Dan is hij niet geschikt voor het vak, zelfs als jij rijdt als een volstrekte debiel die het never nooit gaat leren kan hij dat nog wel normaal brengen en z'n gemak houden.quote:Elke keer als ik een fout maakte werd hij heel boos, maakte hij luide zucht geluiden en maakte sarcastische opmerkingen
Hèèèèl herkenbaar!quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan is hij niet geschikt voor het vak, zelfs als jij rijdt als een volstrekte debiel die het never nooit gaat leren kan hij dat nog wel normaal brengen en z'n gemak houden.
Op naar een andere instructeur/rijschool.
Precies, ik ga denk ik vragen voor een andere instructeur want dit is geen normaal gedragquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan is hij niet geschikt voor het vak, zelfs als jij rijdt als een volstrekte debiel die het never nooit gaat leren kan hij dat nog wel normaal brengen en z'n gemak houden.
Op naar een andere instructeur/rijschool.
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:59 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Dit zou ik serieus in overweging nemen ja...
Eentje in termijnen jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:59 schreef halfway het volgende:
Je hebt geen pakketje genomen toch?...toch?
Oppassen voor frauders. Mijn "frauder" stond namelijk onder twee namen ingeschreven. En daar kwam ik achter toen hij na een examen voor mijn woning het bord op de auto verwisselde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:12 schreef madeliefff het volgende:
Kies een andere rijinstructeur of rijschool. Bij het cbr staan ook de slagingpercentages van rijscholen.
Is je instructor een oud persoon?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:28 schreef Geentrolwelmol het volgende:
Ik wil hier even mijn hartje luchten, of stoom afblazen in het kort.
Sinds kort ben ik begonnen bij een rijschool met lessen nemen, deze lessen verliepen in het begin goed maar naarmate ik steeds meer leerde begon ik fouten te maken. Nu weet ik dat fouten maken menselijk is en je van fouten leert maar kennelijk denkt mijn rij-instructeur daar niet over. Elke keer als ik een fout maakte werd hij heel boos, maakte hij luide zucht geluiden en maakte sarcastische opmerkingen, nu heb ik niet echt faalangst maar ik ga er niet bepaald beter op rijden als iemand mij staat af te kraken omdat ik voor de 1e keer in mijn leven een nieuwe verrichting doe (zoals schakelen) en gelijk een boze reactie terug krijgt (en me dan ook nog vragen waarom ik niet luister als hij tegen mij praat/schreeuwd).
Ik weet zelf niet meer echt wat ik moet doen, wisselen van rijinstructeur of gewoon stoppen met rijlessen want ik heb er zo echt geen zin meer in.
Rijschool Stokj69 zeker, daaaaagquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Is je instructor een oud persoon?
Ga bij een andere instructor. Welke buurt woon je dan helpen we je naar een erkende instructor.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:51 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Rijschool Stokj69 zeker, daaaaag
alle stokjes nog aan toequote:Op zaterdag 13 april 2019 22:04 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
DETELEVISIEKIJKER fa2mang!!!
![]()
Ik zou best een goede rijinstructeur zijn. Maar we willen TS natuurlijk helpen.
En dan als leerling niet in een handgeschakelde auto mogen rijden..quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Sowieso rijscholen die nog met handbakken rondrijden.![]()
Beetje fatsoenlijke auto heeft tegenwoordig gewoon auto maat.
Die opleiding tot instructor duurt wel lang.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:11 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
alle stokjes nog aan toe![]()
![]()
ik ook wel heb allang me ribba
Ja klopt zou liever bij CBR examanator worden lekker jonge grietjes neuken in ruil voor een rijbewijsquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Die opleiding tot instructor duurt wel lang.
Eeeew nee dat is niet fijn!!!quote:Op zondag 14 april 2019 07:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb dezelfde ervaring gehad, en ben uiteindelijk naar een andere rijschool gegaan, wat een verademing! De eerste instructeur zei de hele les helemaal niks, totdat ik een fout(je) maakte. Hij heeft me zelfs een keer aan mijn stuur gerukt en daarbij met een superlange pinknagel (ieuwww) een hap uit mijn vlees van mijn onderarm gestoken. Gadver. Zonder excuses.
Juist, examinator is beter!quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:20 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ja klopt zou liever bij CBR examanator worden lekker jonge grietjes neuken in ruil voor een rijbewijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |