Ik ga wel even een vergroting aanvragenquote:
Nu welquote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar toegang toe, bedacht ik me net.
Open een speciaal topic... Wordt vast wel "aangekondigd"quote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar toegang toe, bedacht ik me net.
Zullen de mensen vast op zitten wachten jaquote:Op zondag 14 april 2019 19:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Open een speciaal topic... Wordt vast wel "aangekondigd"
quote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht stiekem dat die toegang bleef plakken toen ik zwart werd.
Word er zoveel interessante dingen gepost dan?quote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Zullen de mensen vast op zitten wachten ja
[..]Helaas.
Gewoon even lief vragen aan een FA, krijg je ze zo weer terug. Zo lang zonder KPD rechten zitten zou ik ook niet volhouden.
Die heb ik ook!quote:Op zondag 14 april 2019 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfie lukt niet want ik kijk in de zon en dan knijp ik met mijn ogen
IK OOK NIETquote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Zullen de mensen vast op zitten wachten ja
[..]Helaas.
Gewoon even lief vragen aan een FA, krijg je ze zo weer terug. Zo lang zonder KPD rechten zitten zou ik ook niet volhouden.
Valt eigenlijk vies tegenquote:Op zondag 14 april 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Word er zoveel interessante dingen gepost dan?
Wel leukquote:
quote:
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatiequote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef I. het volgende:
[..]
Valt eigenlijk vies tegenMaar wou het even spannend doen overkomen.
Ik denk dat ik je KPD rechten heb ontnomen, volgens mij heb je automatisch KPD rechten als mod en moeten die handmatig weer worden neergezet?quote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel leuk
[..]
[..]
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |