dat is wel even andere koekquote:Op zondag 14 april 2019 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las de eerste 3 seconden: rust zacht.
Oh wauw.
Je mag wel gebruik maken van mn dekentjes zonder dat we meteen gaan trouwen, ik heb een open relatie met al mijn fleecedekentjes.quote:
Ik met m'n biertje. Mijn bier is er altijd voor mijquote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef I. het volgende:
Ik heb op dit moment een gevouwen relatie met m'n dekentje.
gevouwen?? mijn relatie is warm en comfortabel 10/10 zou niet ruilenquote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef I. het volgende:
Ik heb op dit moment een gevouwen relatie met m'n dekentje.
Welke kleur veer wil je?quote:Op zondag 14 april 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Niemand die me ff een veer in mn reet steekt dat ik zelfs de nachtbagger ff reeks he
GOFFEDOMME
ik heb erkenning nodig
wist niet eens dat het reeks wasquote:Op zondag 14 april 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Niemand die me ff een veer in mn reet steekt dat ik zelfs de nachtbagger ff reeks he
GOFFEDOMME
ik heb erkenning nodig
BLAUWquote:
Waarom zou ik solliciteren naar de functie van ONZ-mod? Ik doe al sinds ik KLB-mod ben in ONZ wat ik maar wil, daar hoef ik geen officiele functie voor te hebbenquote:Op zondag 14 april 2019 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wist niet eens dat het reeks was
is dit je sollicitatie als ONZ mod?
dit is wel waar jaquote:Op zondag 14 april 2019 01:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BLAUW
[..]
Waarom zou ik solliciteren naar de functie van ONZ-mod? Ik doe al sinds ik KLB-mod ben in ONZ wat ik maar wil, daar hoef ik geen officiele functie voor te hebben
Heb je een roze?quote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je mag wel gebruik maken van mn dekentjes zonder dat we meteen gaan trouwen, ik heb een open relatie met al mijn fleecedekentjes.
Ik heb alleen een glas water nu.quote:Op zondag 14 april 2019 01:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik met m'n biertje. Mijn bier is er altijd voor mij
Jaa, niet open, maar ligt opgevouwen op de bank.quote:Op zondag 14 april 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gevouwen?? mijn relatie is warm en comfortabel 10/10 zou niet ruilen
kom comfortabel op de bank danquote:Op zondag 14 april 2019 01:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een glas water nu.
[..]
Jaa, niet open, maar ligt opgevouwen op de bank.Ik zit nog op m'n stoel..
Nog nooit echt opmerkingen over gekregenquote:
Nee wel een paarsequote:
Je bent een goede vriendquote:
Wat on-pvv van je zeg.quote:Op zondag 14 april 2019 01:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben blind voor geslacht en huidskleur.
snel vollullen danquote:Op zondag 14 april 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik hoop het wel. anders haags morgen weer erg arrogant dat het weer geen succes is zonder hem
Ik begin nu aan een alcoholisch experiment. Vanmiddag boodschappen gedaan in Duitsland, en ik vond een blik bier van een halve liter voor 25 cent. Dat moet ik geproefd hebben.quote:Op zondag 14 april 2019 01:56 schreef Kopjechino het volgende:
Wat ben ik intolerant geworden voor alcohol zeg![]()
Gewoon atje klappenquote:Op zondag 14 april 2019 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin nu aan een alcoholisch experiment. Vanmiddag boodschappen gedaan in Duitsland, en ik vond een blik bier van een halve liter voor 25 cent. Dat moet ik geproefd hebben.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat ik het door de gootsteen ga spoelen, dit is echt goor
Hoe heet het?quote:Op zondag 14 april 2019 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin nu aan een alcoholisch experiment. Vanmiddag boodschappen gedaan in Duitsland, en ik vond een blik bier van een halve liter voor 25 cent. Dat moet ik geproefd hebben.
Sorry he. Was gewoon benieuwdquote:Op zondag 14 april 2019 02:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die beslissing heb ik nog niet gemaakt
STOP PRESSURING ME
Ik stop met vragen. Zoveel vragen.quote:Op zondag 14 april 2019 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja weetnie ik pak dalijk een glas en ik loop naar mn plank en dan kijk ik wel
Maar ik denk een milde speyside ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 02:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stop met vragen. Zoveel vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |