Al ruim voordat de EU er wasquote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Sagrada Familia is ook al weet ik veel hoe lang in aanbouw, om maar wat te noemen.
Volgens mij ben ik ook nooit binnen geweest. Nu is het ook al een paar decennia geleden dat ik in Parijs ben geweest, want ik vind het maar een vervelende stad.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Kaatje1 het volgende: [..] Ik ook niet, moest heel lang wachten, geen zin in en geen tijd meer voor.
Even deze meegenomen naar hier.quote:
Maak dat telefoontje naar je verzekeraar ja.. :squote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op de trappen bij de Notre Dame gelopen. #komtwelergdichtbijzo
Maar even serieus, bitter zonde zeg. Vuur kan zoiets moois en ouds zo snel verwoesten.
Zal zo'n gebouw nou goed verzekerd zijn?
Ik denk niet dat zoiets te verzekeren is. De St Pieter of de piramides net zoiets, ook niet te verzekerenquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Maar even serieus, bitter zonde zeg. Vuur kan zoiets moois en ouds zo snel verwoesten.
Dat gebouw was ongetwijfeld niet meer te verzekeren.quote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Nog nooit geweest. Ben alleen in Huelva, Pasajes en Gijon (en vliegveld van Madrid) geweestquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Molo het volgende:
Sagrada Familia![]()
Dat licht en die structuren als je er in loopt
Gok het ook niet.. zal wel een soort van 'general average' verhaal zijn.. Waarbij de schade kosten door alle 'participanten' gedragen wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets te verzekeren is. De St Pieter of de piramides net zoiets, ook niet te verzekeren
Wat is herbouwd is toch niet zo mooi. Moet aan bouwbesluiten voldoen. Over de nieuwe bouwwijzen en verdwenen vakmanschap nog maar te zwijgenquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Meer op vakantie dus jijquote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Ben alleen in Huelva, Pasajes en Gijon (en vliegveld van Madrid) geweest
Vaticaan is rijk zatquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gok het ook niet.. zal wel een soort van 'general average' verhaal zijn.. Waarbij de schade kosten door alle 'participanten' gedragen wordt.
Ja, maar de renovatie moest door de franse overheid betaald worden las ik net.quote:
Dat vraag ik me ook af af ja. Er moet toch wel iets backup zijn, iemand anders dood laten gaan doordat alle mankrachten en voertuigen elders zijn is ook zo iets.quote:Op maandag 15 april 2019 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Denk ook dat je nu geen brand moet krijgen in Parijs eo. Alle brandweer is denk ik daar.
Ah okquote:Op maandag 15 april 2019 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar de renovatie moest door de franse overheid betaald worden las ik net.
Wel als ze gaan herbouwenquote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
Nou, dát geld hoeft dan weer niet helemaal uitgegeven te worden iig 😅
En anders het aflaatbriefje weer invoeren. Levert genoeg opquote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel als ze gaan herbouwenMaar aangezien het een katholieke kerk is, zou ik een mooie naheffing naar het Vaticaan sturen. Die hebben idd geld zat.
edit: geen dodelijke slachtoffers maar men....die vlammen![]()
Details detailsquote:Op maandag 15 april 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer op vakantie dus jij
Ik ben afvallig katholiek maar heb een zwak voor kerken met hun sfeer en bouwsels
In Nederland worden posten uit het buiten gebied dan op strategische plaatsen gestationeerd.quote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af af ja. Er moet toch wel iets backup zijn, iemand anders dood laten gaan doordat alle mankrachten en voertuigen elders zijn is ook zo iets.
Ik vind die hele organisatie/structuur bij branden "gaaf"/interessant om te zien
Aha. Beetje omgekeerd van wat ik dacht.quote:Op maandag 15 april 2019 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In Nederland worden posten uit het buiten gebied dan op strategische plaatsen gestationeerd.
Herbezetting noemen ze dat in brandweerland.
Dan haal je de uitruktijden niet.. En is totaal niet logisch want je weet van te voren niet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 15 april 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Beetje omgekeerd van wat ik dacht.
Dat ze een korps van verder weg naar de brand stuurden en dat in het centrum een autootje bleef. Maar das minder logisch idd.
Dat is idd een hele mooie foto. Zo jammer dat het van zo'n gebeurtenis isquote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef Bluezz het volgende:
NWS / [Live] Zeer grote brand in de Notre-Dame #2
Ja, ook de reden dat wij een bezoek maar hebben overgeslagen. Zoveel mensen in de rij.quote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
We waren er in 2006 en stonden vrij lang in de rij alvorens toch maar de rij uit te gaan:
[ afbeelding ]
Ik zou eens door de oude dia's heen moeten bladeren om te zien of ik in de kerk geweest ben. Was nog een klein zje toen ik Parijs in een lang weekeinde bekeken heb.quote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
We waren er in 2006 en stonden vrij lang in de rij alvorens toch maar de rij uit te gaan:
[ afbeelding ]
Ik zag ook zo’n rij, ben er niet in gaan staanquote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Door die reden ook nog nooit in het Anne Frank-huis geweestquote:Op maandag 15 april 2019 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag ook zo’n rij, ben er niet in gaan staan
Ook niet. Wil nog steeds wel een keer. Maar rijen en ook drukte brrrquote:Op maandag 15 april 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door die reden ook nog nooit in het Anne Frank-huis geweest
Even nagekeken, ik was er in juli 2006quote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
die met dat witte petje op?quote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Jonge g met zijn rugzakkie. Hadden jullie m al herkend?
Dat is er een uit het jaar nulquote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
nou je het zegt!quote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Zag het direct jaquote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Oh kan dat nog teruggedraaid denk je? Echt niet oké joh!quote:Op maandag 15 april 2019 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meer banale zaken: krijg net mijn roosterspanning voor baan2.
Dat ik met Pasen en Hemelvaart moest werken wist ik al. Nu zit Pinksteren er ook nog bij. Normaliter wordt het verdeeld, iedereen doet een setje van 2 of 3 dagen en heeft de andere feestdagen vrij. Geen idee wat daar is misgegaan. Ik hoop tenminste dat het een vergissing is.
En die vier dagen die ik achter elkaar moet werken ookWat erg prinsesjesachtig klinkt, maar met drie werkdagen per week bij baan1 telt het gauw op naar een werkweek van 10 dagen.
13 jaar en 20 kilo geleden. Nog voordat ik ziek werd.quote:
Ik heb jullie nog nooit gemeet maar dacht hem al te herkennenquote:
Ik hoop het. De planner is tof en doet echt haar best. Heeft ook vaker geschoven als ik opeens bedacht dat ik een dienst in een bestaand rooster niet kon. Dus als het echt niet lukt dan werk ik wel. Ze heeft credits bij me.quote:Op maandag 15 april 2019 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh kan dat nog teruggedraaid denk je? Echt niet oké joh!
Decathlon?quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sportende dames, waar koop ik een sportlegging? De mijne is te groot. Hij moet 3/4 zijn, stevig bij de buik maar niet warm en ik wil geen kamperprint.
Actio....quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sportende dames, waar koop ik een sportlegging? De mijne is te groot. Hij moet 3/4 zijn, stevig bij de buik maar niet warm
Owquote:en ik wil geen kamperprint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |