Blij dat mijn man maar 2 keer modaal verdientquote:Op zondag 14 april 2019 11:52 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
I know. En in mijn omgeving lijkt het ook hoe hoger het inkomen, het sneller er vreemd wordt gegaan. In het buitenland in ieder geval.
Man man man man man wat erg dit zeg.quote:Op zondag 14 april 2019 11:29 schreef Halimede het volgende:
KLB / Een huilende kut baby hebben
Misschien wel een goed idee om naar China te verhuizen, want ik kan me niet voorstellen dat je een goeie vader bentwel een condoom gebruiken he, anders zit je straks met hetzelfde probleem en ga je op naar de volgende
duh. Als ze zou zeggen dat ze dat wel wil weet jij oom hoe laat het is en werd je niet verliefdquote:Op zondag 14 april 2019 10:52 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ze wilt niet naar Europa. Daar is ze heel duidelijk in.
Haha moest lachenquote:Op zondag 14 april 2019 12:16 schreef SeLang het volgende:
Eén van de leukste anekdotes vond ik nog een expat collega (die ik niet echt kende) in Singapore die ook een vrouw van lichte zeden als vriendin had. Toen hij op zakenreis ging nodigde die meid in zijn afwezigheid een aantal vriendinnen uit die in zijn huis kwamen logeren. Vervolgens hebben de autoriteiten hem het land uit getrapt wegens het runnen van een bordeel
quote:Op zondag 14 april 2019 13:28 schreef Harlekien het volgende:
Wat een topic
TS
Jammer van het vreemdgaan, dat wel
Lekker doen dan, want dat gezin is blijkbaar toch een zeurende kiespijn waar je maar al te graag vanaf wil. Hebben zij op termijn ook kans om iemand met wat meer ballen tegen het lijf te lopen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:49 schreef J.Caesar het volgende:
Ik kan zo in China gaan werken als ik wil, maar dan zal mijn gezin achter blijven.
Dit ja...quote:
Ik weet nu gewoon even niet of je trollt of je serieus zo debiel bentquote:
de rest van zijn post geschiedenis over vrouw en kind komt overeen...quote:Op zondag 14 april 2019 13:56 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dit ja...![]()
En dit topic. Man, man, man. Wat ben je een ongelooflijke slapjanus TS. En dat heb ik nog zacht uitgedrukt.
Ik ruik een trol. Als dit echt is, dan ben je echt een fucking debiel
Na de bevruchting geen seks meer gehad. Vrouwtje heeft gewoon slim de alimentatie veilig gesteld.quote:Op zondag 14 april 2019 11:05 schreef Leandra het volgende:
Jouw vrouw was toch die supervrouw die al heel snel na de bevalling weer aan het werk was omdat ze zo lekker snel hersteld was van de bevalling?
Niet dus hè, als je daarna een "verstandshuwelijk" hebt omdat je 10 maanden na de bevalling nog geen seks hebt gehad.
Overigens is een verstandshuwelijk wel wat anders dan alleen maar geen seks.
Nog een reden om geen man te nemen, allejezus. Dit samen met die rose_red...quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef Harlekien het volgende:
Nog een reden voor mij om geen kinderen te nemen.
Trouwens TS, vreemdgaan met een stripper wel een beetje een cliché.
Want vrouwen gaan gelukkig nooit vreemdquote:Op zondag 14 april 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nog een reden om geen man te nemen, allejezus. Dit samen met die rose_red...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |