Onzin natuurlijk.quote:
ik vond het zwaar bestraft hoorquote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef Monolith het volgende:
Kvyat liet vandaag ook wel weer zien waarom hij niet in de RB zit. Albon naar RB halen lijkt me wat te vroeg.
Vettel reed gewoon niet hard genoeg weg, maakte ook een paar foutjes maar liep niettemin wel een beetje weg. Maar ik zie niet hoe die paar rondjes op versleten banden het hele tijdsverschil verklaren.quote:Op zondag 14 april 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
verder niets tegen die teamorder want het leek er toen ook echt op dat Vettel de snellere was maar dat bleek meer in de DRS te zitten dan werkelijke racepace maar hem zolang op versleten banden buiten houden kost je gewoon nog een plek
Ik maak me er zorgen om, ik vond hem vorig jaar veel vrijer rijden, lijkt wel of hij bang is om fouten te maken.quote:
Part of the deal. Dit is Leclerc zijn 2e jaar, hij zal dit hele seizoen nr2 zijn. Treuriger was zijn strategie. Hij had Verstappen nog kunnen aanvallen als hij er gelijk achteraan was gestopt.quote:Op zondag 14 april 2019 10:14 schreef raptorix het volgende:
Dieptepunt vond ik de teamorders bij Ferrari.
Zou ze stiekem wel willen.quote:
Hij heeft echt de snelheid niet.quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
En stokbrood laat bewust Verstappen in ronde 1 meerdere keren leven, dat is teamwork
Je denkt dat hij zelf bepaald of hij naar binnen gaat?quote:Op zondag 14 april 2019 10:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Part of the deal. Dit is Leclerc zijn 2e jaar, hij zal dit hele seizoen nr2 zijn. Treuriger was zijn strategie. Hij had Verstappen nog kunnen aanvallen als hij er gelijk achteraan was gestopt.
Oconquote:
Is altijd zo. Oog wil ook wat.quote:
Zijn er al goede beelden van? Wellicht kwam hij als een torpedo tegen de achterste McLaren aan.quote:
Ah ja daarom zit een Jeroen van Inkel er ook wel eens natuurlijkquote:
Hij zit op hetzelfde niveau als Kvyat in het begin bij RBR. Die zat toen ook ruim 0,5s achter Ricciardo.quote:Op zondag 14 april 2019 10:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij komt, maar niet op het niveau van een Ricciardo bijv..
Nee, maar dat maakt het nog treuriger..quote:Op zondag 14 april 2019 10:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt dat hij zelf bepaald of hij naar binnen gaat?
Tom moet altijd het haantje zijn, en Robert wil dat niet toe latenquote:Op zondag 14 april 2019 10:21 schreef twiFight het volgende:
Hebben ze een keer een gast die wél wat van racen weet, lullen ze er overheen. Alhoewel Tom dat volgens mij bij iedereen doet.
Ieder heeft zijn eigen temperament.quote:Op zondag 14 april 2019 10:21 schreef Mansjester het volgende:
Leclerc komt nu al zo volwassener over dan Max
wie is die dame?quote:Op zondag 14 april 2019 10:22 schreef tja77 het volgende:
Als die dame nou es wijdbeens op die bank ging zitten, dan had ze ECHT meerwaarde.
Zucht....quote:Op zondag 14 april 2019 10:22 schreef tja77 het volgende:
Als die dame nou es wijdbeens op die bank ging zitten, dan had ze ECHT meerwaarde.
En dat is het niveau wat je als topteam wilt nastreven? Kvyat?quote:Op zondag 14 april 2019 10:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij zit op hetzelfde niveau als Kvyat in het begin bij RBR. Die zat toen ook ruim 0,5s achter Ricciardo.
https://fy.wikipedia.org/wiki/Amber_Brantsenquote:
Max is gewoon een lekker bommetje, saai is hij in ieder geval niet.quote:Op zondag 14 april 2019 10:21 schreef Mansjester het volgende:
Leclerc komt nu al zo volwassener over dan Max
Klopt, met als verschil dat Robert daadwerkelijk wat nuttigs toevoegt. Tom likt met zijn tong alle restjes poepkruimels uit de endeldarm van Max.quote:Op zondag 14 april 2019 10:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tom moet altijd het haantje zijn, en Robert wil dat niet toe laten
Gasly had er harder in kunnen gaan en plek 5 misschien wel kunnen pakken. Hij leek er half in te haan, dat siert hem.quote:Op zondag 14 april 2019 10:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft echt de snelheid niet.
Zonder Max was RBR niet het 3e team maar team 5 of 6. Het gat is gewoonweg te groot.
Bewust laten leven? Wat had hij anders kunnen doen? Max eraf beuken terwijl er geen reden voor was. Hij weet dat hij toch niet voor Max kan blijven, dus wat anders?
Wat verwoord je dat subtiel... Je hebt overigens wel gelijk. Wat mij betreft nodigen ze Tom ook niet meer uit.quote:Op zondag 14 april 2019 10:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Klopt, met als verschil dat Robert daadwerkelijk wat nuttigs toevoegt. Tom likt met zijn tong alle restjes poepkruimels uit de endeldarm van Max.
Viesmad en na de zoveelste kutvraag van Sjek gewoon weggelopen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het interview met Kvyat gemist
Wat gemist?
Sloeg sjaak bijna op zijn bek.quote:Op zondag 14 april 2019 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het interview met Kvyat gemist
Wat gemist?
quote:Op zondag 14 april 2019 10:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
https://fy.wikipedia.org/wiki/Amber_Brantsen
Idd Vettel deed niks, gewoon racen. En was handig om Max dit jaar wel het gat te laten nemenquote:
Zeker ik kijk hem al een tijdje, in het duits is het vaak nog wat leuker/beterquote:Op zondag 14 april 2019 10:25 schreef raptorix het volgende:
Wellicht al bekend, maar de vlogs van Nico zijn erg leuk: https://www.youtube.com/channel/UCtLZ6qQgB-EwQy5HWIo3X-w
Precies, ben echt niet altijd groot fan van Vettel, maar dit was gewoon racen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Idd Vettel deed niks, gewoon racen. En was handig om Max dit jaar wel het gat te laten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |