Nou blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:29 schreef chinesepinda het volgende:
Introductie:
Ik ben heel goed op level 1, maar ik kom er niet voorbij.
Ja, dit.quote:Op zondag 14 april 2019 18:56 schreef Cockwhale het volgende:
Als je de tweede date nog niet geneukt hebt, dan doe je iets verkeerd. Dan is die derde ook doelloos. Je bent waarschijnlijk te afwachtend. Je prikkelt niet en geeft niet (fysiek) aan dat je haar begeert.
Lekker naar de Feestfabrikquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:53 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
True. Maastricht is fucking saai. Geen clubs, kut kroegen. Veel pretentieuze mensen ("ik doe alleen dingen met jongens die in een dispuut zitten" - reactie: kindly fuck off). Ik ben actief in een studievereniging en ken relatief veel mensen, maar het is niet echt top. Te groot voor iedereen om in een plek te feesten, te klein om echte locaties te hebben.
Nouja dat is wel heel erg ongeduldig. Niet iedereen is zo snel met seks.quote:Op zondag 14 april 2019 18:56 schreef Cockwhale het volgende:
Als je de tweede date nog niet geneukt hebt, dan doe je iets verkeerd. Dan is die derde ook doelloos. Je bent waarschijnlijk te afwachtend. Je prikkelt niet en geeft niet (fysiek) aan dat je haar begeert.
Dat is niet ongeduldig, dat is vrij normaal. Tijdens het einde van een geslaagde tweede date ga je of neuken of per direct een neukdate plannen. Ik (droog)neukte bijna altijd op de eerste date, maar ik ben ook een manslut.quote:Op maandag 15 april 2019 11:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dat is wel heel erg ongeduldig. Niet iedereen is zo snel met seks.
Maar er moet wel progressie in zitten. Als het na de tweede date nog geen zoenen is dan is het momentum wel een beetje verspeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |