en wil je nou zeggen dat dat niet goed is? RASCISTquote:Op maandag 15 april 2019 16:28 schreef Driepink het volgende:
Als ik naar boven scroll zie ik meer zwart dan blauw..
Nee hoor, maar ik zie jullie zeiken over blauwquote:Op maandag 15 april 2019 16:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en wil je nou zeggen dat dat niet goed is? RASCIST
quote:Op maandag 15 april 2019 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies. En van Flip weet ik al dat ze 10/10 knap is met een goede persoonlijkheid. Dat is over 5 jaar echt niet anders. Het is dat ik al iemand heb om mijn bammetjes te smeren anders had ik het wel geweten
quote:
lekker jankenquote:Op maandag 15 april 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie jullie zeiken over blauw
zin om hem er bij jou in te jankenquote:Op maandag 15 april 2019 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme hier ook al blauwen? Ff janken
Ik voel me vereerd vriend.quote:Op maandag 15 april 2019 16:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zin om hem er bij jou in te janken
Dat weet ikquote:Op maandag 15 april 2019 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]![]()
Maar als je gelukkig wordt met Hans dan gun ik jullie dat ook van harte hoor. Ben de beroerdste niet
Veel plezier.quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
Nog 22 minuten en ik kan naar huis gaan om Fifa te gaan spelen
Ik hoop oprecht dat je alleen maar verliest zodat je na gaat denken over de keuzes die je maakt in het levenquote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
Nog 22 minuten en ik kan naar huis gaan om Fifa te gaan spelen
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 15 april 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je alleen maar verliest zodat je na gaat denken over de keuzes die je maakt in het leven
Moet toch beetje het negatieve in deze SC op pijl houdenquote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
als een lul op een drumstelquote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Okquote:Op maandag 15 april 2019 16:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet toch beetje het negatieve in deze SC op pijl houden
Die kans is echt klein. Ik heb nu 80x gewonnen en 3x verloren met speltype Online Draftquote:Op maandag 15 april 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je alleen maar verliest zodat je na gaat denken over de keuzes die je maakt in het leven
Dankje, maar ik moet eerst ook nog een uur rijden en wat dingetjes doen. Daarna is het een Fifa sessie tot sluitquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankje, maar ik moet eerst ook nog een uur rijden en wat dingetjes doen. Daarna is het een Fifa sessie tot sluit![]()
83 potjes.. 5 minuten per potje? Dat is bijna 7 uur van je leven weggegooidquote:Op maandag 15 april 2019 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kans is echt klein. Ik heb nu 80x gewonnen en 3x verloren met speltype Online Draft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |