Wat betekent dit nou weerquote:Op zondag 14 april 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, als je al een seizoen lang PSV kijkt.

Meer in dat je een momentenspeler bent dan, en je je piekmomenten zelden laat zienquote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik geloof niet in 'boven je niveau spelen'

Is korfbal niet wat voor jou?quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ik genoeg mogelijkheden voor PSV zag om een flinke score neer te zetten, maar ik ben voor Ajax? Dat lijkt me wat tegenstrijdig.

Meedoen in een draaiend team versus jezelf aan de malaise onttrekken in 'n team dat vierkant draait.quote:Op zondag 14 april 2019 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik geloof niet in 'boven je niveau spelen'

Daar geloof ik wel in!quote:Op zondag 14 april 2019 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meedoen in een draaiend team versus jezelf aan de malaise onttrekken in 'n team dat vierkant draait.

Er staat ook weinig scorend vermogen opgesteld.quote:

Hebben we nog een spits dan?quote:

Dat mijn monitor nog leeft is een wonder.quote:Op zondag 14 april 2019 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb gewoon aids gekregen van de eerste helft.

Je was je behoorlijk aan het aanstellen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 14:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat mijn monitor nog leeft is een wonder.

Gezien het feit dat dit zooitje ongeregeld nog maar op 1 front actief is, creëer je simpelweg te weinig. De hele week de tijd om op te laden naar deze thuiswedstrijd, geen blessures en lekker voetbalweer. Kortom geen enkel excuus mogelijk.quote:

Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
GraafschapGoden die thuis een puntje pakken tegen Ajax zou wel ultiem genot zijn

Ik kan nogal gefrustreerd rakenquote:Op zondag 14 april 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was je behoorlijk aan het aanstellen inderdaad.

Moet je alleen wel gaan voetballen vóór je met 0-1 achter komt te staan ja....quote:Op zondag 14 april 2019 14:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.

PSV heeft het vooral laten liggen in de uitwedstrijden net na de winterstop met die drie gelijke spelen. Ja tuurlijk had PSV meer moeten scoren in bijna alle wedstrijden, maar bovengenoemde wa ren wmb cruciaal in de titelstrijdquote:Op zondag 14 april 2019 14:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook zelf vandaag die wedstrijd anders in kunnen gaan. Nu hopen op puntverlies van Ajax is begrijpelijk, maar vandaag een flinke score neerzetten, waar echt het materiaal voor aanwezig is was ook geen verkeerde keus geweest. Mocht Ajax alles winnen, en je verliest de titel op doelsaldo, heb je het toch in dit soort wedstrijden laten liggen.

Ik denk dat PSV het vooral tegen Ajax heeft laten liggen en lijkt ook het omslagmoment, dat heeft er wel ingehaktquote:Op zondag 14 april 2019 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV heeft het vooral laten liggen in de uitwedstrijden net na de winterstop met die drie gelijke spelen. Ja tuurlijk had PSV meer moeten scoren in bijna alle wedstrijden, maar bovengenoemde wa ren wmb cruciaal in de titelstrijd

Ze waren voor die tijd ook al beroerd bezig maar als je gewoon met 11 tegen 10 gewonnen had in Amsterdam was er ook met het gelijkspel tegen Vitesse nog geen vuiltje aan de lucht geweest nee.quote:Op zondag 14 april 2019 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV het vooral tegen Ajax heeft laten liggen en lijkt ook het omslagmoment, dat heeft er wel ingehakt

Bommeltje ook niet....quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:
PSV speelde zo sprankelend in de eerste ~10 wedstrijden. Onbevangen, met lef.
Snap nog steeds niet waarom het zo veel minder is nu.

Jonge spelers die grillig zijn, en na het spelen tegen ploegen als Barca en de Spurs moeite hebben zich te motiveren tegen kleinere ploegen in deze competitie. Na de winterstop sloeg de onzekerheid toe, zeker omdat Ajax wel succesvol was en is Europees, en die na wat miskleumen na de winterstop wel weten wat winnen is.quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:

Wat denk je zelf zo kijkend naar de uitslag?quote:

quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Lyrebird het volgende:

Na vandaag is ie helemalaal gratis op te halen. Maar m'n punt ging blijkbaar weer eens volledig langs je heen. Verrassend wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |