Hahaha en dan watquote:
Ik ben er gewoon hoorquote:Op maandag 15 april 2019 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren nog gezegd wat mijn eisen zijn, dit moet je niet verbazen toch
Nee, raffaello moet je gewoon per twee naar binnen werken terwijl je na het eten thee drinkt. Niks film kijkenquote:Op maandag 15 april 2019 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet niet. Dat is meer een film voor ribbelchips.
Bij rafaello hoort minimaal een 8.5 imdb-rating film.
Ik kan me niet herinneren dat daar "kleingeschapen vietnamese callcentermedewerker met matige humor en een slechte inborst" stond.quote:Op maandag 15 april 2019 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren nog gezegd wat mijn eisen zijn, dit moet je niet verbazen toch
Hoezo matige humorquote:Op maandag 15 april 2019 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat daar "kleingeschapen vietnamese callcentermedewerker met matige humor en een slechte inborst" stond.
Dit slaat nergens opquote:Op maandag 15 april 2019 19:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet godverdomme gewoon je bek houden flikkertje, met je kutfiets
Ja, we hebben ogen, maar thanksquote:
Doe normaal over zosk joh, schele kippenkutquote:Op maandag 15 april 2019 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat daar "kleingeschapen vietnamese callcentermedewerker met matige humor en een slechte inborst" stond.
Hehequote:Op maandag 15 april 2019 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je lacht niet altijd om mijn grappen
Is in liefde gesproken uitgerangeerde bavianenlulquote:Op maandag 15 april 2019 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe normaal over zosk joh, schele kippenkut
Kan de witte vulling ook van je clit af likkenquote:Op maandag 15 april 2019 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, raffaello moet je gewoon per twee naar binnen werken terwijl je na het eten thee drinkt. Niks film kijken
Doe normaal Che.quote:Op maandag 15 april 2019 19:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan de witte vulling ook van je clit af likken
Hij is al van mij, oprotten ;squote:Op maandag 15 april 2019 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is in liefde gesproken uitgerangeerde bavianenlul
Doe normaalquote:Op maandag 15 april 2019 19:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan de witte vulling ook van je clit af likken
Echt?quote:Op maandag 15 april 2019 19:04 schreef Zosk het volgende:
Ik vind dit bijzonder interessante gesprekken
Bird box?quote:Op maandag 15 april 2019 19:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat komt er vanavond op tv bij Ziggo HBO?
Heb je wel gezien dat Woods weer eens wat heeft gewonnenquote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef HPLC het volgende:
ik ben niet zo op de hoogte van al die populaire dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |