Dit dus. Je weet dat je gaat verliezen en alsnog iedereen kapot trappen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ze naaien het Nederlands voetbal zo
word gewoon 5-0quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:04 schreef Shreyas het volgende:
Desastreus verloop van deze wedstrijd tot nu toe, in zo ongeveer de belangrijkste fase van de competitie. Heel jammer dit.
Lekker boeiend? PSV wint makkelijk met 7-0 morgen, zeker omdat De Graafschap keeper een PSV huurling is. In deze wedstrijd moet Ajax voor rust al op 3-0 staan. Maar de tweede goal valt maar niet.quote:
Echt dramaquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ziyech bakt er ook geen kut van vandaag.
Het mag duidelijk zijn dat Ajax alleen kampioen kan worden als ze de halve finale CL niet halen. Ajax kan het niet opbrengen om twee keer per week top te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof ze allemaal lood in de benen hebben.
Het zou helemaal triest zijn te verliezen bij Juve en dan bij Groningen dan ook het kampioenschap te verspelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Ajax alleen kampioen kan worden als ze de halve finale CL niet halen. Ajax kan het niet opbrengen om twee keer per week top te zijn.
Wat een negativiteit weer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zou helemaal triest zijn te verliezen bij Juve en dan bij Groningen dan ook het kampioenschap te verspelen.
Ja, die kans zit er in. Twee meevallers: Tagliafico speelt niet tegen Juventus en is dus hopelijk topfit tegen Groningen en tweede speelt Ajax dinsdag al, dus een extra dag rust in vergelijking met deze week.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zou helemaal triest zijn te verliezen bij Juve en dan bij Groningen dan ook het kampioenschap te verspelen.
Wat lul je toch allemaal joh?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:04 schreef Shreyas het volgende:
Desastreus verloop van deze wedstrijd tot nu toe, in zo ongeveer de belangrijkste fase van de competitie. Heel jammer dit.
Idd wat een kadaverquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die jongen heeft een IQ van een pinda
3-0quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker boeiend? PSV wint makkelijk met 7-0 morgen, zeker omdat De Graafschap keeper een PSV huurling is. In deze wedstrijd moet Ajax voor rust al op 3-0 staan. Maar de tweede goal valt maar niet.
Jij hebt kennelijk gemist dat Frenkie er waarschijnlijk een aantal wedstrijden niet meer bij is?quote:
mindgames.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk gemist dat Frenkie er waarschijnlijk een aantal wedstrijden niet meer bij is?
En dan direct zo triest doen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk gemist dat Frenkie er waarschijnlijk een aantal wedstrijden niet meer bij is?
Negativiteit? Het is gewoon een realistisch iets. Groningen uit is onze moeilijkste wedstrijd. Die halen meer punten dan iedereen in 2019. Als we verliezen bij Juve kunnen we mentaal gebroken zijn en compleet op. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar die kans zit er wel in en dat zou erg jammer zijn.quote:
bron?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anders loop je even enorm op de zaken vooruit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Negativiteit? Het is gewoon een realistisch iets. Groningen uit is onze moeilijkste wedstrijd. Die halen meer punten dan iedereen in 2019. Als we verliezen bij Juve kunnen we mentaal gebroken zijn en compleet op. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar die kans zit er wel in en dat zou erg jammer zijn.
Mentaal op en gebroken omdat je in de kwartfinale door Juve uitgeschakeld bent. Lijkt me toch niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Negativiteit? Het is gewoon een realistisch iets. Groningen uit is onze moeilijkste wedstrijd. Die halen meer punten dan iedereen in 2019. Als we verliezen bij Juve kunnen we mentaal gebroken zijn en compleet op. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar die kans zit er wel in en dat zou erg jammer zijn.
Laatste keer 0 was tegen Fortuna. Tragisch dit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:14 schreef Shreyas het volgende:
Weer de nul niet gehouden in een thuiswedstrijd. Diep triest dit.
Is maar een week hoor. Maar als dat al te ver is...quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Anders loop je even enorm op de zaken vooruit.
Excelsior heeft de laatste zeven wedstrijden 1 keer gescoord. Thuis tegen NAC...en nu dus tegen Ajax uit. Triest.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laatste keer 0 was tegen Fortuna. Tragisch dit.
Alleen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:16 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch gewoon rood voor Koolwijk
Je snapt het niet, prima. Blijf lekker paniekerig doen en je indekken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is maar een week hoor. Maar als dat al te ver is...
Kennelijk ben jij allang blij met drie punten deze wedstrijd. Leuk en aardig hoor, maar in deze fase van de competitie is dat gewoon niet genoeg. Misschien snap je dat als PSV straks op basis van doelsaldo kampioen wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Staan we met 0-5 achter ofzo? Wat een negativiteit.
Je zal inderdaad wel te dom voor me zijn...quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je snapt het niet, prima. Blijf lekker paniekerig doen en je indekken.
Een aantal wedstrijden nog wel? Heb je de diagnose al binnen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die worden dat niet Hans.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij allang blij met drie punten deze wedstrijd. Leuk en aardig hoor, maar in deze fase van de competitie is dat gewoon niet genoeg. Misschien snap je dat als PSV straks op basis van doelsaldo kampioen wordt.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:18 schreef PSVCL het volgende:
Luuk de jong word 5 x per wedstrijd op dezelfde manier naar beneden getrokken
Wordquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:18 schreef PSVCL het volgende:
Mazra had zijn 2e gele moeten krijgenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:16 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch gewoon rood voor Koolwijk
Wat mij betreft staan ze dan nog per ongeluk op zijn hoofd met dat gejank steeds van hemquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:18 schreef PSVCL het volgende:
Heb jij al een verblijfsvergunning inmiddels?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mazra had zijn 2e gele moeten krijgen
Neequote:Op zaterdag 13 april 2019 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb jij al een verblijfsvergunning inmiddels?
Zijn probleemquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:18 schreef PSVCL het volgende:
Log uit, debielquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Ajax alleen kampioen kan worden als ze de halve finale CL niet halen. Ajax kan het niet opbrengen om twee keer per week top te zijn.
PKN? Kan ik het makkelijker vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:35 schreef KingRoland het volgende:
maar in Amsterdam
zijn meer moskeeën dan kerken dus makkelijk vindbaar
Ligt aan manier van bereiding Hans.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:35 schreef KingRoland het volgende:
heb wel een keer halal vlees gegeten @:lenny_leonard proeft toch wel anders
ik kijk dit nuquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ligt aan manier van bereiding Hans.
Wow, rustig aan daar Rens.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Meevalt? Zou ik jou een tik op je keel geven kneus
KOEKOEK BAM GOEIEMORGEN ZEGquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Meteen gestrekt been. RensGod.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
#staystrongquote:
Met hun tyfus kunstgras.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#staystrong
alleen vies dat ze vuile overtredingen maken walgelijke gore tyfus club
Gaat niet gebeuren. Hadden überhaupt nooit zo dicht in de buurt mogen komen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef KingRoland het volgende:
AZ gun ik ook wel wat(noord-holland) en ze moeten feyenoord voorbij.
Jij hoopt dat echt he?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ado dit wint kan je uit bij Psv lekker met 8-0 verliezen.
G E N O T
Als ado zich vandaag veilig speelt en die tyfus neusjes geen kampioenschap behalen is dat win winquote:
Ik zei toch dat jullie niet zouden gaan degraderenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ado dit wint kan je uit bij Psv lekker met 8-0 verliezen.
G E N O T
Door dit soort figureren heeft iedereen zo'n hekel aan ADO.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ado zich vandaag veilig speelt en die tyfus neusjes geen kampioenschap behalen is dat win win
Juist andersomquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
Gewoon terecht toch.
De Ligt is eerder bij de bal, die speler van Excelsior is dus te laat en raakt De Ligt.
Hoe is dat geen strafschop.
Voor rust hadden we er ook al één moeten hebben overigens.
Nee.quote:
Sorry GGMM, maar hier zit je echt fout. Dit was niks man.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
Gewoon terecht toch.
De Ligt is eerder bij de bal, die speler van Excelsior is dus te laat en raakt De Ligt.
Hoe is dat geen strafschop.
Voor rust hadden we er ook al één moeten hebben overigens.
Goed argument Lennyquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry GGMM, maar hier zit je echt fout. Dit was niks man.
Het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Door dit soort figureren heeft iedereen zo'n hekel aan ADO.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:53 schreef fetX het volgende:
De aanstelling van Moniz werpt in ieder geval z’n vruchten af.
De Peter Bosz van Heracles.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:53 schreef fetX het volgende:
De aanstelling van Moniz werpt in ieder geval z’n vruchten af.
Bquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
B
[..]
De Peter Bosz van Heracles.
Razend.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net zo goed als die van jou, klootzak
Moderators uitschelden als TR man? Vreemd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mister balverliesquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is niet best. Spaar hem lekker, bakt er niks van.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moderators uitschelden als TR man? Vreemd.
Ach, Siggy is een belachelijk domme speler met nul talent.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech is eigenlijk een belachelijk domme speler met veel talent
Talent voor het omploegen van veldenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, Siggy is een belachelijk domme speler met nul talent.
Wat doet die tegenwoordig?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, Siggy is een belachelijk domme speler met nul talent.
En medespelers in het eigen 16 omver lopen...quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Talent voor het omploegen van velden
Niks mis mee als die medespelers ook slecht zijnquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En medespelers in het eigen 16 omver lopen...
Speelde volgens mij in Frankrijk.quote:
Boilesen en van Rhijngodquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee als die medespelers ook slecht zijn
Beiden aanvoerder van Ajax geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moet je dan ook onder de grond stoppen
"wij gaan niet meer dan 6 miljoen voor nieuwe spelers betalen"quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moet je dan ook onder de grond stoppen
Beloning voor harde trainingsarbeid en clubtrouw .quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beiden aanvoerder van Ajax geweest.
Dat soort teksten hoor je nu bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
"wij gaan niet meer dan 6 miljoen voor nieuwe spelers betalen"
😂quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie Excelsior geen punt meer pakken deze wedstrijd.
Het leven valt niet mee he.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Van AZ hoef je tegen PSV dus ook geen tyfus meer te verwachten....
Ik verwacht nog wel een meltdown van John Troostquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Sowieso doen alle teams alleen tegen Ajax hun bestquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Waar komt dit ineens vandaan? Nieuwe opstelling?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
5-0 winnen van Utrecht, 0-2 bij AZ.
WTF
0-1 in Eindhoven. In de 94e min. Wie is Wesley Verhoek 2.0?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
5-0 winnen van Utrecht, 0-2 bij AZ.
WTF
Sinds Immers een spitsenrol heeft draait het ineens. Best vaag, lol.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar komt dit ineens vandaan? Nieuwe opstelling?
quote:
Tegen fucking Excelsior zo juichen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
WTF ga ik even naar de wc staat het 6-1!?!??!?!?!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Dat deden ze ook in de eerste helft, daar kwam de 1-0 uit voort.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:27 schreef Dejannn het volgende:
Dat Excelsior, waarom wachten die dan tot de 90e minuut om pas nog wat druk naar voren te gaan geven?
Doe dat dan wat vaker gedurende de wedstrijd. Met een 6-1 achterstand heeft dat weinig zin meer
.
Zag vanavond ook een wedstrijd waar dit geen penalty was.quote:
Nou, nuh.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:25 schreef Shreyas het volgende:
Penalty was terecht, tenminste je kan hem geven.
Grapjurk, dit is gewoon weer goedkoop matsen van een gevallen topclub.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:25 schreef Shreyas het volgende:
Je bedoelt de meest succesvolle club van de afgelopen 5 jaarquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Grapjurk, dit is gewoon weer goedkoop matsen van een gevallen topclub.
Ajax is inderdaad eerder vandaag ook gematst. Maar ik doelde op Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je bedoelt de meest succesvolle club van de afgelopen 5 jaar?
De gevallen topclub die de meeste prijzen in de afgelopen 5 jaar heeft gepakt van alle Nederlandse clubs? OK.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax is inderdaad eerder vandaag ook gematst. Maar ik doelde op Feyenoord.
Doe je anti-Feyenoord bril even af man, ik bedoel ik hoop ook dat Feyenoord geen derde wordt maar AZ verkloot het zo de laatste wedstrijden dat Feyenoord daar toch niet meer voor hoeft te vrezen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Grapjurk, dit is gewoon weer goedkoop matsen van een gevallen topclub.
Ja want een Johan Cruijff schaal is meer waard dan een EL-finale & kwartfinale CL!quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
De gevallen topclub die de meeste prijzen in de afgelopen 5 jaar heeft gepakt van alle Nederlandse clubs? OK.
Niet bijzonder. Actief vooral, en een aantal aannames en tikkies waar ik overdreven bij zat te kwijlen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft de Zilveren Vos gespeeld in zijn invalbeurt?
In al zijn mediageilheid slaat hij af en toe door maar uiteindelijk gun ik hem een mooi afscheid. Immers een fijne voetballer. Als het kampioenschap van Ajax maar niet op dezelfde dag als zijn afscheid valt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga die man zo missen volgend jaar.
Alleen in Rotterdam, de rest van de wereld ziet het anders.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want een Johan Cruijff schaal is meer waard dan een EL-finale & kwartfinale CL!
Lachwekkend dat ze daar zo aan vast houden in Rotterdam. Op die kampioensschaal na allemaal nietszeggende prijzen. Beker is alleen leuk voor subtoppers of in combinatie met de schaal (de dubbel). Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want een Johan Cruijff schaal is meer waard dan een EL-finale & kwartfinale CL!
Hij is veel te correct idd, ten opzichte van hoe hij in het verleden was. Maar ja, fijne voetballer is het.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In al zijn mediageilheid slaat hij af en toe door maar uiteindelijk gun ik hem een mooi afscheid. Immers een fijne voetballer. Als het kampioenschap van Ajax maar niet op dezelfde dag als zijn afscheid valt.
Volgens mij zeggen ze meer buiten Rotterdam dat ze daar in Rotterdam zo aan vast houden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lachwekkend dat ze daar zo aan vast houden in Rotterdam.
Ik had een stukje over Van Persie kunnen schrijven zoals ik over Ocon deed maar daar heb ik teveel voor gedronken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij is veel te correct idd, ten opzichte van hoe hij in het verleden was. Maar ja, fijne voetballer is het.
Een sierraad voor de sport!
Als er maar een kampioenschap van Ajax komt is alles best.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In al zijn mediageilheid slaat hij af en toe door maar uiteindelijk gun ik hem een mooi afscheid. Immers een fijne voetballer. Als het kampioenschap van Ajax maar niet op dezelfde dag als zijn afscheid valt.
Bewaar dat maar voor zijn afscheid, of beter nog; tweet zo'n stukje poëzie, dat gaat je veel retweets en likes opleveren.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had een stukje over Van Persie kunnen schrijven zoals ik over Ocon deed maar daar heb ik teveel voor gedronken.
Wel met een vleugje satire, want op Twitter lachen we ons rot om de verheerlijking door FOX. Je zou bijna vergeten dat er een kampioenstrijd gaande is wanneer Van Persie om de hoek komt kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bewaar dat maar voor zijn afscheid, of beter nog; tweet zo'n stukje poëzie, dat gaat je veel retweets en likes opleveren.
Ach snap het ook wel, het is voor nu even de laatste kans om zichzelf op de borst te kloppen met die gewonnen prijzen want ze weten ook wel dat ze in de nabije toekomst niks hoeven te verwachtenquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lachwekkend dat ze daar zo aan vast houden in Rotterdam. Op die kampioensschaal na allemaal nietszeggende prijzen. Beker is alleen leuk voor subtoppers of in combinatie met de schaal (de dubbel). Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.
Waarom stop je allemaal random YouTubefilmpjes van concerten in je posts?quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel met een vleugje satire, want op Twitter lachen we ons rot om de verheerlijking door FOX. Je zou bijna vergeten dat er een kampioenstrijd gaande is wanneer Van Persie om de hoek komt kijken.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach snap het ook wel, het is voor nu even de laatste kans om zichzelf op de borst te kloppen met die gewonnen prijzen want ze weten ook wel dat ze in de nabije toekomst niks hoeven te verwachten
Ik draag graag een stukje muzikale kwaliteit bij aan dit forum.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom stop je allemaal random YouTubefilmpjes van concerten in je posts?
Is dit een nieuwe act?
Bohemian Rhapsody is een kutnummer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik draag graag een stukje muzikale kwaliteit bij aan dit forum.
Het kan best je muziek niet zijn, maar het een kutnummer noemen..quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is een kutnummer.
Dan moet de Jong elk week een penal meekrijgenquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:25 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind er niks aan inderdaad, en dan ook nog vreselijk overschat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het kan best je muziek niet zijn, maar het een kutnummer noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |