Ga ervoor, zou ik zeggen.quote:
Gewoon doen joh!quote:
Heeft hij zoveel indruk gemaakt?quote:
Nee ik las dit op de parkeerplaats van de supermarkt en moet zo thuis ff omkleden en dan weg arghhhhh. Dus ik ga me vanavond laat of morgen aan alle Victorfilmpjes vergapen.quote:
Leg even wat absorberende lappen om je heen als je dat doet.quote:Op zondag 14 april 2019 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik las dit op de parkeerplaats van de supermarkt en moet zo thuis ff omkleden en dan weg arghhhhh. Dus ik ga me vanavond laat of morgen aan alle Victorfilmpjes vergapen.![]()
I miss you misschien ?quote:Op zondag 14 april 2019 16:08 schreef Cee het volgende:
Paenda vertelde net dat ze een tweede nummer van haar album gaat doen vanavond dus omg wat als Duncan dat ook gaat doen.
Heb je wel genoeg Tena Lady’s gekocht?quote:Op zondag 14 april 2019 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Leg even wat absorberende lappen om je heen als je dat doet.
Wie is Mikey Rice?quote:Op zondag 14 april 2019 16:14 schreef Cee het volgende:
Gisteren voelde Mikey Rice zich niet zo goed. Ondertussen heeft hij vanmiddag een fotootje van hem half slapend en zwakjes op insta gezet dat hij nog steeds ziek is en hoopt dat hij zich beter gaat voelen.
Mikey/Michael Rice uit de UK, de gastheer van vandaag dus.quote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wie is Mikey Rice?
Ik ben zo slecht met namen, heb echt geen idee wie bij welk land hoort (of dat het überhaupt een deelnemer is)![]()
Ik weet eigenlijk alleen de naam van onze man en de voornaam van mr Zwitserland.
OHJAOHJAOHJAquote:Op zondag 14 april 2019 16:08 schreef Cee het volgende:
Paenda vertelde net dat ze een tweede nummer van haar album gaat doen vanavond dus omg wat als Duncan dat ook gaat doen.
Ah ok, thnx.quote:Op zondag 14 april 2019 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Mikey/Michael Rice uit de UK, de gastheer van vandaag dus.
Altijd goed.quote:
Wel verdeeld, meneer rechts vond het een nee.quote:
Dat zou leuk zijn.quote:
Te moe om langs te komen of?quote:Op zondag 14 april 2019 16:39 schreef Cee het volgende:
Mahmood is moe.
Bilal doet ook niet echt z’n best om zich te presenteren aan niet-Franse fans.
Ze zei net dat Mahmood tired is, heeft veel interviews gegeven. Maarrrrr ze zegt net dat ie misschien toch nog terug komt.quote:
Ah oké thanks!quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zei net dat Mahmood tired is, heeft veel interviews gegeven. Maarrrrr ze zegt net dat ie misschien toch nog terug komt.
Was eigenlijk wel benieuwd wat hij er van vondquote:Op zondag 14 april 2019 15:41 schreef Cee het volgende:
Ze gaan hem nu voor het eerst Hatari laten horen
Oo idd.quote:Op zondag 14 april 2019 14:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij de versie zoals we die nu kennen performt, want het lied krijgt nog een revamp.
Omgquote:Op zondag 14 april 2019 16:54 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com(...)igshid=1dk9ovop0ik45
William
twitter:eurovisiontime twitterde op zondag 14-04-2019 om 16:13:25One of the favourites to win #Eurovision 2019, here's @dunclaurence at this year's #LEP2019. Is he your favourite to win? https://t.co/PPiObeQixY reageer retweet
Man man man.quote:Op zondag 14 april 2019 16:54 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com(...)igshid=1dk9ovop0ik45
William
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |