En je hebt zaterdag een feestjequote:Op maandag 15 april 2019 19:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel lang paasweekend, is het langste vrij dat ik dit jaar tot de zomer ga hebben.
Waarom hebben leraren nu alweer vakantie wtfquote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, maar we gaan vrijdag naar de Efteling met de onderbouw dus hoef nauwelijks wat te doen vrijdag
Heb afgesproken om twee dagen bij een ex-scharrel te slapen. Eigenlijk wil ik dat niet want ik zoek een lieve vriendin maar het is een soort van compromis omdat ik wat frustratie bij mezelf bemerktequote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom neuk je alleen tijdens je vakantie?
Hoezo alweer, is al 7 weken geledenquote:Op maandag 15 april 2019 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom hebben leraren nu alweer vakantie wtf
Netjesquote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb afgesproken om twee dagen bij een ex-scharrel te slapen. Eigenlijk wil ik dat niet want ik zoek een lieve vriendin maar het is een soort van compromis omdat ik wat frustratie bij mezelf bemerkte
Is dit dan de meivakantie? Het is gvd half aprilquote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo alweer, is al 7 weken geleden
Hahaha, ik zei het toch. You need to get laidquote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb afgesproken om twee dagen bij een ex-scharrel te slapen. Eigenlijk wil ik dat niet want ik zoek een lieve vriendin maar het is een soort van compromis omdat ik wat frustratie bij mezelf bemerkte
Bied je je aan?quote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, ik zei het toch. You need to get laid
Hè bah wat ordinair.quote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja nou enquote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dit dan de meivakantie? Het is gvd half april
Voel jij je wel helemaal lekkerquote:
Een klein beetje ordinair is best lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manmanmanquote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |