abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186198519
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:42 schreef chinesepinda het volgende:

[..]

Dat heb ik nu 2 keer gehad. Studentenkamer was schoon. Lampen uit, overal kaarsen. Ze zaten bij mij op de bank. En ik zette toen een film op. Film afgekeken, was wel leuk. Af en toe gesproken. En ja: Ik weet dat dit nu een 'red flag' is voor super autist. Maar ik vind het echt heel moeilijk.
Aangenomen dat zij ook geen wild seksbeest is als ze met jou matcht (no offence), begin eens met je hand op de been te leggen/arm om der heen/hand vast te houden. Vanuit daar gewoon wat meer strelen en dicht tegen der aan zitten of haar een beetje naar jouw toe trekken en als je haar aankijkt en zij kijkt lief terug haar dan zoenen.
pi_186198522
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:35 schreef chinesepinda het volgende:

[..]

We praten meestal over hun. Ik ben vrij preuts als ik mensen nog niet goed ken en doe niets met dirty talk. Lachen doen we wel. Maar geen dirty talk.
Kijk, dat past bij het missen van seksuele spanning; je bent wat dat betreft te preuts (en misschien ook wat onzeker) en houdt dat dus te veel af. Dan komt er vanzelf meer een vriendschappelijke vibe. Nu is dirty talk wel meteen next level en ook wel een risicootje, want niet iedereen houdt daarvan. Ik zou dat niet meteen doen, zeker niet als het niet bij je past. Maar flirt erop los! Creëer die seksuele spanning; vrouwen verwachten daarin toch vaak wat meer actie van de man (helaas voor jou).
pi_186198523
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee. Misschien stap ik wel op zelfs.
Misschien is ook niet helemaal of verre van.
pi_186198539
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Aangenomen dat zij ook geen wild seksbeest is als ze met jou matcht (no offence), begin eens met je hand op de been te leggen/arm om der heen/hand vast te houden. Vanuit daar gewoon wat meer strelen en dicht tegen der aan zitten of haar een beetje naar jouw toe trekken en als je haar aankijkt en zij kijkt lief terug haar dan zoenen.
Gewoon op haar bek pakken, handje vasthouden doe je maar op de middelbare.
pi_186198565
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:43 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

_O-

En heb je een move kunnen maken? _O-
Absoluut niet. Geen home run, of 1st-3rd base. Om eerlijk te zijn - de honkbal werd nooit geworpen en dat is 100% mijn schuld.
pi_186198566
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:47 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Gewoon op haar bek pakken, handje vasthouden doe je maar op de middelbare.
Ja door dit bericht veranderd TS in één oogopslag in een seksgod en zal hij al die kutjes slayen bro!

:')
pi_186198601
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:48 schreef chinesepinda het volgende:

[..]

Absoluut niet. Geen home run, of 1st-3rd base. Om eerlijk te zijn - de honkbal werd nooit geworpen en dat is 100% mijn schuld.
Mooi dan weten we waar het probleem ligt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:48 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja door dit bericht veranderd TS in één oogopslag in een seksgod en zal hij al die kutjes slayen bro!

Fixen is geen hogere wiskunde, het is een kwestie van doen en niet denken, door het juist te rationaliseren en eraan te denken waar het fout kan gaan, mis je de hele touch en neemt het alle spanning weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2019 21:51:48 ]
pi_186198616
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:48 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

We zullen zien! 8-)
pi_186198674
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:50 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Mooi dan weten we waar het probleem ligt.
[..]

Fixen is geen hogere wiskunde, het is een kwestie van doen en niet denken, door het juist te rationaliseren en te denken waar het fout kan gaan, mis de hele touch en neemt het alle spanning weg.
Geweldig advies wel.

TS: Ik heb moeite met een chick te fixen
Reactie: Je moet ze gewoon fixen man.

Dat is pas hogere wiskunde... Kijk ik zou het normaal ook niet zo aanpakken. Maar 'gewoon' iemand op der bek pakken kan nogal een stap zijn als je normaal niet zo ver komt. Daarom geef ik voorbeelden hoe je dat kan opbouwen, wat absoluut geen afknapper is bij meiden die zelf niet enorm veel populaire guys afgaan.
pi_186198699
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Zij was een autistische vegetariër die geen alcohol dronk en geen curves had. Enige meid op wie ik ooit echt verliefd ben geweest - en dat zonder meer te doen dan handen vast te houden en een beetje te voelen. Zij was perfect. Maar... er zal heus wel een andere komen (hopelijk eet die wel vlees)
pi_186198750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Geweldig advies wel.

Dat is pas hogere wiskunde... Kijk ik zou het normaal ook niet zo aanpakken. Maar 'gewoon' iemand op der bek pakken kan nogal een stap zijn als je normaal niet zo ver komt. Daarom geef ik voorbeelden hoe je dat kan opbouwen, wat absoluut geen afknapper is bij meiden die zelf niet enorm veel populaire guys afgaan.
Het enige wat TS mist is scoren of op zijn bek gaan.

De rest heeft hij al, hij heeft geen scherpe voorzet nodig van de flanken, hij heeft een hard schot op doel nodig in de 16

Uiteindelijk leer je wat je lekker vindt tijdens de seks of wat je toekomstige partners lekker vinden ook alleen maar door schande en wijsheid. Niet door een Viva tijdschrift. :)
pi_186198752
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Geweldig advies wel.

Ik vind jouw adviezen heel erg fijn en die neem ik ten harte. :Y
Ik ga dingen opbouwen.

Als ik een "fuck it, yolo" persoon zou zijn, dan zou ik misschien meteen dat andere doen.
pi_186198803
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:56 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Het enige wat TS mist is scoren of op zijn bek gaan.

De rest heeft hij al, hij heeft geen scherpe voorzet nodig van de flanken, hij heeft een hard schot op doel nodig in de 16

Uiteindelijk leer je wat je lekker vindt tijdens de seks of wat je toekomstige partners lekker vinden ook alleen maar door schande en wijsheid. Niet door een Viva tijdschrift. :)
Je hebt een punt. Ik ga beide aanpakken proberen en kijken waar ik me het meest gelukkig bij voel.
pi_186198814
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:35 schreef chinesepinda het volgende:

[..]

We praten meestal over hun. Ik ben vrij preuts als ik mensen nog niet goed ken en doe niets met dirty talk. Lachen doen we wel. Maar geen dirty talk.
Plaagstootjes die je dubbel kan opvatten.
Als ze er leuk op reageren en er nog een stapje bovenop doen, ben je alweer een stap verder.
Té krampachtig PC doen werkt averechts.
Ik was ook zo.
Toen ik er wat grapjes met dubbele bodem tegenaan gooide, zag ik de ogen een twinkeling krijgen.
Er viel bij haar blijkbaar ook een last van de schouders en de conversatie werd ook wat luchtiger.
Daarna wat aanrakingen, die uitmonden in een kus.
De avond had een leuk besluit, zal ik maar zeggen.
pi_186198874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:59 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Plaagstootjes die je dubbel kan opvatten.
Als ze er leuk op reageren en er nog een stapje bovenop doen, ben je alweer een stap verder.
Té krampachtig PC doen werkt averechts.
Ik was ook zo.
Toen ik er wat grapjes met dubbele bodem tegenaan gooide, zag ik de ogen een twinkeling krijgen.
Er viel bij haar blijkbaar ook een last van de schouders en de conversatie werd ook wat luchtiger.
Daarna wat aanrakingen, die uitmonden in een kus.
De avond had een leuk besluit, zal ik maar zeggen.
Aha, dat is een goede. Ik hou wel van een beetje double entendre. Dit zal ik zeker gebruiken.
pi_186198883
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 21:56 schreef chinesepinda het volgende:

[..]

Ik vind jouw adviezen heel erg fijn en die neem ik ten harte. :Y
Ik ga dingen opbouwen.

Als ik een "fuck it, yolo" persoon zou zijn, dan zou ik misschien meteen dat andere doen.
Dat bedoel ik, en "fuck it, yolo" kan zeker werken als je het er persoon voor bent. Maar uit dit topic kan ik afleiden dat jij dat niet bent, wat ook niet uitmaakt. Zo zijn we allemaal ooit begonnen. Als een meid je leuk vindt zal ze je totaal niet afwijzen omdat je haar niet gelijk op der mond pakt. Zolang er maar iets meer dan alleen platonische interesse in zit. Ikzelf ben ooit begonnen door bij de meid die ik leuk vond op de middelbare haar vaker aan te raken bij grappen, arm om der heen slaan wanneer het moment zich voordeed en haar vaker te plagen.

Nu zal dat bij daten sneller moeten gaan, maar toch kan je zo prima beginnen. Wat je vooral niet moet doen is het een beladen situatie maken. Je moet het zo zien: Een date is leuk en daar heb je kansen die je kan benutten, maar wordt het niks? Dan is dat ook goed. Meiden (en personen algemeen) merken als jij gespannen bent.
pi_186199003
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, en "fuck it, yolo" kan zeker werken als je het er persoon voor bent. Maar uit dit topic kan ik afleiden dat jij dat niet bent, wat ook niet uitmaakt. Zo zijn we allemaal ooit begonnen. Als een meid je leuk vindt zal ze je totaal niet afwijzen omdat je haar niet gelijk op der mond pakt. Zolang er maar iets meer dan alleen platonische interesse in zit. Ikzelf ben ooit begonnen door bij de meid die ik leuk vond op de middelbare haar vaker aan te raken bij grappen, arm om der heen slaan wanneer het moment zich voordeed en haar vaker te plagen.

Nu zal dat bij daten sneller moeten gaan, maar toch kan je zo prima beginnen. Wat je vooral niet moet doen is het een beladen situatie maken. Je moet het zo zien: Een date is leuk en daar heb je kansen die je kan benutten, maar wordt het niks? Dan is dat ook goed. Meiden (en personen algemeen) merken als jij gespannen bent.
Ja inderdaad. Ik ga er gewoon op af voortaan. Kijken wat er gebeurt, en als er iets is, doorgaan ipv stilstaan. Kansen benutten!

*Ik heb met dit topic in een avond meer geleerd dan in de afgelopen twee maanden bij de uni
pi_186199093
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:07 schreef chinesepinda het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik ga er gewoon op af voortaan. Kijken wat er gebeurt, en als er iets is, doorgaan ipv stilstaan. Kansen benutten!

*Ik heb met dit topic in een avond meer geleerd dan in de afgelopen twee maanden bij de uni
Goed voornemen!

En inderdaad, vroeger moest je dat zelf maar uitvogelen, tegenwoordig kan je in ieder geval al richtlijnen op internet vinden. Ook bij dingen als: stel je appt met een meisje en ze reageert even niet meer. Moet je vooral niet gaan appen van 'waarom reageer je niet' of 'wat ben je aan het doen?', maar in plaats daarvan haar gewoon tijdelijk links laten liggen. Als ze je echt leuk vindt neemt ze wel uit eigen initiatief contact op :P
  zaterdag 13 april 2019 @ 22:13:41 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186199150
Leuk, TS klinkt helemaal opgefleurd :)
pi_186199193
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Goed voornemen!

En inderdaad, vroeger moest je dat zelf maar uitvogelen, tegenwoordig kan je in ieder geval al richtlijnen op internet vinden. Ook bij dingen als: stel je appt met een meisje en ze reageert even niet meer. Moet je vooral niet gaan appen van 'waarom reageer je niet' of 'wat ben je aan het doen?', maar in plaats daarvan haar gewoon tijdelijk links laten liggen. Als ze je echt leuk vindt neemt ze wel uit eigen initiatief contact op :P
Precies! Vroeger deed ik dat ook wel, dat vragen van "is alles goed", en iedere dag vragen van "hee, hoe is het?". Ik weet nu dat dat kut is. Hoofdzakelijk omdat er mensen zijn geweest - 1 mindere dame en 1 jongen - die dat bij mij deden. En daar wordt je echt ziek van.
Was op een paar dates geweest met een meisje, tot afgelopen zondag. Ik heb niet echt interesse, en heb niks gestuurd. Maar 'tis niet ghosting (wat kut is), omdat zij ook niks laat horen. ;)
pi_186199197
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Goed voornemen!

Ook een goeie.
Niet té wanhopig lijken en af en toe hard to get spelen.
Zo testen ze jou uit.
Dat kan jij ook.
pi_186199204
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Leuk, TS klinkt helemaal opgefleurd :)
:Y ^O^ *O*
pi_186199326
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:15 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ook een goeie.
Niet té wanhopig lijken en af en toe hard to get spelen.
Zo testen ze jou uit.
Dat kan jij ook.
Dat zal ik gaan doen. Met daten is alles de sweet spot opzoeken, niet te veel en niet te weinig zodat het precies goed is en je equilibrium bereikt. (Of: heel specifiek voorbeeld - zoals de vrije trappen in Fifa 2005, waar je niet te veel en niet te weinig kracht moest hebben als je ging trappen. )
pi_186199453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:21 schreef chinesepinda het volgende:

[..]

Dat zal ik gaan doen. Met daten is alles de sweet spot opzoeken, niet te veel en niet te weinig zodat het precies goed is en je equilibrium bereikt. (Of: heel specifiek voorbeeld - zoals de vrije trappen in Fifa 2005, waar je niet te veel en niet te weinig kracht moest hebben als je ging trappen. )
In voetbaltermen ben ik niet zo goed.
Maar als je finesse bedoeld; Dat krijg je ook door te doen.
Soms bereik je meer door ff niks te doen.
Je hoeft niet elke bal te halen om de pot te winnen.
pi_186199458
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Verwijderde post
I see what you did there. Maar nee. Ik waardeer je adviezen, maar de adviezen na #64 had ik niet willen missen.

Topic mag nu wel gesloten worden :W , ik voel me er helemaal klaar voor en ben goed geholpen ^O^ .

:O

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2019 22:50:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')