Ik denk persoonlijk dat dat niet het gehele probleem is, maar inderdaad, een leuke energie vasthouden en tevens laten zien dat jij de dames in kwestie waardeert op zowel persoonlijk als 'seksueel' niveau, zonder daarbij creepy te zijn is wel de korte samenvatting van verleiding ja. Ik wens je er veel succes mee en ik denk dat het met genoeg zelfvertrouwen en leuke en vlotte praatjes wel goedkomt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:05 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
I guess. Ik moet er meer voor gaan. Meer moeite doen. Niet teveel. Maar die energie gebruiken van als ik beschonken ben en dat gebruiken. Meer zelfvertrouwen. Bedankt MadJack, ik denk dat dit het is.
Offtopic - Leuke nick & avatar. Goeie herinneringen aan.
Sowieso is advies van elke fokker natuurlijk discutabel.quote:
Ja, dat kan zeker. Met vrienden is alles casual. Met meiden waar ik niet zoveel interesse in heb is het ook casual. Met meiden waar ik wel interesse in heb is het: hoe zorg ik ervoor dat zij en ik het het meeste op ons gemak zullen hebben? Ik reserveer een tafel en weet al welke wijn ik zal bestellen voordat de date is begonnen. Met een heel speciaal iemand wil ik dat de avond optimaal verloopt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op mij kom je over als iemand die tè doelgericht is. Die niet kan genieten van vrouwelijk gezelschap omdat je met je hoofd bezig bent hoe je het aan moet pakken. Met jou in mijn gezelschap zou ik denk ik een ontspannen TS missen. Kan dat...?
Jep. Ik weet niet hoe ik dit moet leren. Er is sprake geweest van lichte asperger, maar ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je om en nabij niet voorbij de derde date kan komen betekend dat je niet 'intiem' kan worden (op een manier die ander ook zo opvat is beter gezegd) . Niet perse op seksueel gebied, maar ook op gevoelsniveau.
Een liefdes zit in het vermogen intiem te zijn met elkaar op alle fronten. Seksuele vonk, maar ook een emotionele vonk.
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is, waarom dan maar 1 keer seks gehad?
Blijkbaar gleden al die andere vrouwen toch wat minder van hun stoel af dan je dacht...
Drink je ook (teveel) op dates?
Bedankt!quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dat niet het gehele probleem is, maar inderdaad, een leuke energie vasthouden en tevens laten zien dat jij de dames in kwestie waardeert op zowel persoonlijk als 'seksueel' niveau, zonder daarbij creepy te zijn is wel de korte samenvatting van verleiding ja. Ik wens je er veel succes mee en ik denk dat het met genoeg zelfvertrouwen en leuke en vlotte praatjes wel goedkomt.
En OT: Zeker een geweldige show, toen cartoons nog op commerciële zenders werden uitgezonden met zo'n sarcastische en diepe boodschappen
Wat voor jou een enorme opgave zal zijn: wees in damesgezelschap eens _casual_ (zoals bij je vrienden). Ontspan, relax. Heb het _leuk_. Gezellig. Probeer te genieten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:10 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeker. Met vrienden is alles casual. Met meiden waar ik niet zoveel interesse in heb is het ook casual. Met meiden waar ik wel interesse in heb is het: hoe zorg ik ervoor dat zij en ik het het meeste op ons gemak zullen hebben? Ik reserveer een tafel en weet al welke wijn ik zal bestellen voordat de date is begonnen. Met een heel speciaal iemand wil ik dat de avond optimaal verloopt.
Bedankt voor de tip. Ik zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat voor jou een enorme opgave zal zijn: wees in damesgezelschap eens _casual_ (zoals bij je vrienden). Ontspan, relax. Heb het _leuk_. Gezellig. Probeer te genieten.
Dit is voor jou essentieel!
Het is meer dan een tip. Het zou je wel eens verder kunnen brengen dan je denkt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:18 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zal er rekening mee houden.
We praten meestal over hun. Ik ben vrij preuts als ik mensen nog niet goed ken en doe niets met dirty talk. Lachen doen we wel. Maar geen dirty talk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:28 schreef Vollenhoven het volgende:
TS je moet de meisjes een beetje proberen in te pakken. Waar praat je meestal over? Zijn dat gespreksonderwerpen die zij echt boeiend vinden?
Je zegt dat je ze aan het lachen maakt. Dat betekent dat je al zo goed als binnen bent, wat doe je om de situatie te laten escaleren en naar second base te gaan?
Ik merk dat vrouwen wel houden van een beetje spannende dirty talk en makkelijk mee gaan als ze je leuk vinden en zich vertrouwd met je voelen.
Genoteerd. Merci voor deze informatie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:34 schreef yra het volgende:
Als meermaals tegen je gezegd wordt dat je zo lief bent en als een broer voor ze bent, dan mist er blijkbaar seksuele spanning. Het is een hele kunst om een balans te vinden tussen lief en charmant en aan de andere kant haar op een subtiele manier laten merken dat je haar óók op seksueel vlak ziet zitten, zonder dat het vervelend of creepy wordt. Je schreef ergens dat je totaal niet bezig bent met fysiek zijn en seks in het moment zelf, en ik denk dat daar ook juist het probleem ligt. Af en toe moet je haar een beetje laten merken dat je haar aantrekkelijk vindt en geil van haar wordt. Als je dit te veel doet kan ze echter wel het idee krijgen dat je haar alleen voor de seks wilt, dus houd het subtiel. Als je dit te weinig doet wordt het juist meer een soort broer/beste vriend situatie, waarin de seksuele spanning compleet ontbreekt.
Arme dates.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:35 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
We praten meestal over hun. Ik ben vrij preuts als ik mensen nog niet goed ken en doe niets met dirty talk. Lachen doen we wel. Maar geen dirty talk.
Je bedoelt dat vrouwen gevoelens mensen zijn en dat jij een goed (veilig) gevoel nodig hebt om pas met iemand naar second base te gaan?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op mij kom je over als iemand die tè doelgericht is. Die niet kan genieten van vrouwelijk gezelschap omdat je met je hoofd bezig bent hoe je het aan moet pakken. Met jou in mijn gezelschap zou ik denk ik een ontspannen TS missen. Kan dat...?
Ik bedoel dat ik een òntspannen man prettig vind om mee te kletsen (en misschien meer).quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwen gevoelens mensen zijn en dat jij een goed (veilig) gevoel nodig hebt om pas met iemand naar second base te gaan?
Dat heb ik nu 2 keer gehad. Studentenkamer was schoon. Lampen uit, overal kaarsen. Ze zaten bij mij op de bank. En ik zette toen een film op. Film afgekeken, was wel leuk. Af en toe gesproken. En ja: Ik weet dat dit nu een 'red flag' is voor super autist. Maar ik vind het echt heel moeilijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Arme dates.
Straks willen ze worst en wachten ze bij jou op de next move en maar wachten en wachten en wachten.
Waarom desnoods niet de 3de date bij jou thuis?
Definieer ontspannen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een òntspannen man prettig vind om mee te kletsen (en misschien meer).
quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:42 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
Dat heb ik nu 2 keer gehad. Studentenkamer was schoon. Lampen uit, overal kaarsen. Ze zaten bij mij op de bank. En ik zette toen een film op. Film afgekeken, was wel leuk. Af en toe gesproken. En ja: Ik weet dat dit nu een 'red flag' is voor super autist. Maar ik vind het echt heel moeilijk.
Yep. Al heb ik wel vaker meiden gehad die met me gingen tongen zonder een woord te hebben gezegd en daarna met hun handen in mijn broek op het midden van de dansvloer. Ik weet op zo'n moment niet precies wat ik moet doen. Vaak zijn het niet echt mijn types.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Wel jammer dat veel vrouwen nooit de eerste moven durven te maken
Nee. Misschien stap ik wel op zelfs.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:42 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Definieer ontspannen.
Stel je gaat met een guy op date en het is al snel te zien dat hij alleen op seks uit is maar hij is wel zeker van zijn zaak, zou jij je daar ontspannen bij voelen?
Meenemen naar huis.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:44 schreef chinesepinda het volgende:
Ik weet op zo'n moment niet precies wat ik moet doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |