Daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zondag 14 april 2019 17:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey ik niet he, brennie. Mij zal het jeuken waar mn koffie in zit zolang ie maar warm en donkerbruin is
Ik zit mobiel en heb een paar biertjes op in de zon en had zodoende niet in de gaten dat ik de 299ste reply had in het vorige topicquote:
Dan doe ik het voor jequote:Op zondag 14 april 2019 17:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en heb een paar biertjes op in de zon en had zodoende niet in de gaten dat ik de 299ste reply had in het vorige topic
Rustig johquote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
WAS ER MAAR EEN MODERATOR, ZOALS TS OFZO, DIE METEEN EVEN DE REEKS DOET KOPPELEN
jeetje
quote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
WAS ER MAAR EEN MODERATOR, ZOALS TS OFZO, DIE METEEN EVEN DE REEKS DOET KOPPELEN
jeetje
Ik leef om te plezieren en mensen te faciliteren snap jequote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]zwakkeling gewoon nieuwe topics checken
Nog niks van gemerkt andersquote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik leef om te plezieren en mensen te faciliteren snap je
quote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
jeetje
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Flippiee het volgende:
Lekker bezig haagsie
IK ZIT GODVERDOMME MOBIEL DAT HAD IK AL GEZEG!!!!!quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 17:51 schreef vosss het volgende:
IK ZIT GODVERDOMME DEBIEL DAT HAD IK AL GEZEG!!!!!
quote:Op zondag 14 april 2019 17:08 schreef murp het volgende:
[..]
je moest eens weten, ik heb er 1 van 7 en 9 nu en die kunnen ook foto's en filmpjes maken met hun tablet.
Net hadden ze de hond aangekleed met roze tutu en jasje en gefilmd
Dat het ergens wel wat harder mag?quote:Op zondag 14 april 2019 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah dagbagger
Is dit het resultaat van het betoog van Monopoly?
quote:Op zondag 14 april 2019 17:59 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw zegt net dat haar vriendinnen GoT niet kennen of het te ingewikkeld vinden, maar 1 van hen gaat toch kijken.
Moet ik meteen denken aan:
[ afbeelding ]
Welk betoog? We hebben wel vaker (dag)bagger topics in ONZ (lol)quote:Op zondag 14 april 2019 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah dagbagger
Is dit het resultaat van het betoog van Monopoly?
Topicreeks: Mag het op sommige plekken misschien wat harder?quote:Op zondag 14 april 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is wel relevant
[..]
Welk betoog? We hebben wel vaker (dag)bagger topics in ONZ (lol)
Even kieken danquote:Op zondag 14 april 2019 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Topicreeks: Mag het op sommige plekken misschien wat harder?
Kort samengevat: een afgesloten gedeelte waarin je ongelimiteerd je gal kunt spuien over users en topics en waar je met ziektes mag schelden die mogelijkerwijs door asbest of veel roken veroorzaakt zijn.quote:
Klinkt weinig gezelligquote:Op zondag 14 april 2019 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort samengevat: een afgesloten gedeelte waarin je ongelimiteerd je gal kunt spuien over users en topics en waar je met ziektes mag schelden die mogelijkerwijs door asbest of veel roken veroorzaakt zijn.
Nee, nacht en dagbagger zijn er voor gezelligheidquote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En ja, de vraag was dus of dat dit topic was!
Hmmmm nee toch. Gewoon beetje onzin lullen en delen hier. Voor iedereen die zijn ei kwijt wil buiten een SC en geen topic wil openenquote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En ja, de vraag was dus of dat dit topic was!
Het is rust, en toch een saaie potquote:Op zondag 14 april 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt toch tetten, laat zien dan![]()
Ik ben voetbal aan het kijken heb wel wat anders te doen
Lullen delen?quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm nee toch. Gewoon beetje onzin lullen en delen hier. Voor iedereen die zijn ei kwijt wil buiten een SC en geen topic wil openen
Ik ga wel even een vergroting aanvragenquote:
Nu welquote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar toegang toe, bedacht ik me net.
Open een speciaal topic... Wordt vast wel "aangekondigd"quote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar toegang toe, bedacht ik me net.
Zullen de mensen vast op zitten wachten jaquote:Op zondag 14 april 2019 19:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Open een speciaal topic... Wordt vast wel "aangekondigd"
quote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht stiekem dat die toegang bleef plakken toen ik zwart werd.
Word er zoveel interessante dingen gepost dan?quote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Zullen de mensen vast op zitten wachten ja
[..]Helaas.
Gewoon even lief vragen aan een FA, krijg je ze zo weer terug. Zo lang zonder KPD rechten zitten zou ik ook niet volhouden.
Die heb ik ook!quote:Op zondag 14 april 2019 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfie lukt niet want ik kijk in de zon en dan knijp ik met mijn ogen
IK OOK NIETquote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Zullen de mensen vast op zitten wachten ja
[..]Helaas.
Gewoon even lief vragen aan een FA, krijg je ze zo weer terug. Zo lang zonder KPD rechten zitten zou ik ook niet volhouden.
Valt eigenlijk vies tegenquote:Op zondag 14 april 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Word er zoveel interessante dingen gepost dan?
Wel leukquote:
quote:
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatiequote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef I. het volgende:
[..]
Valt eigenlijk vies tegenMaar wou het even spannend doen overkomen.
Ik denk dat ik je KPD rechten heb ontnomen, volgens mij heb je automatisch KPD rechten als mod en moeten die handmatig weer worden neergezet?quote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel leuk
[..]
[..]
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatie
quote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatie
quote:
Ja volgens mij ookquote:Op zondag 14 april 2019 19:22 schreef murp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je KPD rechten heb ontnomen, volgens mij heb je automatisch KPD rechten als mod en moeten die handmatig weer worden neergezet?
Ik ben er een paar jaar uit geweest. toen op de Frontpage begonnenquote:Op zondag 14 april 2019 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeeei.je bent natuurlijk zolang mod geweest
Echt? Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 14 april 2019 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar uit geweest. toen op de Frontpage begonnen
euhm...quote:Op zondag 14 april 2019 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Wanneer was dat dan?kan me niet anders heugen dan dat je mod hier was
jammerquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef I. het volgende:
[..]
In het kader van de AVG mag ik dat allemaal niet meer bijhouden joh.![]()
Ja. Mijn excuses voor mijn impulsief taalgebruik eerder vandaag. Ik heb mijn centrum weer hervonden en ik begrijp nu dat het niet netjes was.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Na al die jaren heeft Murp een soort van leven gekregen.Hierdoor heeft hij te weinig tijd om ONZ te blijven modden.
Gelukkig is er voor Murp een plaatsje vrij op FOT want...
Tha_Erik gaat FOT verlaten maar blijft wel het Eurovisie Songfestival forum modereren.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Na het vertrek van smeg en patje kon onzin wel weer wat nieuwe moderatoren gebruiken.
Gelukkig waren we er snel uit en hebben we versterking gevonden in Fopje en murp (die eigenlijk nooit weg is geweest)
Beiden heel veel ONZ plezier gewenst.
Het is je vergeven droppiequote:Op zondag 14 april 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja. Mijn excuses voor mijn impulsief taalgebruik eerder vandaag. Ik heb mijn centrum weer hervonden en ik begrijp nu dat het niet netjes was.
oja, ooit een award gewonnen voor slapend moddenquote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha murp heeft ook een kwarkje gedaan
ook een talentquote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef murp het volgende:
[..]
oja, ooit een award gewonnen voor slapend modden
zoietsquote:Op zondag 14 april 2019 19:42 schreef ToT het volgende:
Oh jee, VK had Flipje voor rotte vis uitgemaakt?
Dit klinkt goor.quote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha murp heeft ook een kwarkje gedaan
Mod?quote:Op zondag 14 april 2019 22:33 schreef Embraer89 het volgende:
Waarom ben je eigenlijk geen mod gebleven?
Dat je over 9000 bent. Ik ben pas over 40quote:
Haha schneuzel.quote:Op maandag 15 april 2019 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je over 9000 bent. Ik ben pas over 40
quote:Op zondag 14 april 2019 22:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Deze ouwe gaat een nachtje doorhalen.
Genoeg snatz gehaald?quote:Op zondag 14 april 2019 22:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Deze ouwe gaat een nachtje doorhalen.
Sterktequote:Op maandag 15 april 2019 00:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Neh daar ben ik te oud voor. Gewon bier en wiet..
Awquote:Op maandag 15 april 2019 00:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, ik was iets te optimistisch..
Natuurlijk nietquote:Op maandag 15 april 2019 00:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nog twee uur, geef mij nog niet op...
Zal even zoekenquote:Op maandag 15 april 2019 00:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wellicht wat tetten om mij wakker te houden?
Dit hoeft niet zo lang te duren flip; steek die telefoon gewoon ff onder je shirt voor @nogeenoudebekendequote:
En dan ook meteen naar jou sturen zekerquote:Op maandag 15 april 2019 01:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit hoeft niet zo lang te duren flip; steek die telefoon gewoon ff onder je shirt voor @:nogeenoudebekende
Heerlijk... Jij?quote:
Huh, wat, hoe?quote:Op maandag 15 april 2019 06:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Helaas geen seconde. Heb pijnstillers nodig
Jij wel hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |