Jagärtijd. Dat komt je wel toe na dit zware jaar. Voor de Duutser is het ook vast leuk om eens een paar daagjes 1 op 1 met hem te zijn, geen afleiding door jou of de oudste.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad de buurtmeet was als een VvE vergadering: alleen maken we een budget per gebeurtenis en wordt afgerekend per huishouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow x2.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:30 schreef TAV74 het volgende:
kaarten voor Analogues Let it be: Abbey road tour binnen
Oh ja, en een nieuwe cameraset onderweg![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:31 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje: “gewoon” vit. d pilletjes van kruidvat hier.
I.v.m. verminderde nierfunctie worden extra magnesium / calcium afgeraden.
En ik brak niks bij een valpartij afgelopen zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad de buurtmeet was als een VvE vergadering: alleen maken we een budget per gebeurtenis en wordt afgerekend per huishouden.Fijn dat er toch actie komt omtrent dat asbest. Het lijkt me zo lastig als er 1 dwarsligger is in zulke situaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja, voor de liefhebbers: veel shows van Analogues zijn nu in de verkoop.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow x2.
Koop je nieuw een cameraset?
Hier vliegen allemaal pakjes binnen met lenzen en verloopstukken uit china en amerika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Vaak zijn dingen via de apotheek/zorgverzekering ook veel duurder dan als je het zelf zou kopen. Waarschijnlijk zaten bij de apotheekkosten ook kosten voor de eerste uitgave, dan betaal je dus ook mooi voor 'uitleg'.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vitamine B en D gewoon van de drogist. De huisarts had eerst de B voorgeschreven. Ik zag op de rekening dat de apotheek 26 euro rekende voor 30 pilletjes, dat vond ik een onnodige belasting van de zorgverzekering dus ik ben ze zelf gaan kopen, in dezelfde dosering uiteraard.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:37 schreef TAV74 het volgende:
Ja, voor de liefhebbers: veel shows van Analogues zijn nu in de verkoop.
En nieuwe set is naast de huidige. Onze full frame spiegel houden we voor concerten e.d.. Maar er komt een hele vette systeemcamera bij voor de vakanties en andere gelegenheden waar we net even wat minder willen sjouwen..Ik zou geloof ik met de duurste camera's nog kiekjes makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel gaaf als je er raad mee weet en mooie foto's kan maken
Veel plezier er mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Ja, voor de liefhebbers: veel shows van Analogues zijn nu in de verkoop.
En nieuwe set is naast de huidige. Onze full frame spiegel houden we voor concerten e.d.. Maar er komt een hele vette systeemcamera bij voor de vakanties en andere gelegenheden waar we net even wat minder willen sjouwen..Only the best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:31 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje: “gewoon” vit. d pilletjes van kruidvat hier.
I.v.m. verminderde nierfunctie worden extra magnesium / calcium afgeraden.
En ik brak niks bij een valpartij afgelopen zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad de buurtmeet was als een VvE vergadering: alleen maken we een budget per gebeurtenis en wordt afgerekend per huishouden.Oeh, dat had heel wat vervelender kunnen aflopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nierfunctie is perfect volgens de geplaste en geprikte lijstje
D via de HA vond zij handiger, dan staat het ook in mijn dossier.
Bij ons in de VVE zitten vooral mensen die vinden dat ze expertise hebben.We have far more in common than that which devides us..
In dit geval wel. Kiekjes gaan met de telefoon meer dan prima en als het geen volwaardig alternatief voor de spiegelreflex is gaan we het niet gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou gaat het veul beter met mijn humeur![]()
Dat is een vitamine B volgens mij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hoorde laatst van m’n ma over iemand met een (ik geloof) vitamine d overschot. Die had allerlei krampen, zenuw uitval (en daardoor versnelde dementie)..
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hoorde laatst van m’n ma over iemand met een (ik geloof) vitamine d overschot. Die had allerlei krampen, zenuw uitval (en daardoor versnelde dementie)..
Als het maar reversibel is...quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is een vitamine B volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fietsen met jas open![]()
Gesport ook.
Vanmiddag toch maar eens de klusjes doen die ik al dagen aan het uitstellen ben.Je hebt iig niet per ongeluk de Notre Dame in de hens gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Weet je dat heeeeeel zeker?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt iig niet per ongeluk de Notre Dame in de hens gezet.
Ik had t voor minder gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je dat heeeeeel zeker?
Al zou ik dan nu al zo’n 200 miljoen hebben om te besteden
Vertelquote:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nu baal je zeker wel hequote:
Flinke bos hout had jequote:Op dinsdag 16 april 2019 11:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag de rest van mn leven in rook opgaan ja
Ja, inmiddels twee bekenden die helemaal overgestapt zijn op systeem, waarvan een op precies deze set. ben echt onder de indruk van de kwaliteit.quote:
Nicequote:Op dinsdag 16 april 2019 12:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels twee bekenden die helemaal overgestapt zijn op systeem, waarvan een op precies deze set. ben echt onder de indruk van de kwaliteit.
We hebben trouwens een package deal met body, twee objectieven, battery pack en tas met aardige korting van ca 500 euro.
Hadden wij al sinds januari binnen. 5 oktober in de zuggodome.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:30 schreef TAV74 het volgende:
kaarten voor Analogues Let it be: Abbey road tour binnen
Je mag op zich nu ook al vertrekkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:37 schreef golfer het volgende:
Tickets en vouchers voor de vakantie zijn binnen.
nu wel nog 5 weken wachten voordat we mogen vertrekken.
Ja, maar ik wilde juist geen Ziggodome maar theater en heb bewust op de theatertour gewacht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden wij al sinds januari binnen. 5 oktober in de zuggodome.
Vorige keer hebben we ze ook in de Stadsschouwburg in Haarlem gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:43 schreef TAV74 het volgende:
Ja, maar ik wilde juist geen Ziggodome maar theater en heb bewust op de theatertour gewacht.
Vooralsnog vind ik dat Canon en Nikon de boot een beetje missen op dit gebied. Ben benieuwd hoe die M50 bevalt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceIk ga binnenkort spelen met een M50 maar ik vind die EOS-R toch ook wel tof.
We hebben nu Almelo geboekt, andere optie was Hengelo een maand eerder maar een vrijdagavond had de voorkeur omdat we Suns moeder ook meenemen (verlaat verjaardagscadeau).quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we ze ook in de Stadsschouwburg in Haarlem gezien.
In welk theater gaan jullie ze bekijken?
Mee eens. Maar als ik ooit overstap dan wil ik zoveel mogelijk van mijn huidige glaswerk meenemen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik dat Canon en Nikon de boot een beetje missen op dit gebied. Ben benieuwd hoe die M50 bevalt.
Ik zie ook echt op tegen het werken in de tuin straksquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef golfer het volgende:
Vervelend hoor: in korte broek in de zon op het balkon een boek lezen.
Als ik ook de koof/afdekstrip er terug op zou krijgen :’)quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Rolgordijn wassenheeft 1.5 jaar op zolder gelegen. Ziet er nog goed uit, dus zonde om een nieuwe voor te halen..
IK WIL NUquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:37 schreef golfer het volgende:
Tickets en vouchers voor de vakantie zijn binnen.
nu wel nog 5 weken wachten voordat we mogen vertrekken.
Ik ben ook errug blij.quote:
Zo, dat staat geweldigquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Zware tafel is zwaar
[ afbeelding ]
Nu waren onze stoelen al een beetje op, maar ze passen er ook niet onder wegens scheve tafelpoten
Wel een mooie tafel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Zware tafel is zwaar
[ afbeelding ]
Nu waren onze stoelen al een beetje op, maar ze passen er ook niet onder wegens scheve tafelpoten
Ik vind planten echt fantastisch.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, dat staat geweldigEn mooi hoor, zoveel planten
Ik ookquote:
Zoeken naar giftige planten voor katten. Dan eet die ze niet op. Of wel, maar dan is je probleem alsnog opgelost.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookMaar bij mij gaan ze altijd doot. Of de poes eet ze op.
Poes heeft zwak voor alles met sprietjes. Dus die heb ik niet. Of ze hangen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookMaar bij mij gaan ze altijd doot. Of de poes eet ze op.
Hier vreten ze giftige planten op, kotsen dan and then they do it again.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoeken naar giftige planten voor katten. Dan eet die ze niet op. Of wel, maar dan is je probleem alsnog opgelost.
Nog 42 hier.quote:
Ik kan dingen nooit een beetje.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef Myraela het volgende:
Was je al van de planten? Ik zie je pas een poosje in het plantentopic, dacht dat je pas net de planten een beetje ontdekt had. Maar dan ben je wel heel hard gegaan.
Mooi tafelblad. Ik vind de poten minder mooi. Had die liever ook van hout gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Zware tafel is zwaar
[ afbeelding ]
Het past bij de rest in huis. Veel hout, wat vintage en her en der zwart metaal. En de zwarte glas deurtjes in de boekenkast.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi tafelblad. Ik vind de poten minder mooi. Had die liever ook van hout gezien.
Ja he?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:41 schreef Myraela het volgende:
Hahahaha, dat is wel heel enthousiast.Maar het ziet er wel gezellig uit met al die plantjes.
Ik mag niet meer plantjes van m'n vriend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he?Het doet zoveel met je huis
Da wissik heulemaal nie.
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wil m'n monstera binnenkort gaan stekken. Dan geef ik die aan een vriendin die net een huis heeft gekocht. Hoe tof is het als het hele vriendengroepje straks een plant heeft van deze plant.
Neeeeeejoh, wat is nou een monstera zonder gaten. Al is het helemaal op zien groeien ook wel heel tof.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:49 schreef Lonaa het volgende:
Ja.
Mijn monstera is nog een baby. 30 cm hoog, nog geen blad met gat.
Mooi tafeltjequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Zware tafel is zwaar
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was te verwachten
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deze is voor jullie allemaal
https://speld.nl/2019/04/(...)om-naar-binnen-gaan/
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was te verwachten
Doe dan dezequote:Op dinsdag 16 april 2019 16:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had gisteren ook al Hellfire (Disney's Hunchback of the Notre Dame...) opgezet![]()
Eeuwig zonde hoor, van zo'n majestueus bouwwerk en de kunst. Anderzijds... ik ben nooit zo'n fan van dit soort enorme, opzichte kerken geweest door alle historie/herkomst ervan. Dus tsja, zonde, maar meer voel ik er echt niet bij eigenlijk.
Ik kreeg net een suggestie van Youtube:quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe dan deze![]()
En dan deze er achteraan omdat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een suggestie van Youtube:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik kreeg net een suggestie van Youtube:
dat [ YouTube ] [/ ] gebeuren hoeft volgens mij niet.quote:
Heb je nu al naar mijn linkjes geluisterdquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:47 schreef Candaasje het volgende:
Ik was zelf eigenlijk op zoek naar deze scène (spoel even door naar 2:31. ) Het is allemaal Quasimodo zijn fout....
(Er zit wel een tikkie veel vuur in dat keteltje van hem (zie 2:50 min.)![]()
(Sorry, ik zal ophoudenMaar gezien er geen doden zijn gevallen zover we weten, en het geraamte nog overeind staat, moest ik hier toch - heel flauw - even om grinniken)
Ja, althans, de eerste. Ik was even aan het opzoeken waar 'ie percies van is en waar over gaat (mijn Frans is om te huilen. Ik versta niet veel meer dan iets met een kathedraalquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je nu al naar mijn linkjes geluisterd
Awquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, althans, de eerste. Ik was even aan het opzoeken waar 'ie percies van is en waar over gaat (mijn Frans is om te huilen. Ik versta niet veel meer dan iets met een kathedraal). Dan hoefde ik dat niet te vragen met het risico voor cultuurbarbaar te worden uitgemaakt
Oh die tweede ken ik wel! Ik vind alleen die zanger van het eerste filmpje wat charmanter. (Wel een tikkie veel make-upquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aw![]()
Is de musical waar jij het filmpje over postte
Die eerste is een waterspuwer die zijn kathedraal bewondert (dacht ik, musical nooit gezien maar sommige losse nummers zijn zo gaaf)
En de drie heren in het tweede linkje zijn allemaal smoorverliefd op de zigeunerin: Belle/Esmeralda.
Leuk! Ik ben ooit in de UK geweest en een paar jaar geleden was ik backing vocal in een lokale produktie. Verhaal is flut (niet aanwezig, eigenlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh die tweede ken ik wel! Ik vind alleen die zanger van het eerste filmpje wat charmanter. (Wel een tikkie veel make-up).
Over musicals gesproken, ik ga donderdag met mijn moeder naar Cats(Engelse cast tourt rond. ) 28 jaar geleden - toen ze zwanger van mij was - is ze daar met mijn tante geweest. Nu gaan we er nog een keer samen heen, maar ben ik er wat bewuster van
Was showroommodel van een tuincentrum dat blijkbaar ook meubels verkoopt, ze hadden nog bezorgplek vanmiddag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:48 schreef Barreltje het volgende:
Wat staat de tafel mooi Loon!
En zo snel al in huis..
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deze is voor jullie allemaal
https://speld.nl/2019/04/(...)om-naar-binnen-gaan/
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:40 schreef TAV74 het volgende:
Blij met cameraEn het scheelt alleen met de kleinste lens er op al meer dan een kilo sjouwwerk. En een behoorlijk stuk omvang ook nog.
[ afbeelding ]
Pic?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
Die foto van Rudolf(ph) van Veen voor de Sacre Coeur
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Pic?
Rudolf/ph trouwens, één van de meest onaantrekkelijke mannen ever
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-notre-dame-fotoquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Pic?
Rudolf/ph trouwens, één van de meest onaantrekkelijke mannen ever
Echt hèquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-notre-dame-foto
Zo kan ik ook wel een aardig lijstje makenquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hè
Je zal er naast wakker worden. Of horny zijn en dan zijn hoofd zien of stem horen. Huuuuuuh weg libido
Maar Rudolf staat wel hoog op die lijst hoor. Brrr.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel een aardig lijstje maken
Komt u maar door. Met overwegingen of ergernissen gaarne beschrevenquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel een aardig lijstje maken
Misselijkheid komt vast door denken aan Rudolphfquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Terwijl ik scrolde naar recepten voor de rest van de week vrat ik zo'n XL-paasei helft.
Nu ben ik misselijk en weet ik nog steeds niet wat ik wil eten.
ja, uh. Zo'n grote holle. In dit geval met bonbons erin.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Misselijkheid komt vast door denken aan Rudolphf
Wat is een XL-paasei eigenlijk?
Dussum.... je hebt nog een helft over?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ja, uh. Zo'n grote holle. In dit geval met bonbons erin.Ik denk 10 cm hoog ofzo.
Oh zo eentje. Ziet er wel prachtig uit altijdquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ja, uh. Zo'n grote holle. In dit geval met bonbons erin.Ik denk 10 cm hoog ofzo.
En de bonbons.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dussum.... je hebt nog een helft over?
Van goede chocolade wordt je ook veel sneller misselijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo eentje. Ziet er wel prachtig uit altijd![]()
Ik zag iets over een pure paashaas. Volgend jaar bij de banketbakker maar een extra pure voor mijn smurf laten maken. Die houdt niet van melkchocolade of witte, alleen extreem pure
Lamsschouder uit de ovenquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En de bonbons.
Maar ik weet nog steeds niet wat ik morgen eet
Sneller?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Van goede chocolade wordt je ook veel sneller misselijk.
Chili con carne.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En de bonbons.
Maar ik weet nog steeds niet wat ik morgen eet
Oh. Dat is beide wel lekker. Soberso wel weer eens zin in lam.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Lamsschouder uit de oven
En als dat niet lukt, lauwwarme salade met olijven en gegrilde oreganokip
Bruine bonen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Chili con carne.
Wordt met wat chocolade erin vaak net wat lekkerder.
Dat sluit meer aan bij mijn persoonlijke ervaringquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoo, minder snel.
Typen + tv luisteren lukt nooit zo goed.
Dat zou bij ons niet genoeg gewichtsverlies opleveren. We houden de sets maar gewoon mooi naast elkaar. Denk niet dat ik voorlopig helemaal afscheid kan nemen van de spiegelsquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als ik ooit overstap dan wil ik zoveel mogelijk van mijn huidige glaswerk meenemen.
Soepje, broodje kimchi erbij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh. Dat is beide wel lekker. Soberso wel weer eens zin in lam.
En ik moet nog wat met die 2 eendenbouten. En een restje kimchi. En kip die in de vriezer ligt. En wortel. En courgette.
Maar ik voel het gewoon niet, het koken.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zou bij ons niet genoeg gewichtsverlies opleveren. We houden de sets maar gewoon mooi naast elkaar. Denk niet dat ik voorlopig helemaal afscheid kan nemen van de spiegels![]()
@:Loona mooie tafel!!kom binnenkort kijken. En plantjes nr. 64 en 65 afleveren
Mja. Meh. I dunno. Het ligt aan mij hoor, normaal ben ik niet echt een zeikerd wb eten en koken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Soepje, broodje kimchi erbij.
Eendenbouten serveren met gegrilde venkel.
Had een lekker recept van Marley Spoon voor dat laatste
Ik welquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Meh. I dunno. Het ligt aan mij hoor, normaal ben ik niet echt een zeikerd wb eten en koken.
Oh Jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
edit: maar dan gaat er ook weer een pannenkoekje weg. Dus eigenlijk komt er maar 1 plant bij.
heh. Ik scroll vanavond wel wat recepten en dan draai ik morgen wel wat in elkaar, denk ik.quote:
Tijd zat nogquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
heh. Ik scroll vanavond wel wat recepten en dan draai ik morgen wel wat in elkaar, denk ik.
True, maar ook sort of on a budget.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijd zat nog
Ik wil morgen eigenlijk BBQ-en
En de plaatjes?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:40 schreef TAV74 het volgende:
Blij met cameraEn het scheelt alleen met de kleinste lens er op al meer dan een kilo sjouwwerk. En een behoorlijk stuk omvang ook nog.
[ afbeelding ]
Perfect weer voor welquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb ook zin om te bbq'en
Geloof dat we dit weekend verwacht worden op de zeilboot van schoonouders..
Nog niet echt serieus iets geschoten, eerste foto uit de losse pols toen ik hem uitgepakt had. Dit weekend maar naar buitenquote:
Stuga/semesterhus enzo staat daar vlakbij de bootquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Perfect weer voor wel![]()
BBQ daar? Bootje aanleggen, BBQ-en, verder varen
Jaloers!quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stuga/semesterhus enzo staat daar vlakbij de bootWe gaan 'm eerst weer in 't water leggen dit weekend. Daarna zien we wel.
Ik leid hieruit af dat een pannenkoekje een plant isquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
edit: maar dan gaat er ook weer een pannenkoekje weg. Dus eigenlijk komt er maar 1 plant bij.
Tja je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaloers!
Al heb ik ook een tof weekend maar bootjes en Zweden is wel altijd toffer
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik leid hieruit af dat een pannenkoekje een plant is
Samquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog niet echt serieus iets geschoten, eerste foto uit de losse pols toen ik hem uitgepakt had. Dit weekend maar naar buiten![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |