Daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zondag 14 april 2019 17:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey ik niet he, brennie. Mij zal het jeuken waar mn koffie in zit zolang ie maar warm en donkerbruin is
Ik zit mobiel en heb een paar biertjes op in de zon en had zodoende niet in de gaten dat ik de 299ste reply had in het vorige topicquote:
Dan doe ik het voor jequote:Op zondag 14 april 2019 17:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en heb een paar biertjes op in de zon en had zodoende niet in de gaten dat ik de 299ste reply had in het vorige topic
Rustig johquote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
WAS ER MAAR EEN MODERATOR, ZOALS TS OFZO, DIE METEEN EVEN DE REEKS DOET KOPPELEN
jeetje
quote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
WAS ER MAAR EEN MODERATOR, ZOALS TS OFZO, DIE METEEN EVEN DE REEKS DOET KOPPELEN
jeetje
Ik leef om te plezieren en mensen te faciliteren snap jequote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]zwakkeling gewoon nieuwe topics checken
Nog niks van gemerkt andersquote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik leef om te plezieren en mensen te faciliteren snap je
quote:Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
jeetje
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op zondag 14 april 2019 17:48 schreef Flippiee het volgende:
Lekker bezig haagsie
IK ZIT GODVERDOMME MOBIEL DAT HAD IK AL GEZEG!!!!!quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 17:51 schreef vosss het volgende:
IK ZIT GODVERDOMME DEBIEL DAT HAD IK AL GEZEG!!!!!
quote:Op zondag 14 april 2019 17:08 schreef murp het volgende:
[..]
je moest eens weten, ik heb er 1 van 7 en 9 nu en die kunnen ook foto's en filmpjes maken met hun tablet.
Net hadden ze de hond aangekleed met roze tutu en jasje en gefilmd
Dat het ergens wel wat harder mag?quote:Op zondag 14 april 2019 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah dagbagger
Is dit het resultaat van het betoog van Monopoly?
quote:Op zondag 14 april 2019 17:59 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw zegt net dat haar vriendinnen GoT niet kennen of het te ingewikkeld vinden, maar 1 van hen gaat toch kijken.
Moet ik meteen denken aan:
[ afbeelding ]
Welk betoog? We hebben wel vaker (dag)bagger topics in ONZ (lol)quote:Op zondag 14 april 2019 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah dagbagger
Is dit het resultaat van het betoog van Monopoly?
Topicreeks: Mag het op sommige plekken misschien wat harder?quote:Op zondag 14 april 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat is wel relevant
[..]
Welk betoog? We hebben wel vaker (dag)bagger topics in ONZ (lol)
Even kieken danquote:Op zondag 14 april 2019 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Topicreeks: Mag het op sommige plekken misschien wat harder?
Kort samengevat: een afgesloten gedeelte waarin je ongelimiteerd je gal kunt spuien over users en topics en waar je met ziektes mag schelden die mogelijkerwijs door asbest of veel roken veroorzaakt zijn.quote:
Klinkt weinig gezelligquote:Op zondag 14 april 2019 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort samengevat: een afgesloten gedeelte waarin je ongelimiteerd je gal kunt spuien over users en topics en waar je met ziektes mag schelden die mogelijkerwijs door asbest of veel roken veroorzaakt zijn.
Nee, nacht en dagbagger zijn er voor gezelligheidquote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En ja, de vraag was dus of dat dit topic was!
Hmmmm nee toch. Gewoon beetje onzin lullen en delen hier. Voor iedereen die zijn ei kwijt wil buiten een SC en geen topic wil openenquote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En ja, de vraag was dus of dat dit topic was!
Het is rust, en toch een saaie potquote:Op zondag 14 april 2019 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt toch tetten, laat zien dan![]()
Ik ben voetbal aan het kijken heb wel wat anders te doen
Lullen delen?quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmmm nee toch. Gewoon beetje onzin lullen en delen hier. Voor iedereen die zijn ei kwijt wil buiten een SC en geen topic wil openen
Ik ga wel even een vergroting aanvragenquote:
Nu welquote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar toegang toe, bedacht ik me net.
Open een speciaal topic... Wordt vast wel "aangekondigd"quote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar toegang toe, bedacht ik me net.
Zullen de mensen vast op zitten wachten jaquote:Op zondag 14 april 2019 19:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Open een speciaal topic... Wordt vast wel "aangekondigd"
quote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht stiekem dat die toegang bleef plakken toen ik zwart werd.
Word er zoveel interessante dingen gepost dan?quote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Zullen de mensen vast op zitten wachten ja
[..]Helaas.
Gewoon even lief vragen aan een FA, krijg je ze zo weer terug. Zo lang zonder KPD rechten zitten zou ik ook niet volhouden.
Die heb ik ook!quote:Op zondag 14 april 2019 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfie lukt niet want ik kijk in de zon en dan knijp ik met mijn ogen
IK OOK NIETquote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
Zullen de mensen vast op zitten wachten ja
[..]Helaas.
Gewoon even lief vragen aan een FA, krijg je ze zo weer terug. Zo lang zonder KPD rechten zitten zou ik ook niet volhouden.
Valt eigenlijk vies tegenquote:Op zondag 14 april 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Word er zoveel interessante dingen gepost dan?
Wel leukquote:
quote:
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatiequote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef I. het volgende:
[..]
Valt eigenlijk vies tegenMaar wou het even spannend doen overkomen.
Ik denk dat ik je KPD rechten heb ontnomen, volgens mij heb je automatisch KPD rechten als mod en moeten die handmatig weer worden neergezet?quote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel leuk
[..]
[..]
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatie
quote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik wel verder leven met de huidige situatie
quote:
Ja volgens mij ookquote:Op zondag 14 april 2019 19:22 schreef murp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je KPD rechten heb ontnomen, volgens mij heb je automatisch KPD rechten als mod en moeten die handmatig weer worden neergezet?
Ik ben er een paar jaar uit geweest. toen op de Frontpage begonnenquote:Op zondag 14 april 2019 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeeei.je bent natuurlijk zolang mod geweest
Echt? Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 14 april 2019 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar uit geweest. toen op de Frontpage begonnen
euhm...quote:Op zondag 14 april 2019 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Wanneer was dat dan?kan me niet anders heugen dan dat je mod hier was
jammerquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef I. het volgende:
[..]
In het kader van de AVG mag ik dat allemaal niet meer bijhouden joh.![]()
Ja. Mijn excuses voor mijn impulsief taalgebruik eerder vandaag. Ik heb mijn centrum weer hervonden en ik begrijp nu dat het niet netjes was.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Na al die jaren heeft Murp een soort van leven gekregen.Hierdoor heeft hij te weinig tijd om ONZ te blijven modden.
Gelukkig is er voor Murp een plaatsje vrij op FOT want...
Tha_Erik gaat FOT verlaten maar blijft wel het Eurovisie Songfestival forum modereren.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Na het vertrek van smeg en patje kon onzin wel weer wat nieuwe moderatoren gebruiken.
Gelukkig waren we er snel uit en hebben we versterking gevonden in Fopje en murp (die eigenlijk nooit weg is geweest)
Beiden heel veel ONZ plezier gewenst.
Het is je vergeven droppiequote:Op zondag 14 april 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja. Mijn excuses voor mijn impulsief taalgebruik eerder vandaag. Ik heb mijn centrum weer hervonden en ik begrijp nu dat het niet netjes was.
oja, ooit een award gewonnen voor slapend moddenquote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha murp heeft ook een kwarkje gedaan
ook een talentquote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef murp het volgende:
[..]
oja, ooit een award gewonnen voor slapend modden
zoietsquote:Op zondag 14 april 2019 19:42 schreef ToT het volgende:
Oh jee, VK had Flipje voor rotte vis uitgemaakt?
Dit klinkt goor.quote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha murp heeft ook een kwarkje gedaan
Mod?quote:Op zondag 14 april 2019 22:33 schreef Embraer89 het volgende:
Waarom ben je eigenlijk geen mod gebleven?
Dat je over 9000 bent. Ik ben pas over 40quote:
Haha schneuzel.quote:Op maandag 15 april 2019 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je over 9000 bent. Ik ben pas over 40
quote:Op zondag 14 april 2019 22:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Deze ouwe gaat een nachtje doorhalen.
Genoeg snatz gehaald?quote:Op zondag 14 april 2019 22:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Deze ouwe gaat een nachtje doorhalen.
Sterktequote:Op maandag 15 april 2019 00:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Neh daar ben ik te oud voor. Gewon bier en wiet..
Awquote:Op maandag 15 april 2019 00:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, ik was iets te optimistisch..
Natuurlijk nietquote:Op maandag 15 april 2019 00:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nog twee uur, geef mij nog niet op...
Zal even zoekenquote:Op maandag 15 april 2019 00:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wellicht wat tetten om mij wakker te houden?
Dit hoeft niet zo lang te duren flip; steek die telefoon gewoon ff onder je shirt voor @nogeenoudebekendequote:
En dan ook meteen naar jou sturen zekerquote:Op maandag 15 april 2019 01:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit hoeft niet zo lang te duren flip; steek die telefoon gewoon ff onder je shirt voor @:nogeenoudebekende
Heerlijk... Jij?quote:
Huh, wat, hoe?quote:Op maandag 15 april 2019 06:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Helaas geen seconde. Heb pijnstillers nodig
Jij wel hoop ik?
Gister omhaal gedaan met voetballen, volgende week echo van mn schouder om te zien wat er wel of niet is in- of afgescheurd.quote:
Omg! En pijnstillers werken niet?quote:Op maandag 15 april 2019 06:55 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Gister omhaal gedaan met voetballen, volgende week echo van mn schouder om te zien wat er wel of niet is in- of afgescheurd.
Sommige dingen moet je niet meer willen kunnen
Scoorde je wel?quote:Op maandag 15 april 2019 06:55 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Gister omhaal gedaan met voetballen, volgende week echo van mn schouder om te zien wat er wel of niet is in- of afgescheurd.
Sommige dingen moet je niet meer willen kunnen
Ik wilde ze niet, maar vannacht 2x ibu genomen. Heeft niets geholpen helaasquote:
Enige juiste vraagquote:
Au! Ik voel het hier helemaal...quote:Op maandag 15 april 2019 07:00 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet, maar vannacht 2x ibu genomen. Heeft niets geholpen helaas
Als ik hem verkeerd beweeg dan voel ik shit waarvan ik niet eens wist dat het er zatAlsof je met mes en vork een biefstuk opentrekt en zo’n waterige scheur hoort/voelt zegmaar
Kusje op je biefstukquote:Op maandag 15 april 2019 07:00 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet, maar vannacht 2x ibu genomen. Heeft niets geholpen helaas
Als ik hem verkeerd beweeg dan voel ik shit waarvan ik niet eens wist dat het er zatAlsof je met mes en vork een biefstuk opentrekt en zo’n waterige scheur hoort/voelt zegmaar
Heel apart..quote:Op maandag 15 april 2019 07:01 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Enige juiste vraag
Maar nee ik stond keeper. Voet klapte tegen de lat, de bal ging over
Het was echt dom en onnodig
Als er een bal is gaat alle logica uitquote:
quote:
Ik hoop dat ik daarna maar geen last van mijn schouder heb!quote:Op maandag 15 april 2019 07:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stevig ontbijtje voor een dag hard werken
Bedankt voor deze tipquote:Op maandag 15 april 2019 08:44 schreef murp het volgende:
[..]
tip: geen scheten laten als je diaree heb
Of als je vaseline in je reet hebt!quote:Op maandag 15 april 2019 08:44 schreef murp het volgende:
[..]
tip: geen scheten laten als je diaree heb
Voor als je van de herenliefde bent?quote:Op maandag 15 april 2019 08:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom zou je vaseline IN je reet stoppen?
quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, ja daar ben ik niet van, dus geen ervaring mee
quote:Op maandag 15 april 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het ook maar van een Amerikaanse stand-up comedian. (George Carlin geloof ik?)
quote:Op maandag 15 april 2019 09:05 schreef murp het volgende:
[..]
ONZ / [HOMO] #3461 - Shirtless periode.
😏😏😏quote:Op maandag 15 april 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het ook maar van een Amerikaanse stand-up comedian. (George Carlin geloof ik?)
quote:Op maandag 15 april 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mijn lippen zodat die weer zacht zijn
quote:Op maandag 15 april 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
Kak, bedenk me net dat dat beetje dubbel over kan komen
Prima weekend gehad.quote:Op maandag 15 april 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Lekker rustig aan gedaanEn jij?
Ik paste niet meer in het plaatjequote:Op maandag 15 april 2019 12:39 schreef I. het volgende:
Er is wel echt een groot gat ontstaan sinds je ontslag hè.
Wat voor gat?quote:Op maandag 15 april 2019 12:39 schreef I. het volgende:
Er is wel echt een groot gat ontstaan sinds je ontslag hè.
Als ik user stom vind worden dan ga ik weer terug de crew in. Nieuwsposter lijkt me wel leuk!quote:Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
[..]
Beetje wel
quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef murp het volgende:
[..]
Als ik user stom vind worden dan ga ik weer terug de crew in. Nieuwsposter lijkt me wel leuk!
Het moet ook wel een beetje speciaal blijven.quote:
Viel spassquote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga mn oud papier, pastic en lege flessen weggooien. En de hond uitlaten
Daar heb ik me ooit voor aangemeldquote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef murp het volgende:
Net bij sanquin geweest, even 4 buisjes bloed gegeven!
#toekomstige bloed donor!
O- rules
Ze kunnen daar je bloed wel drinken?quote:Op maandag 15 april 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb ik me ooit voor aangemeld
Nooit heen gegaan.
Ik ook niet, maar het leek me wel eens goed om eens door te pakken. Nu word mn bloed eerst getestquote:Op maandag 15 april 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb ik me ooit voor aangemeld
Nooit heen gegaan.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"U heeft syfillis, een blaasontsteking en bent 5 weken zwanger."quote:Op maandag 15 april 2019 18:51 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het leek me wel eens goed om eens door te pakken. Nu word mn bloed eerst getest
Kreeg wel meerdere herinneringen.quote:
Ahja, die tests heb ik al meerdere keren gehad.quote:Op maandag 15 april 2019 18:51 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het leek me wel eens goed om eens door te pakken. Nu word mn bloed eerst getest
quote:Op maandag 15 april 2019 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Pissing in my pants? Let wel een beetje op de vloer, ja!
[ afbeelding ]
Wat moet je bij een internist doen dan?quote:Op maandag 15 april 2019 18:56 schreef I. het volgende:
[..]
Kreeg wel meerdere herinneringen.Dus ik denk het inmiddels wel ja.
[..]
Ahja, die tests heb ik al meerdere keren gehad.Krijg je als je bij een internist langs moet.
M'n hele (interne) lichaam laten checken zodat ze konden achterhalen waar m'n klachten (vrij heftige oogontsteking) vandaan komen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:02 schreef murp het volgende:
[..]
Wat moet je bij een internist doen dan?
en nu nog steeds een oogontsteking?quote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef I. het volgende:
[..]
M'n hele (interne) lichaam laten checken zodat ze konden achterhalen waar m'n klachten (vrij heftige oogontsteking) vandaan komen.
Is niet gelukt, helaas.
Uhu. Na bijna een jaar oogdruppels druppelen, een medicinale injectie in m'n oog, én een operatie met implantaat, zitten er nog steeds bacteriën in m'n oog die er nog niet graag uit willen.quote:
implantaat? Cup D in je oog?quote:Op maandag 15 april 2019 19:08 schreef I. het volgende:
[..]
Uhu. Na bijna een jaar oogdruppels druppelen, een medicinale injectie in m'n oog, én een operatie met implantaat, zitten er nog steeds bacteriën in m'n oog die er nog niet graag uit willen.
#duurtlang
Zoietsquote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef murp het volgende:
[..]
implantaat? Cup D in je oog?
En nu loop je chronisch met "rode" ogen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n linkeroog is nog altijd vrij rood ja. Gelukkig heb ik het alleen met m'n linkeroog, anders had ik dit nu allemaal niet kunnen typen.![]()
Hoe gaan die hechtingen er dan uit?quote:Op maandag 15 april 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Yes.
Gelukkig heb ik daar zelf vrij weinig van gezien.
Die lossen op.quote:Op maandag 15 april 2019 19:22 schreef murp het volgende:
[..]
Hoe gaan die hechtingen er dan uit?
DOET DAT NIET VERREKTE PIJN?!
twitter:merrylzr twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:19:11HORRIBLE 🔥😨😱 #NotreDame #Paris https://t.co/h3i1Lfl0uh reageer retweet
Jaquote:Op maandag 15 april 2019 19:27 schreef murp het volgende:
twitter:merrylzr twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:19:11HORRIBLE 🔥😨😱 #NotreDame #Paris https://t.co/h3i1Lfl0uh reageer retweet
I. , ONZe cyborgquote:Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef I. het volgende:
[..]
Die lossen op.Zodra dat plaatje een beetje vastgegroeid is.
En ja, de eerste weken na de operatie waren wel vrij kut idd.
Of dat ze AANSLAG schreeuwenquote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef I. het volgende:
[..]
Verbaast mij wel dat het nog niet ingestort is..
quote:
Oh, ja. Dat hoor je meestal wel direct idd. Zal op twitter ongetwijfeld ook wel ergens langskomen.quote:
Ik ben zo blij dat ik m eens echt heb gezienquote:Op maandag 15 april 2019 19:40 schreef I. het volgende:
Hoor ze net zeggen dat ze hem blijkbaar uit willen laten branden.
Ik nietquote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik m eens echt heb gezien
In de tussentijd hadden ze de stenen ook weer helemaal schoongemaakt, die zwarte aanslag weggehaald etc, hoor ik net.quote:Op maandag 15 april 2019 19:43 schreef murp het volgende:
[..]
Al is dat wel een kleine 15 jaar geleden
Tja, wtf zeg
quote:Op maandag 15 april 2019 19:57 schreef I. het volgende:
[..]
In de tussentijd hadden ze de stenen ook weer helemaal schoongemaakt, die zwarte aanslag weggehaald etc, hoor ik net.
En de toren is net ingestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |