quote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat Woods weer eens wat heeft gewonnen
Sorry, kan niet zo goed klaverjassenquote:
Watquote:
"kantoor"quote:Op maandag 15 april 2019 19:07 schreef Zosk het volgende:
Gvd hoezo is het al zo laat ik zit nog op kantoor
Als agent krijg je ook gewoon een bureaustoel hoor wtf denk jij gekquote:Op maandag 15 april 2019 19:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"kantoor"
Lekker op de vloer aan het bellen kerel?
Bijna vakantiequote:Op maandag 15 april 2019 19:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"kantoor"
Lekker op de vloer aan het bellen kerel?
Toen ik een blauwe maandag bij een callcenter werkte noemden ze dat zo.quote:Op maandag 15 april 2019 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als agent krijg je ook gewoon een bureaustoel hoor wtf denk jij gek
Oh, ja ik luister nooit naar mijn collega's want daar voel ik me te goed voorquote:Op maandag 15 april 2019 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toen ik een blauwe maandag bij een callcenter werkte noemden ze dat zo.
Haha.quote:
onterecht gevoelquote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ja ik luister nooit naar mijn collega's want daar voel ik me te goed voor
Geniet ervanquote:Op maandag 15 april 2019 19:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel lang paasweekend, is het langste vrij dat ik dit jaar tot de zomer ga hebben.
Ik ook, maar we gaan vrijdag naar de Efteling met de onderbouw dus hoef nauwelijks wat te doen vrijdagquote:
En je hebt zaterdag een feestjequote:Op maandag 15 april 2019 19:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel lang paasweekend, is het langste vrij dat ik dit jaar tot de zomer ga hebben.
Waarom hebben leraren nu alweer vakantie wtfquote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, maar we gaan vrijdag naar de Efteling met de onderbouw dus hoef nauwelijks wat te doen vrijdag
Heb afgesproken om twee dagen bij een ex-scharrel te slapen. Eigenlijk wil ik dat niet want ik zoek een lieve vriendin maar het is een soort van compromis omdat ik wat frustratie bij mezelf bemerktequote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom neuk je alleen tijdens je vakantie?
Hoezo alweer, is al 7 weken geledenquote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom hebben leraren nu alweer vakantie wtf
Netjesquote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb afgesproken om twee dagen bij een ex-scharrel te slapen. Eigenlijk wil ik dat niet want ik zoek een lieve vriendin maar het is een soort van compromis omdat ik wat frustratie bij mezelf bemerkte
Is dit dan de meivakantie? Het is gvd half aprilquote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo alweer, is al 7 weken geleden
Hahaha, ik zei het toch. You need to get laidquote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb afgesproken om twee dagen bij een ex-scharrel te slapen. Eigenlijk wil ik dat niet want ik zoek een lieve vriendin maar het is een soort van compromis omdat ik wat frustratie bij mezelf bemerkte
Bied je je aan?quote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, ik zei het toch. You need to get laid
Hè bah wat ordinair.quote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja nou enquote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dit dan de meivakantie? Het is gvd half april
Voel jij je wel helemaal lekkerquote:
Een klein beetje ordinair is best lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manmanmanquote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
1e, 2e en 3e klas vmbo basis en kaderquote:
quote:
zodat je kon klaarkomen over haar tietenquote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging altijd voor het zingen de kerk uit.
dus je spendeert je vrije tijd en je werktijd met KLB SC'ersquote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1e, 2e en 3e klas vmbo basis en kader
heb er liever een nieuw stadion voor PSGquote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu kan er een moskee voor in de plek komen
Kan ook leuk zijnquote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
zodat je kon klaarkomen over haar tieten
Jaquote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je spendeert je vrije tijd en je werktijd met KLB SC'ers
quote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
https://twitter.com/JAnswered/status/1117842339073069057
Check dat vuur... Dat lijkt het einde van het gebouw te zijn...
tering jantjequote:Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
https://twitter.com/JAnswered/status/1117842339073069057
Check dat vuur... Dat lijkt het einde van het gebouw te zijn...
zit er een leerling bij die iedereen laat lachen en door iedereen geliefd is? een beetje een Der_Mann?quote:
maar je werd altijd gepest zei je zelfquote:Op maandag 15 april 2019 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit er een leerling bij die iedereen laat lachen en door iedereen geliefd is? een beetje een Der_Mann?
realiseer me nu dat het slechts plagen was, stelde me aan dat ik iedere dag huilend naar huis gingquote:
Ja, best wel een aantal eigenlijk. Heb lieve kindjesquote:Op maandag 15 april 2019 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit er een leerling bij die iedereen laat lachen en door iedereen geliefd is? een beetje een Der_Mann?
Cool. Te doen ook? Lijken me niet de gemakkelijkste kinderen, even overige vooroordelen terzijde gelaten.quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1e, 2e en 3e klas vmbo basis en kader
ik zou het niet weten, ik en Hans zijn de enige 2 SC'ers die geen docent zijnquote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, best wel een aantal eigenlijk. Heb lieve kindjes
Tof is niet het woord wat er bij hoort, heftig is het wel.quote:Op maandag 15 april 2019 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel tof
quote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
vraag me af wat voor acts mijn docenten hadden op fora
Hehequote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
we zijn wel allebei ambtenaarquote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik en Hans zijn de enige 2 SC'ers die geen docent zijn
Docentes...heb met een docente gedate die een kat heeft die Sletje heet.quote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
Hehehehequote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
Heb je misschien een foto van haar? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Docentes...heb met een docente gedate die een kat heeft die Sletje heet.
En door Jasper fucking Cilissen werd gevraagd om langs te komen om te neukenMaar dat is bijzaak.
Stond jij toen even voor paalquote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Docentes...heb met een docente gedate die een kat heeft die Sletje heet.
En door Jasper fucking Cilissen werd gevraagd om langs te komen om te neukenMaar dat is bijzaak.
Jazeker, maar niet op dit forum.quote:Op maandag 15 april 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van haar? Ik vraag dit voor een vriend.
Het moet je liggen. Soms wil ik uit het raam springen omdat ze tergend dom zijn en soms wil ik ze knuffelen omdat ze zo lief zijnquote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Cool. Te doen ook? Lijken me niet de gemakkelijkste kinderen, even overige vooroordelen terzijde gelaten.
ik tel ze niet, ik bedenk ze en vervolgens bestaan ze nietquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nooit in de kelder geweest op het gemeentehuis, is daar waar jullie moleculen tellen
Net zoals in de SC dusquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het moet je liggen. Soms wil ik uit het raam springen omdat ze tergend dom zijn en soms wil ik ze knuffelen omdat ze zo lief zijn
net als je vriendinnen hahaatjesquote:Op maandag 15 april 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik bedenk ze en vervolgens bestaan ze niet
Awww.quote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het moet je liggen. Soms wil ik uit het raam springen omdat ze tergend dom zijn en soms wil ik ze knuffelen omdat ze zo lief zijn
Ja manquote:Op maandag 15 april 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Leraressen waren vroeger altijd verliefd op me
Tergend dom, jaquote:
7quote:Op maandag 15 april 2019 19:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Awww.
Hoeveel flessen chloroform jaag je er per jaar doorheen dan bij die kids?
Gelukkig schroeft Jimmy het gemiddelde omhoogquote:
Die vind ik juist ondergemiddeld snuggerquote:Op maandag 15 april 2019 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig schroeft Jimmy het gemiddelde omhoog
Tranquilo Fernando Martinez, de avond is nog jong.quote:Op maandag 15 april 2019 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig schroeft Jimmy het gemiddelde omhoog
oei, nu gaat ie mad wordenquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik juist ondergemiddeld snugger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |