dat is wel even andere koekquote:Op zondag 14 april 2019 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las de eerste 3 seconden: rust zacht.
Oh wauw.
Je mag wel gebruik maken van mn dekentjes zonder dat we meteen gaan trouwen, ik heb een open relatie met al mijn fleecedekentjes.quote:
Ik met m'n biertje. Mijn bier is er altijd voor mijquote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef I. het volgende:
Ik heb op dit moment een gevouwen relatie met m'n dekentje.
gevouwen?? mijn relatie is warm en comfortabel 10/10 zou niet ruilenquote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef I. het volgende:
Ik heb op dit moment een gevouwen relatie met m'n dekentje.
Welke kleur veer wil je?quote:Op zondag 14 april 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Niemand die me ff een veer in mn reet steekt dat ik zelfs de nachtbagger ff reeks he
GOFFEDOMME
ik heb erkenning nodig
wist niet eens dat het reeks wasquote:Op zondag 14 april 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Niemand die me ff een veer in mn reet steekt dat ik zelfs de nachtbagger ff reeks he
GOFFEDOMME
ik heb erkenning nodig
BLAUWquote:
Waarom zou ik solliciteren naar de functie van ONZ-mod? Ik doe al sinds ik KLB-mod ben in ONZ wat ik maar wil, daar hoef ik geen officiele functie voor te hebbenquote:Op zondag 14 april 2019 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wist niet eens dat het reeks was
is dit je sollicitatie als ONZ mod?
dit is wel waar jaquote:Op zondag 14 april 2019 01:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BLAUW
[..]
Waarom zou ik solliciteren naar de functie van ONZ-mod? Ik doe al sinds ik KLB-mod ben in ONZ wat ik maar wil, daar hoef ik geen officiele functie voor te hebben
Heb je een roze?quote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je mag wel gebruik maken van mn dekentjes zonder dat we meteen gaan trouwen, ik heb een open relatie met al mijn fleecedekentjes.
Ik heb alleen een glas water nu.quote:Op zondag 14 april 2019 01:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik met m'n biertje. Mijn bier is er altijd voor mij
Jaa, niet open, maar ligt opgevouwen op de bank.quote:Op zondag 14 april 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gevouwen?? mijn relatie is warm en comfortabel 10/10 zou niet ruilen
kom comfortabel op de bank danquote:Op zondag 14 april 2019 01:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een glas water nu.
[..]
Jaa, niet open, maar ligt opgevouwen op de bank.Ik zit nog op m'n stoel..
Nog nooit echt opmerkingen over gekregenquote:
Nee wel een paarsequote:
Je bent een goede vriendquote:
Wat on-pvv van je zeg.quote:Op zondag 14 april 2019 01:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben blind voor geslacht en huidskleur.
snel vollullen danquote:Op zondag 14 april 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik hoop het wel. anders haags morgen weer erg arrogant dat het weer geen succes is zonder hem
Ik begin nu aan een alcoholisch experiment. Vanmiddag boodschappen gedaan in Duitsland, en ik vond een blik bier van een halve liter voor 25 cent. Dat moet ik geproefd hebben.quote:Op zondag 14 april 2019 01:56 schreef Kopjechino het volgende:
Wat ben ik intolerant geworden voor alcohol zeg![]()
Gewoon atje klappenquote:Op zondag 14 april 2019 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin nu aan een alcoholisch experiment. Vanmiddag boodschappen gedaan in Duitsland, en ik vond een blik bier van een halve liter voor 25 cent. Dat moet ik geproefd hebben.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat ik het door de gootsteen ga spoelen, dit is echt goor
Hoe heet het?quote:Op zondag 14 april 2019 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin nu aan een alcoholisch experiment. Vanmiddag boodschappen gedaan in Duitsland, en ik vond een blik bier van een halve liter voor 25 cent. Dat moet ik geproefd hebben.
Sorry he. Was gewoon benieuwdquote:Op zondag 14 april 2019 02:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die beslissing heb ik nog niet gemaakt
STOP PRESSURING ME
Ik stop met vragen. Zoveel vragen.quote:Op zondag 14 april 2019 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja weetnie ik pak dalijk een glas en ik loop naar mn plank en dan kijk ik wel
Maar ik denk een milde speyside ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 02:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stop met vragen. Zoveel vragen.
Lekkah. Sigaartje erbijquote:Op zondag 14 april 2019 02:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik denk een milde speyside ofzo
ja vet hequote:Op zondag 14 april 2019 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Evenveel als het statiegeld op het blik
quote:Op zondag 14 april 2019 02:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik sla mezelf net. Ben echt een treurig geval
Ohja dat is waar. Ik kater dan nog even uit denk ikquote:
Mocht je willenquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 02:17 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Uhu, uhu
[..]
Beetje met de harde hand moet kunnen hoor.
haagsie is zelf geen succesquote:Op zondag 14 april 2019 02:22 schreef Flippiee het volgende:
denk dat haagsie gaat concluderen dat dit geen succes was
Ieder z'n eigen smaak tochquote:Op zondag 14 april 2019 02:23 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Ik denk dat je Flippiee nu opeens iets minder leuk vindt. En andersom.
andersom niet hoor, ieder zijn eigen meningquote:Op zondag 14 april 2019 02:23 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Ik denk dat je Flippiee nu opeens iets minder leuk vindt. En andersom.
als ik dat zeg krijg ik sowieso een notequote:
note gegevenquote:Op zondag 14 april 2019 02:24 schreef Flippiee het volgende:
als ik dat zeg krijg ik sowieso een note
jou een note geven dat leek me toch duidelijk of niet danquote:Op zondag 14 april 2019 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtfffffffffffff
omg
wat neem ik als nieuwe UI
[..]wat doe je
Ja goeie uiquote:Op zondag 14 april 2019 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtfffffffffffff
omg
wat neem ik als nieuwe UI
[..]wat doe je
Dat was ook duidelijk. Beetje jammer dat ik week moet wachten tot ik weet waarom. Sowieso dat mijn aantal notes nu exponentieel gestegen zijnquote:Op zondag 14 april 2019 02:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jou een note geven dat leek me toch duidelijk of niet dan
quote:Op zondag 14 april 2019 02:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen smaak toch
Ken weinig mensen die mijn smaak mannen kunnen waarderen
True truequote:Op zondag 14 april 2019 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
andersom niet hoor, ieder zijn eigen mening
Ja baasquote:Op zondag 14 april 2019 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nog ffe wachten oke
[..]
ja wat is goed
Met dat ding in z'n mondquote:Op zondag 14 april 2019 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nog ffe wachten oke
[..]
ja wat is goed
dan loop ik voor lul op dit forum johquote:
gvdquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als @:Sked dit ziet, dan denkt ie echt dat ik debiel ben
Dat denken we ook over jou als we dit zien:quote:Op zondag 14 april 2019 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Als @:Sked dit ziet, dan denkt ie echt dat ik debiel ben
quote:Op zondag 14 april 2019 02:41 schreef I. het volgende:
[..]Dat denken we ook wel eens over hem toch.
EN NOU MOET JE JE WAFFEL HOUDEN OF IK KOM NAAR LIMBOLAND.quote:Op zondag 14 april 2019 02:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat denken we ook over jou als we dit zien:
https://forum.fok.nl/user/history/306837
Mag wel hoor, maar dan wordt het wel meteen minder knus op de bank.quote:Op zondag 14 april 2019 02:45 schreef Flippiee het volgende:
dit deel gaat wel tergend traag, zal ik naar bed?
dat is ook weer zoquote:Op zondag 14 april 2019 02:47 schreef I. het volgende:
[..]
Mag wel hoor, maar dan wordt het wel meteen minder knus op de bank.
maar nu weer terugquote:
Ja iddquote:Op zondag 14 april 2019 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat is wel vroeg he, maar wel minder schuld gevoel dan
kan ik morgen sportschool genotquote:Op zondag 14 april 2019 02:53 schreef I. het volgende:
[..]
Ja iddWel langer slapen, uitgeruster wakker morgen.
Haha jaquote:
voor de lunch denk ik, kan ik rustig slapen nogquote:Op zondag 14 april 2019 02:56 schreef I. het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend? Of voor de lunch nog even
denk 11 uur?quote:Op zondag 14 april 2019 02:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha ja
Hoelaat wil je wekker zetten dan?
Huilen dit hoorquote:Op zondag 14 april 2019 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
voor de lunch denk ik, kan ik rustig slapen nog
[..]
denk 11 uur?moet ik wel nu gaan
Oh je hebt die UI ook nog gezetquote:Op zondag 14 april 2019 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
denk 11 uur?moet ik wel nu gaan
Lijkt mij geen gek plan.quote:Op zondag 14 april 2019 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
duhhhquote:Op zondag 14 april 2019 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh je hebt die UI ook nog gezet
alleen tussen 9-11 dus ik ga meestal rond 11quote:Op zondag 14 april 2019 02:59 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt mij geen gek plan.Ik sla morgen nog even over, ga maandag weer.
Is het zondag daar niet altijd druk?
Ok hderoquote:Op zondag 14 april 2019 03:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
duhhhnaturlich
[..]
alleen tussen 9-11 dus ik ga meestal rond 11
ohh, nice.quote:Op zondag 14 april 2019 03:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
alleen tussen 9-11 dus ik ga meestal rond 11
Zonder jullie blijf ik all by myself achter. Dan ga ik ook maar naar bed.quote:
Awh, dit klinkt wel heel eenzaam.quote:Op zondag 14 april 2019 03:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zonder jullie blijf ik all by myself achter. Dan ga ik ook maar naar bed.
Ja dat heb ik dus ook. Al heb ik wel muziek opstaan waar ik niet echt mee in slaap kan vallenquote:Op zondag 14 april 2019 03:08 schreef I. het volgende:
[..]
In bed liggen is sowieso al wel chill. Maar dan val ik ook vrij snel in slaap gok ik..
Wat wilde je gaan eten danquote:Op zondag 14 april 2019 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde nog wat gaan eten, maar dacht toch maar niet, anders viesdik
quote:Op zondag 14 april 2019 03:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Al heb ik wel muziek opstaan waar ik niet echt mee in slaap kan vallen
Awhquote:
Heb m'n oortjes inquote:Op zondag 14 april 2019 03:14 schreef I. het volgende:
[..]Dat heb ik dan weer niet. Doodse stilte hier.
[..]
Awh
Ohh, dacht al. Straks geniet de hele buurt mee daar.quote:Op zondag 14 april 2019 03:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb m'n oortjes in
Nja ik ben het gewend
Nee, ik houd deze muziek voor mezelf. Wordt niemand blij vanquote:Op zondag 14 april 2019 03:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ohh, dacht al. Straks geniet de hele buurt mee daar.
Ik ook hoor.
quote:Op zondag 14 april 2019 03:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik hou deze muziek voor mezelf. Wordt niemand blij van![]()
Yeah single for life![]()
WATTEHquote:Op zondag 14 april 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee maar die met Paul kreeg hij nog terug. Dat soort dingen vergeet ik niet.
@:paul
😂quote:Op zondag 14 april 2019 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat hij zou komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |