En ik maar denken dat ie pas om 21.00 beschikbaar zou zijnquote:Op maandag 15 april 2019 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is al beschikbaar bij Ziggo, al sinds vanmorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op maandag 15 april 2019 18:41 schreef ArTiC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Prima. Ik hou van dat soort seriesquote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal het ff samenvatten: iedereen gaat dood
Schijnbaar laatste seizoen en dan hoef ik er hopelijk nooit meer over te horen.quote:
Ik zie het niet zo extreem maar nog een niet-kijker hier! Boksquote:Op maandag 15 april 2019 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Schijnbaar laatste seizoen en dan hoef ik er hopelijk nooit meer over te horen.
*Boksquote:Op maandag 15 april 2019 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo extreem maar nog een niet-kijker hier! Boks
Ik heb zin in Stranger Thingsquote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
*Boks
Kijk vanaf april sowieso bijna niets op tv/Netflix.
Boksquote:Op maandag 15 april 2019 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo extreem maar nog een niet-kijker hier! Boks
Dat. En dat. Die muziek is tof ja.quote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb zin in Stranger Things. Maar ik ben meer van de muziek
Yup, daar gaat niet veel van overblijven als je de foto's ziet.quote:
Ouch....quote:
Subtiel plan om er een reuzenmoskee neer te zetten.quote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, daar gaat niet veel van overblijven als je de foto's ziet.
Ze zouden het in BNW zo gelovenquote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiel plan om er een reuzenmoskee neer te zetten.
Je hoorde het hier eerst.
Ik heb toch niemand om dat mee op te hangenquote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Je romantische slotje blijft wel hangen hoor.
quote:
Helaas, had het al in het NWS topic gelezen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiel plan om er een reuzenmoskee neer te zetten.
Je hoorde het hier eerst.
Ben oprecht benieuwd naar de oorzaak. Zullen we morgen wel horen nadat vuur geblust is.quote:
Ah, shit.quote:Op maandag 15 april 2019 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, had het al in het NWS topic gelezen.Sommige mensen.
Samenvatting?quote:
IEDEREEN GAAT DOOOOOOOODquote:
Oké, bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Halimede het volgende:
Flikker op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het 4 uur is dan ga je naar huis toe, blijft wel Frankrijk.quote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef Allures het volgende:
Jeetje die kerk stond er echt al heel lang. Toch lullig als jij degene bent die vergeten is zijn brandertje uit te zetten toen ie naar huis ging
Pijnlijk ja.quote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef Allures het volgende:
Jeetje die kerk stond er echt al heel lang. Toch lullig als jij degene bent die vergeten is zijn brandertje uit te zetten toen ie naar huis ging
Brandalarm zal ook wel aan het staken zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het 4 uur is dan ga je naar huis toe, blijft wel Frankrijk.
quote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Brandalarm zal ook wel aan het staken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |