SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
My mind is officially blown.
In 2017 heb ik een treinreis door Europa gedaan met een vriendin. Die vriendin heeft daarna haar treinkaart opgestuurd naar Eurail (wat in Utrecht gevestigd is), want dan kon ze een presentje krijgen. Die heeft ze nooit gekregen en ze heeft haar treinkaart ook niet teruggekregen. Ze kwam daar onlangs pas achter, dus ze heeft een bericht gestuurd naar Eurail.
Ze kreeg een bericht terug dat ze ermee bezig waren, ondertekend door een specifieke niet-Nederlandse naam. Iemand met dezelfde naam was een collega van me in 2010/2011. We waren nog steeds vrienden op FB, dus ik stuur hem een berichtje "Hey, stomme vraag, werk jij tegenwoordig bij Eurail?"
Hij: "Huh? Ja!"
wut?!? What are the odds?!![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat het probleem van de vriendin wel opgelost wordt
Oh dat weet ik niet eens. Vind ik ook niet zo interessantquote:
Ben benieuwd of ze alsnog het presentje krijgt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens. Vind ik ook niet zo interessant
Ik heb mijn treinkaart niet opgestuurd, want ik wil 'm niet kwijt
Ik ook, maar we hebben nu wel meer vertrouwen in een goede uitkomstquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze alsnog het presentje krijgt.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook, maar we hebben nu wel meer vertrouwen in een goede uitkomst
Heb je lekker gefietst? Was het niet koud?quote:
Kouwe klauwen welquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je lekker gefietst? Was het niet koud?
Welterusten Rafeiro.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nu naar bed toe btw, maar dt slaat meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje dus
You sound reasonable...Time to up my medication.
SPOILER: gelul over slaap gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:43 schreef Rafeiro het volgende:
Goed plannen, flexibel (kunnen) zijn, dingen laten, sparen, zoeken naar goede deals. Daar komt het wel een beetje op neer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagje dus
Als je een week op vakantie kunt in eigen land, kun je ook een week naar het buitenland.
En qua budget ter plekke kun je het zo duur maken als je zelf wilt. Je kan bv elke ochtend, middag en avond uit eten gaan, maar je kan ook voor een fractie van die prijs je maaltje in een supermarkt kopen. Je kan in een duur hotel slapen, maar bv couchsurfing is ook een optie. En als je een hotel neemt, kan je midden in het centrum zitten, maar voor minder geld zit je op 15 minuten wandelen. Voordeel van dat laatste is dat je ook nog wat van de stad/omgeving ziet en (goedkopere) supermarkten zitten meestal niet midden in het centrum.
Last minute iets boeken is over het algemeen duurder dan ver van tevoren boeken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik ben ook absurd vroeg wakker. Normaal blijf ik liggen, maar nu toch maar opgestaan. Je bent dus vannacht niet alleen Rafeiro.quote:Op zondag 14 april 2019 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
En toen al weer klaarwakker
Gedoe ook allemaal
quote:Op zondag 14 april 2019 04:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook absurd vroeg wakker. Normaal blijf ik liggen, maar nu toch maar opgestaan. Je bent dus vannacht niet alleen Rafeiro.
Ja wat is dat nou hier?quote:
Een lekker lange dag voor de boeg dus!quote:Op zondag 14 april 2019 07:48 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Brother en Melting![]()
Ja, ik weet het ook niet. Ik ben vorige week de hele week moe geweest en ging telkens vroeg naar bed (voor mijn doen vroeg). En kennelijk had ik dus zoveel bijgeslapen dat ik vannacht ineens klaarwakker was.
Gewoon nog even doorslapen, als je moe bent.quote:
Nope, ik ben altijd moe. Beetje ritme is verstandig en morgen moet ik al om half 9 in het ziekenhuis zijn, dus voor mij erg vroeg opstaanquote:Op zondag 14 april 2019 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon nog even doorslapen, als je moe bent.
Op die manier wel ja.Op de terugweg kon ik een groot gedeelte met iemand meerijdenquote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Dat was een lange reis naar Apeldoorn gisteren, alles ging goed totdat we vlak bij Apeloorn waren en de trein voor ons een aanrijding met een persoon had. Terug naar Amersfoort en vandaar met de streekbus naar Apeldoorn. Was een mooie busrit dat wel.
Het was ook het afscheid van een vereniging waar ik jaren en jaren actief was. Ze hebben geen vrijwilligers meer dus konden ze niet blijven bestaan. Heel jammer.quote:Op zondag 14 april 2019 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Maar was de reünie wel de moeite waard?
Terug naar Amersfoortquote:Op zondag 14 april 2019 09:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Dat was een lange reis naar Apeldoorn gisteren, alles ging goed totdat we vlak bij Apeloorn waren en de trein voor ons een aanrijding met een persoon had. Terug naar Amersfoort en vandaar met de streekbus naar Apeldoorn. Was een mooie busrit dat wel.
Je kunt wel boos worden maar het was gewoon niet anders... We waren dus veels te laat maar ach het was zoals het was.quote:
Ik zou al heel blij zijn dat het niet mijn trein was die de aanrijding had. Lijkt me heel erg.quote:Op zondag 14 april 2019 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt wel boos worden maar het was gewoon niet anders... We waren dus veels te laat maar ach het was zoals het was.
Blaren op je oren.quote:Op zondag 14 april 2019 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was ook het afscheid van een vereniging waar ik jaren en jaren actief was. Ze hebben geen vrijwilligers meer dus konden ze niet blijven bestaan. Heel jammer.
Het was superleuk om veel oude bekenden te zien en even te kletsen.Van mijn oude bestuur was vrijwel iedereen aanwezig en ik had de blaren op mijn oren maar het was zeker de moeite waard
De conductrice die moest omroepen had het er ook erg moeilijk mee.quote:Op zondag 14 april 2019 09:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou al heel blij zijn dat het niet mijn trein was die de aanrijding had. Lijkt me heel erg.
Jij hebt het dus ook gezellig gehadquote:Op zondag 14 april 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Om half 4 vannacht lag ik net een uurtje in bed.![]()
Verjaardagsfeestje bij de buren is een beetje laat geworden.Maar wel heel gezellig.
Just me wat een reis dan, maar wel fijn dat het zo gezellig was!
Ja en met de nodige drankjes. Moet helaas straks nog wel even naar Almelo, maar was liever thuis gebleven om lekker te niksen.quote:
Diaan heeft het weer op een zuipen gezet.quote:Op zondag 14 april 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Om half 4 vannacht lag ik net een uurtje in bed.![]()
Verjaardagsfeestje bij de buren is een beetje laat geworden.Maar wel heel gezellig.
Just me wat een reis dan, maar wel fijn dat het zo gezellig was!
weer? Ik doe dat bijna nooit...quote:Op zondag 14 april 2019 10:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan heeft het weer op een zuipen gezet.
Weer ja.... net als de vorige keer. (wanneer dat dan ook was)quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter kwam vannacht pas om 04.00 thuis, terwijl ze weet dat we vandaag om 11.00 weg moeten. Aangezien ik ook om 04.00 op was kon ik haar nog zeggen dat ik dat niet zo slim vond van haar.
Net heb ik haar wakker gemaakt. Haar eerste reactie was verontwaardiging:" je hoeft me niet wakker te maken, want ik heb gewoon mijn wekker om 09.30 gezet!"
Het koste me zeker 5 minuten om haar duidelijk te maken dat het al lang 09.30 was geweest. Toen dat eindelijk tot haar doordrong: "waarom maak je me niet eerder wakker dan!"
<insert leedvermaaksmiley>
quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter kwam vannacht pas om 04.00 thuis, terwijl ze weet dat we vandaag om 11.00 weg moeten. Aangezien ik ook om 04.00 op was kon ik haar nog zeggen dat ik dat niet zo slim vond van haar.
Net heb ik haar wakker gemaakt. Haar eerste reactie was verontwaardiging:" je hoeft me niet wakker te maken, want ik heb gewoon mijn wekker om 09.30 gezet!"
Het koste me zeker 5 minuten om haar duidelijk te maken dat het al lang 09.30 was geweest. Toen dat eindelijk tot haar doordrong: "waarom maak je me niet eerder wakker dan!"
<insert leedvermaaksmiley>
Precies. Ik heb geen idee wanneer dat was. Ik denk oud en nieuw.quote:Op zondag 14 april 2019 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer ja.... net als de vorige keer. (wanneer dat dan ook was)
In ieder geval leuk dat het gezellig was.quote:Op zondag 14 april 2019 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb geen idee wanneer dat was. Ik denk oud en nieuw.
Ah, ik moest laatst nog aan je traploper denken en aan hoe duur dat wasquote:Op zondag 14 april 2019 10:28 schreef just me het volgende:
Met beleid en moed heb ik net mijn oude traploper van de trap gehaald. Eerst alle roedes eruit gehaald, en toen vanaf boven de loper traptrede voor traptrede naar beneden gerold. De " stootkussens" die op elke trede lagen waren compleet verpulverd maar dat mag ook wel na 30+ jaren gelegen te hebben.
De loper ligt nu buiten, straks even een hele grote vuilniszak kopen en dan kan die weg. Nu even rust en dan de trap pulvervrij maken.
Point of no return, nu moet ik wel een nieuwe traploper bestellen.
![]()
quote:Op zondag 14 april 2019 10:28 schreef just me het volgende:
Met beleid en moed heb ik net mijn oude traploper van de trap gehaald. Eerst alle roedes eruit gehaald, en toen vanaf boven de loper traptrede voor traptrede naar beneden gerold. De " stootkussens" die op elke trede lagen waren compleet verpulverd maar dat mag ook wel na 30+ jaren gelegen te hebben.
De loper ligt nu buiten, straks even een hele grote vuilniszak kopen en dan kan die weg. Nu even rust en dan de trap pulvervrij maken.
Point of no return, nu moet ik wel een nieuwe traploper bestellen.
![]()
Ze hadden nog een voorbeeld gemaakt van een nieuwe loper maar just twijfel vond het niet helemaal mooiquote:Op zondag 14 april 2019 10:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik moest laatst nog aan je traploper denken en aan hoe duur dat was![]()
Maar vooral aan hoe mooi een traploper eigenlijk is. Goed dat je toch die keuze hebt gemaakt.
Ik heb woensdagmiddag een afspraakquote:Op zondag 14 april 2019 10:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wanneer ga je een nieuwe bestellen?
Spannend.quote:Op zondag 14 april 2019 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hadden nog een voorbeeld gemaakt van een nieuwe loper maar just twijfel vond het niet helemaal mooi![]()
Mijn " oude"loper zit nog in de collectie dus ik denk dat er daar maar voor ga en dan heel blij ben
[..]
Ik heb woensdagmiddag een afspraakDe trap wordt tijdens mijn vakantie geschilderd
Ik heb nog tot woensdag om te twijfelenquote:Op zondag 14 april 2019 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Spannend.
Als je huidige je eigenlijk goed beviel, maar gewoon versleten was, dan neem je die toch gewoon weer.
quote:Op zondag 14 april 2019 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog tot woensdag om te twijfelen
Maar eigenlijk heb ik mijn beslissing al genomen en dan kan er weer een twijfelpunt van mijn lijstje af
Met kerst kreeg ik een kaart van Junior en hij wenste mij een twijfelloos nieuwjaarquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Met kerst kreeg ik een kaart van Junior en hij wenste mij een twijfelloos nieuwjaar![]()
quote:Op zondag 14 april 2019 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij kent je dus ook maar al te goed.
Niet meer twijfelen dus.
quote:Op zondag 14 april 2019 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Met kerst kreeg ik een kaart van Junior en hij wenste mij een twijfelloos nieuwjaar![]()
Als de traploper er ligt, traplopermeet bij just me.quote:Op zondag 14 april 2019 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Maar ben benieuwd naar je nieuwe traploper!
quote:Op zondag 14 april 2019 10:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Als de traploper er ligt, traplopermeet bij just me.
quote:Op zondag 14 april 2019 10:56 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft mijn outfit voor vandaag bij elkaar gezocht. Ze heeft kleding in mijn kast gevonden die ik zelf nooit meer draag. Dus die heb ik nu aan en ik weet weer waarom ik deze kleding nooit meer draag![]()
Maar vooruit, ik had haar beloofd dat zij het mocht uitkiezen, dus dan moet het maar.
Als je nu ook nog de nieuwe loper toont, kunnen wij je weer mooi aan het twijfelen makenquote:Op zondag 14 april 2019 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze gaat het dus weer worden.
quote:Op zondag 14 april 2019 10:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nu ook nog de nieuwe loper toont, kunnen wij je weer mooi aan het twijfelen maken
Nee dat ga ik niet doenquote:Op zondag 14 april 2019 10:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nu ook nog de nieuwe loper toont, kunnen wij je weer mooi aan het twijfelen maken
Het is maar goed dat iemand het nog een beetje kan managen bij jullie.quote:Op zondag 14 april 2019 10:59 schreef livelink het volgende:
11.00 gaan we trouwens niet redden. Mijn man dacht om 10.00 nog even te gaan hardlopen en staat nu onder de douche. Maar ja, fashionably late dan maar.
Mooiquote:Op zondag 14 april 2019 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze gaat het dus weer worden.
Je went eraanquote:Op zondag 14 april 2019 10:59 schreef livelink het volgende:
11.00 gaan we trouwens niet redden. Mijn man dacht om 10.00 nog even te gaan hardlopen en staat nu onder de douche. Maar ja, fashionably late dan maar.
En dan na vandaag weg doen?quote:Op zondag 14 april 2019 10:56 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft mijn outfit voor vandaag bij elkaar gezocht. Ze heeft kleding in mijn kast gevonden die ik zelf nooit meer draag. Dus die heb ik nu aan en ik weet weer waarom ik deze kleding nooit meer draag![]()
Maar vooruit, ik had haar beloofd dat zij het mocht uitkiezen, dus dan moet het maar.
quote:Op zondag 14 april 2019 10:59 schreef livelink het volgende:
Omdat mijn trap 2 draaien heeft kan het motief niet te groot worden anders verspringt het patroon raarquote:
Ik ben al vanaf 04.00 aan het managenquote:Op zondag 14 april 2019 11:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is maar goed dat iemand het nog een beetje kan managen bij jullie.
De broek wel. Het truitje verhuist denk ik naar mijn dochter. Ze liet net al doorschemeren dat ze die erg leuk vond.quote:
Ik ga nog even verder met de trap schoonmaken dan kan ik daarna gaan douchenquote:Op zondag 14 april 2019 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet me ook maar eens aankleden. Lennon heeft zo een zwemfeestje waar hij naartoe gebracht moet worden.
quote:Op zondag 14 april 2019 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
De broek wel. Het truitje verhuist denk ik naar mijn dochter. Ze liet net al doorschemeren dat ze die erg leuk vond.
Handig!quote:Op zondag 14 april 2019 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
De broek wel. Het truitje verhuist denk ik naar mijn dochter. Ze liet net al doorschemeren dat ze die erg leuk vond.
Ik ben geen fan, van geen van beidequote:Op zondag 14 april 2019 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Fatsoenlijk amandelspijs is altijd lekker, net als goede marsepein
Lekker wel, maar als je brak bent erg misselijk makendquote:Op zondag 14 april 2019 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Fatsoenlijk amandelspijs is altijd lekker, net als goede marsepein
Met dat dialect daar zouden ze zomaar shag kunnen hebben gezegdquote:Op zondag 14 april 2019 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
Op weg naar Almelo voor het ophalen van een cheque voor de stichting...
Haha... Ik kreeg een pot met geld en een bedrag op een karton vermeld.quote:Op zondag 14 april 2019 14:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met dat dialect daar zouden ze zomaar shag kunnen hebben gezegd
Top!quote:Op zondag 14 april 2019 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha... Ik kreeg een pot met geld en een bedrag op een karton vermeld.
Maar erg leuk! En waardevol.
Nu weer naar huis.
Dat laatste klinkt zeker interessant! Iets te maken met het naderende Songfestival misschien?quote:Op zondag 14 april 2019 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet ik de Radio 49-stilte maar eens gebruiken om komende week een paar shows verder voor te bereiden. Ideeën genoeg. Sowieso wil ik op korte termijn de Slipstream Hits-show doen, net als de show vol nummers die in Nederland ten onrechte geen hits werden... Ook komt er nog een landenthema aan...
Nee.quote:Op zondag 14 april 2019 16:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt zeker interessant! Iets te maken met het naderende Songfestival misschien?
Oeh, das wel leuk heb ik lang geleden ook gedaan, populair nummer uit Europese landen, in die taal. (als dat het idee is).quote:Op zondag 14 april 2019 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet ik de Radio 49-stilte maar eens gebruiken om komende week een paar shows verder voor te bereiden. Ideeën genoeg. Sowieso wil ik op korte termijn de Slipstream Hits-show doen, net als de show vol nummers die in Nederland ten onrechte geen hits werden... Ook komt er nog een landenthema aan...
Nee, het is net als de eerdere N-shows (met uitsluitend Noorse muziek), maar dan met een ander land.quote:Op zondag 14 april 2019 16:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh, das wel leuk heb ik lang geleden ook gedaan, populair nummer uit Europese landen, in die taal. (als dat het idee is).
Maar nu even weg. .
Awww geen Australische muziekquote:
Je hebt getwijfeld over België?quote:Op zondag 14 april 2019 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich ook een leuk idee...
Maar ik ga natuurlijk niet zeggen welk land ik op het oog heb
Als het weer een N-land is, dan zal het Nigeria zijn, denk ik. Of Nauru.quote:Op zondag 14 april 2019 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is net als de eerdere N-shows (met uitsluitend Noorse muziek), maar dan met een ander land.
Ik heb niet gezegd dat het een N-land isquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het weer een N-land is, dan zal het Nigeria zijn, denk ik. Of Nauru.
quote:
Goedemorgen beide.quote:
Nee, ik was gewoon normale tijd op, maar was wat druk.quote:Op maandag 15 april 2019 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beide.
Je bent laat, livelink. Jezelf toch niet verslapen?
Dat kan gebeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 06:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon normale tijd op, maar was wat druk.
Dan moet Symph je maar vastbinden.quote:Op maandag 15 april 2019 07:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag zo richting ziekenhuis om voor 24 uur plakkers op mijn lijf te krijgen, ben heel benieuwd of ze komende nacht blijven zitten, ik slaap heel onrustig
Dan nieten ze die plakkers wel goed vastquote:Op maandag 15 april 2019 07:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag zo richting ziekenhuis om voor 24 uur plakkers op mijn lijf te krijgen, ben heel benieuwd of ze komende nacht blijven zitten, ik slaap heel onrustig
quote:Op maandag 15 april 2019 07:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dan nieten ze die plakkers wel goed vast
goedemorgen
quote:Op maandag 15 april 2019 07:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dan nieten ze die plakkers wel goed vast
goedemorgen
Nee geen sadist, vindingrijkquote:Op maandag 15 april 2019 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]Dat kan ook natuurlijk. Wat ben je toch ook een sadist, just me.
Goedemorgen.
Jij snaptquote:Op maandag 15 april 2019 07:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat gedoe met Jezus was ook eigenlijk gewoon een holteronderzoek
quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
De plakkers zitten hoor en ik heb een fikse wandeling achter de rug. Nu steeds noteren wat ik doe
quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
De plakkers zitten hoor en ik heb een fikse wandeling achter de rug. Nu steeds noteren wat ik doe
👍quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
DDM moet een lijstje bijhouden, jij niietquote:Op maandag 15 april 2019 12:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
👍
"10:01 post gemaakt op fok.nl"
"10:04 opgestaan"
"10:05 gaan zitten"
"10:06 opgeschreven dat ik opstond"
"10:07 opgestaan"
"10:08 gaan zitten"
"10:09 opgeschreven dat ik opstond"
...
Lijkt me vermoeiend
"12:54 streep 'paardenhoofd opgehangen' door"quote:Op maandag 15 april 2019 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
DDM moet een lijstje bijhouden, jij niiet
Succes DDM!!
quote:Op maandag 15 april 2019 12:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"12:54 streep 'paardenhoofd opgehangen' door"
12:55 belt 112 omdat de postbode heel erg raar doet in de tuinquote:Op maandag 15 april 2019 12:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"12:54 streep 'paardenhoofd opgehangen' door"
Ik begrijp nu dan wel waarom jij steeds zo moe bent.quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die ex van Sacha?quote:Op maandag 15 april 2019 13:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
12:55 belt 112 omdat de postbode heel erg raar doet in de tuin
"13:57 heb mijn man de trap op gestuurd"quote:Op maandag 15 april 2019 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
*noteert voor de tigste keer traplopen
Helaas, plassen moet ik toch echt zelf doen en we hebben alleen een bruikbaar toilet bovenquote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"13:57 heb mijn man de trap op gestuurd"
Ik heb wel genoeg gelopen vandaag, symph gaat vast niet dood van iets minder groente vandaagquote:Op maandag 15 april 2019 14:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Dingen "vergeten" te kopen helpt wel om beweging te krijgen. Elke keer voor 1 artikel naar de supermarkt. Je zal wel enigszins vreemd aangekeken worden door het personeel na hooguit 5 keer
quote:Op maandag 15 april 2019 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gelopen vandaag, symph gaat vast niet dood van iets minder groente vandaag
quote:Op maandag 15 april 2019 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gelopen vandaag, symph gaat vast niet dood van iets minder groente vandaag
quote:
Heeft just me misschien nog wat paardenhoofden achtergelaten van de logeerpartij van laatst?quote:Op maandag 15 april 2019 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Flappie mag mijn sla lees ik net..
en dat is goed voor Flappie
Flappie, als het moet eet ik het wel, maar het heeft niet mijn voorkeur
Is dat geen bijgerecht?quote:Op maandag 15 april 2019 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is genetisch bepaald groente- en fruitontwijker. Pech voor hem, groentes zijn hier vaak het uitgangspunt van de maaltijd. Vandaag zijn het eieren http://carolinebrouwer.bl(...)e-eieren-in-een.html
10:10 opgeschreven dat ik opschreef dat ik opstondquote:Op maandag 15 april 2019 12:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
👍
"10:01 post gemaakt op fok.nl"
"10:04 opgestaan"
"10:05 gaan zitten"
"10:06 opgeschreven dat ik opstond"
"10:07 opgestaan"
"10:08 gaan zitten"
"10:09 opgeschreven dat ik opstond"
...
Lijkt me vermoeiend
Het houdt je van de straat (al is dat ook weer niet de bedoeling)quote:Op maandag 15 april 2019 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
10:10 opgeschreven dat ik opschreef dat ik opstond
10:11 opgeschreven dat ik opschreef dat ik opschreef dat ik opstond
10:12 opgeschreven dat ik opschreef dat ik opschreef dat ik opschreef dat ik opstond
etc..
quote:Op maandag 15 april 2019 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond al in Paradiso voor het zogenaamd 2e concert, maar ik moet helaas nog een maandje wachten voor het eerste concert...
Ja, ik denk dat mijn kabouters de Notre Dame nooit te zien zullen krijgenquote:
Ow, chips....quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef just me het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Notre Dame staat in brand
De twee torens zijn van steen. De rest van de kerk heeft - volgens mij - nog een houten skelet.quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn kabouters de Notre Dame nooit te zien zullen krijgen
Ben er zelf 3 keer in geweest. Heel mooi om te zien. Laatste keer twee jaar geleden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zonde van de Notre Dame zeg, mijn vader had er heel mooie dia’s van, zelf ben ik nog nooit in Parijs geweest
Bijzonder en uniek gebouw, doodzonde dat het straks een ruïne is.quote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De twee torens zijn van steen. De rest van de kerk heeft - volgens mij - nog een houten skelet.
Wellicht dat de fundering, wat muren en de torens behouden blijven....
De vraag is of Frankrijk het wil gaan herbouwen. Dat zou echt veel kosten. Geld én tijd.quote:Op maandag 15 april 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijzonder en uniek gebouw, doodzonde dat het straks een ruïne is.
Mw. MM hoopt dat Quasimodo op tijd heeft weten te ontkomen...
Die zit vast door zijn bochelquote:Op maandag 15 april 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijzonder en uniek gebouw, doodzonde dat het straks een ruïne is.
Mw. MM hoopt dat Quasimodo op tijd heeft weten te ontkomen...
Hoe was je familie reünie in de Apenheul gisteren?quote:
Ik heb er jeuk vanquote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoe was je familie reünie in de Apenheul gisteren?
Daarom voorspel ik ook niet meer dan een ruïne...quote:Op maandag 15 april 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag is of Frankrijk het wil gaan herbouwen. Dat zou echt veel kosten. Geld én tijd.
Het hele interieur is inmiddels natuurlijk ook al vernield, door vallende delen, brand en/of bluswater.
Ik denk dat er geen acceptatie vanuit de groep wasquote:
Awww, verdien je wel hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen acceptatie vanuit de groep was
Moet je er even wat tandpasta over smeren, dan jeukt het even wat erger en dan is het zo overquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet je er even wat tandpasta over smeren, dan jeukt het even wat erger en dan is het zo over
Oh wacht, dat was bij muggen, volgens de oma van spijkerbroek
Mijn oma heeft het idd niet over plakkers gehadquote:Op maandag 15 april 2019 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet je er even wat tandpasta over smeren, dan jeukt het even wat erger en dan is het zo over
Oh wacht, dat was bij muggen, volgens de oma van spijkerbroek
On a more serious note, hoop dat je eindelijk eens een antwoord krijgt. Zou het zelf ook wel een keer fijn vinden, geklooi in onzekerheid is echt bagger.quote:
Morgenochtend mogen ze er weer af, dus even doorbijtenquote:
Hier komt hoogstwaarschijnlijk niks uit, het is gewoon voor de zekerheid. Donderdag weet ik meer, dan belt de cardioloogquote:Op maandag 15 april 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
On a more serious note, hoop dat je eindelijk eens een antwoord krijgt. Zou het zelf ook wel een keer fijn vinden, geklooi in onzekerheid is echt bagger.
Kunnen ze Lyme uberhaupt aantonen? Ik heb vorig jaar een teek gehad, maar geen rode vlek en verder ook geen symptomen. Maar klotebeesten zijn het wel.quote:Op maandag 15 april 2019 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Begin over mezelf meer en meer aan Lyme te denken, maar dat is niet (definitief) aantoonbaar.
Ik heb ooit zelf een keer een teek uit mijn been getrokken, en heb mijn hele kuit rood gehad met een wit midden (maar dat zou allergie zijn). De vermoeidheid lijkt er wel erg goed bij te passen.
De vader van mijn Duitse ex heeft dat, maar bij hem zit het met name in zijn gewrichtenquote:Op maandag 15 april 2019 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Begin over mezelf meer en meer aan Lyme te denken, maar dat is niet (definitief) aantoonbaar.
Ik heb ooit zelf een keer een teek uit mijn been getrokken, en heb mijn hele kuit rood gehad met een wit midden (maar dat zou allergie zijn). De vermoeidheid lijkt er wel erg goed bij te passen.
Het stenen deel zal wel blijven staan. Maar het dak is weg, en het interieur is natuurlijk ook beschadigd of kapot.quote:Op maandag 15 april 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
En de Notre Dame
Ik zit naar de live-uitzending te kijken, maar er ljikt niks over te blijven.
Ze zijn in de uitzending wel een stuk negatiever zelfs.quote:Op maandag 15 april 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het stenen deel zal wel blijven staan. Maar het dak is weg, en het interieur is natuurlijk ook beschadigd of kapot.
Echt heel erg zondequote:Op maandag 15 april 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn in de uitzending wel een stuk negatiever zelfs.
Kunnen ze dat alsnog onderzoeken? Ik ken iemand die ook vreselijk moe was en moeite met lopen had en dat was ook Lymequote:Op maandag 15 april 2019 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ja, dat kan. Mijn nichtje heeft buiten de vermoeidheid om ontstoken knieën eraan overgehouden. Antibiotica hielp niet. Prednison deed geen moer en nu krijgt ze medicijnen tegen reuma.quote:Op maandag 15 april 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kunnen ze Lyme uberhaupt aantonen? Ik heb vorig jaar een teek gehad, maar geen rode vlek en verder ook geen symptomen. Maar klotebeesten zijn het wel.
En de Notre Dame![]()
Ik zit naar de live-uitzending te kijken, maar er ljikt niks over te blijven.
Er is nog een andere ziekte die door teken overgedragen kan worden. Iets wat qua symptomen veel op lyme lijkt. Ik weet alleen de naam ff niet meer. (Afkorting bestond uit 3 letters en eentje daarvan was volgens mij een A.)quote:Op maandag 15 april 2019 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ja wat ik zo aan het vuur zag in filmpjes lijkt het me haast dat alleen de buitenmuren van het deel wat bij de spits vandaan zat misschien nog te redden vallen.quote:Op maandag 15 april 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn in de uitzending wel een stuk negatiever zelfs.
Kolere.quote:Op maandag 15 april 2019 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Attentie, attentie, de Paasmis as. zondag gaat niet door.
Ik herhaal...
Prematuur Paasvuurquote:Op maandag 15 april 2019 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Attentie, attentie, de Paasmis as. zondag gaat niet door.
Ik herhaal...
Wat dacht je van de temperaturen daar.quote:Op maandag 15 april 2019 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prematuur Paasvuur
Het *lijkt* trouwens dat dat vuur op het stenen gewelf, het "binnendak", ligt/woedt. Met (veel) geluk is er niet veel vuur in de kerk (begane grond zeg maar) zelf. Maar uiteraard wel bluswaterschade.
Ik ben eigenlijk best pessimistisch, maar probeer optimisme uit te stralen. Alles wat niet verbrand is, is meegenomen. Ik verwacht idd ook een hoop houtskool in een stenen geraamte.quote:Op maandag 15 april 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de temperaturen daar.
Jij blijft optimistisch, ik denk dat ze morgen alleen nog maar een partij houtskool uit de kerk kunnen halen...
Ik begrijp dat ze wel zoveel mogelijk kunstwerken nog uit de kerk hebben geprobeerd te halen. Of dat nog met enig succes is, geen idee.quote:Op maandag 15 april 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de temperaturen daar.
Jij blijft optimistisch, ik denk dat ze morgen alleen nog maar een partij houtskool uit de kerk kunnen halen...
In de komende dagen zal pas duidelijk worden wat er al dan niet gered is.quote:Op maandag 15 april 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze wel zoveel mogelijk kunstwerken nog uit de kerk hebben geprobeerd te halen. Of dat nog met enig succes is, geen idee.
We kunnen alleen maar hopen. Ik heb wel enige hoop.quote:Op maandag 15 april 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de komende dagen zal pas duidelijk worden wat er al dan niet gered is.
Ik hoop dat dat gelukt is, ben benieuwd of ze calamiteitenplannen hadden (vast wel) en of die dan uitgevoerd konden worden.quote:Op maandag 15 april 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze wel zoveel mogelijk kunstwerken nog uit de kerk hebben geprobeerd te halen. Of dat nog met enig succes is, geen idee.
quote:Op maandag 15 april 2019 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat dat gelukt is, ben benieuwd of ze calamiteitenplannen hadden (vast wel) en of die dan uitgevoerd konden worden.
Ik heb niks met geloof, maar ik vind het een magnifiekgebouw en heb vooral vaak naar die draken/monsters aan de buitenkant van de kerk gekeken. De manier waarop ze je van boven af aankeken bleef me fascineren...
https://www.google.com/se(...)w=1024&bih=659&dpr=2
Vanwege de restauratie waren er al beelden van het dak weggehaald. Hopelijk deze beelden ook. Ik ben de live-uitzending aan het luisteren en de loco-burgemeester van Parijs zei net dat de bisschop had gemeld dat ze zeker kunstwerken hadden weten te redden.quote:Op maandag 15 april 2019 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gelukt is, ben benieuwd of ze calamiteitenplannen hadden (vast wel) en of die dan uitgevoerd konden worden.
Ik heb niks met geloof, maar ik vind het een magnifiek gebouw en heb vooral vaak naar die draken/monsters aan de buitenkant van de kerk gekeken. De manier waarop ze je van boven af aankeken bleef me fascineren...
https://www.google.com/se(...)w=1024&bih=659&dpr=2
De beelden die van het dak waren gehaald, stonden om die houten toren heen die nu ingestort is. Die beelden zijn, vanwege de renovatie weggehaald.quote:Op maandag 15 april 2019 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanwege de restauratie waren er al beelden van het dak weggehaald. Hopelijk deze beelden ook. Ik ben de live-uitzending aan het luisteren en de loco-burgemeester van Parijs zei net dat de bisschop had gemeld dat ze zeker kunstwerken hadden weten te redden.
Als de bisschop het zegt, dan zal 'ie wel verduisteren bedoelen...quote:Op maandag 15 april 2019 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanwege de restauratie waren er al beelden van het dak weggehaald. Hopelijk deze beelden ook. Ik ben de live-uitzending aan het luisteren en de loco-burgemeester van Parijs zei net dat de bisschop had gemeld dat ze zeker kunstwerken hadden weten te redden.
Ik wist dat ze een eigen naampje hadden, maar die was ik even kwijt...quote:Op maandag 15 april 2019 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook niks met religie, maar dat soort gebouwen zijn iconisch idd.
Ze heten waterspuwers of gargouilles trouwens
Ik was het ook even kwijt, maar op BBC World hadden ze het er even overquote:Op maandag 15 april 2019 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat ze een eigen naampje hadden, maar die was ik even kwijt...
Ik zit te knikkebollenquote:Op maandag 15 april 2019 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij het niet doet, dan doe ik het wel...
Goedemorgen Rafeiro.quote:Op dinsdag 16 april 2019 05:29 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik ga weer naar bedSnoertje van mijn deurbel maar weer ontkoppeld, mafklappers die 's nachts aanbellen. Mijn vorige overburen hadden de bel al weggehaald. Ik doe het iets subtieler. Maar wat fijn als je al slecht slaapt.
Goedemorgen spijkerbroek.quote:Op dinsdag 16 april 2019 06:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen
Als ik de foto's van de Notre Dame zo zie, heeft het stenen gewelf nog best veel brandend dak tegengehouden 👍
Uiteraard! Het is maar goed dat ik de foto's heb gezien! Ze mogen me wel dankbaar zijn!quote:Op dinsdag 16 april 2019 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen spijkerbroek.
En als je de foto's niet ziet? Heeft het stenen gewelf het brandend dak dan niet tegengehouden?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 06:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard! Het is maar goed dat ik de foto's heb gezien! Ze mogen me wel dankbaar zijn!
Jou dankbaar zijn? Ik heb gisteren de hele avond een rotsvast vertrouwen uitgestraald dat er nog goede hoop was en een redelijk goede afloop gevisualiseerd. Dat heeft echt enorm veel energie gekost hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard! Het is maar goed dat ik de foto's heb gezien! Ze mogen me wel dankbaar zijn!
quote:Op dinsdag 16 april 2019 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Jou dankbaar zijn? Ik heb gisteren de hele avond een rotsvast vertrouwen uitgestraald dat er nog goede hoop was en een redelijk goede afloop gevisualiseerd. Dat heeft echt enorm veel energie gekost hoor
Da's lief van je, maar het feit dat ik net foto's heb gezien, is de reden dat de ramp niet erger is geworden dan dat ie is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Jou dankbaar zijn? Ik heb gisteren de hele avond een rotsvast vertrouwen uitgestraald dat er nog goede hoop was en een redelijk goede afloop gevisualiseerd. Dat heeft echt enorm veel energie gekost hoor
Ik denk dat de franse show van peaceman van een paar maanden geleden ook wel heeft geholpenquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]Goed bezig livelink.
Ik begin te denken dat de Fransen wel blij mogen zijn dat R49 de schade beperkt heeft.
Het was een gezamenlijke prestatiequote:Op dinsdag 16 april 2019 06:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's lief van je, maar het feit dat ik net foto's heb gezien, is de reden dat de ramp niet erger is geworden dan dat ie is.
Hmmz.. nou vooruit dan maar..quote:
Goedemorgen just me.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Ik ben aan het spijbelen. Ik heb geen zin om naar mijn werk te gaan. Ik neem maar een paar bussen later, denk ik.
👍quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Ik ben aan het spijbelen. Ik heb geen zin om naar mijn werk te gaan. Ik neem maar een paar bussen later, denk ik.
File. Ik moet over de A12. 9 van de 10x sta ik ook in de file.quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
👍
Wel even briefje bij de conciërge halen dat de brug open stond of de bus vertraging had.
Heb je 'n beetje rustig kunnen slapen met je plakkers ?quote:
Het viel mee, niet veel anders dan anders geslapen. Als ik iets wakkerder ben dan hoop ik dat mijn vingers meewerken en ik de drukknoopjes loskrijg. Desnoods laat ik de plakkers zelf nog zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je 'n beetje rustig kunnen slapen met je plakkers ?
Gewoon laten zitten, halen ze er in het zkh wel afquote:Op dinsdag 16 april 2019 07:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het viel mee, niet veel anders dan anders geslapen. Als ik iets wakkerder ben dan hoop ik dat mijn vingers meewerken en ik de drukknoopjes loskrijg. Desnoods laat ik de plakkers zelf nog zitten.
Dat lijkt mij toch ook wel. Niet zelf aan gaan vrotten. Word je niet voor betaaldquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten, halen ze er in het zkh wel af
quote:
Werken..... maar geen zin in vandaag.quote:
Same.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Werken..... maar geen zin in vandaag.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:32 schreef Symphonic het volgende:
Straks even langs het Friese consulaat, even een noodvisum regelen voor morgen
Die was zich voor aan het bereiden op de Notre Dame.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar idioten hebben dit weekend de Raveleijnshow in de Efteling verstoord, las ik gisteren. Ik had de draak erop af gestuurd.
Klopt ja, vanwege dat vuur.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar idioten hebben dit weekend de Raveleijnshow in de Efteling verstoord, las ik gisteren. Ik had de draak erop af gestuurd.
Die vraag links bovenin; yup!quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Die was zich voor aan het bereiden op de Notre Dame.
[ afbeelding ]
Precies. Het boeit die paarden echt geen donder.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, vanwege dat vuur.
Ik heb de foto's zitten bekijken die ik er zelf van gemaakt heb en die dieren zijn echt zo goed ingepakt met dik leer enzo dat ze er echt niks van merken. Daarbij zijn ze er op getraind dat ze niet zomaar in paniek raken van het zien van wat vuur en doen ze deze show volgens mij een paar keer per dag.
Als die dieren er van in paniek zouden slaan, zou die show allang aangepast zijn.
Dat "To" viel mij ook opquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vraag links bovenin; yup!(Maar dan met dubbel "o".)
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
U heeft een bochel?quote:
Ik mag een dagje naar ons filiaal in Harlingenquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je de hort op?
https://www.looopings.nl/(...)Y5gcuWRVXHEfYUN3sQlY
Ga je nog één keer uit je bol?
Je mag binnenkort ook even orgelen:quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mag een dagje naar ons filiaal in Harlingen
Echte zeebonken zitten daar
quote:Het oude, enorme orgel van de Notre-Dame de Paris is ongeschonden uit de brand gekomen. Een van de betrokkenen bij het beheer en onderhoud van de schatten van de wereldberoemde kathedraal, Laurent Prades, heeft tegen Franse media gezegd dat het orgel momenteel onbespeelbaar is door stof en roet, maar dat het door geen druppel bluswater is geraakt en er niets is gesmolten of verbrand.
Europe1 berichtte dat het hoofdorgel van het twaalfde-eeuwse kerkgebouw 'op wonderbaarlijke wijze behouden is gebleven'.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:37 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig dat het orgel nog te redden is
Heb je de cut gehaald?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:57 schreef just me het volgende:
ik heb het vandaag ook gered
![]()
golfballetje gewonnen
Eat your heart out, Tiger Woods, met je groene jasje. Just me heeft een golfbal gewonnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:57 schreef just me het volgende:
![]()
golfballetje gewonnen
Op 1 slag na maar ik ben dik tevredenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eat your heart out, Tiger Woods, met je groene jasje. Just me heeft een golfbal gewonnen
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:57 schreef just me het volgende:
![]()
golfballetje gewonnen
Ik denk dat ik 2 ballen in het water geslagen heb, dus eigenlijk een verlies van 1quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
En hoeveel heb je er in het water geslagen?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 2 ballen in het water geslagen heb, dus eigenlijk een verlies van 1
quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:16 schreef livelink het volgende:
Karma is a bitch. Ik was vanochtend toch zo dapper met mijn bussen later en grappen over de smoesjes die ik kon bedenken dat ik te laat was. Nou, dat heb ik geweten. Ik kwam daadwerkelijk in de file te staan en daarna echt voor een open brug![]()
Ik was pas om 09.45 op mijn werk
Boeie, zolang het niet te vaak gebeurt en je je werk wel goed doet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:16 schreef livelink het volgende:
Karma is a bitch. Ik was vanochtend toch zo dapper met mijn bussen later en grappen over de smoesjes die ik kon bedenken dat ik te laat was. Nou, dat heb ik geweten. Ik kwam daadwerkelijk in de file te staan en daarna echt voor een open brug![]()
Ik was pas om 09.45 op mijn werk
Ja, ik werk vaak genoeg langer, dus dit kon ik mooi gebruiken als compensatie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Karma inderdaad.
Maar gelukkig wel op tijd thuis?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werk vaak genoeg langer, dus dit kon ik mooi gebruiken als compensatie.
en voel je vooral niet schuldigquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werk vaak genoeg langer, dus dit kon ik mooi gebruiken als compensatie.
Nee hoor, ik vond het wel lekker zo.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het wel lekker zo.
Zolang het alleen in de zomer is, is het tolerabel.quote:
In de zomer lopen we dan al 40 minuten scheef, in de winter 1h:40mquote:
Ik ook. Geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik kies ook voor wintertijd als we moeten kiezen voor 1 tijd.
wat is er mis met zomertijd?Lekker vroeg lichtquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Laatste half uur heb ik niet op m'n bank gezeten.
*ongeloof*
Het is geen dartenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgens mij is mijn hartslag nu weer onder de 180![]()
Nee klopt, dit is wél spannend.quote:
Als hij de volgende keer niet gaat slapen, dan regel ik persoonlijk dat 'ie dat wel gaat doen...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef just me het volgende:
@:Melting, je had gelijk... je zei ik ga slapen, vorige keer wonnen ze ook toen ik ging slapen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hij de volgende keer niet gaat slapen, dan regel ik persoonlijk dat 'ie dat wel gaat doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |