En blijkbaar ook niet meer online, op die manier komt het geheel niet echt betrouwbaar over, heel jammer.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:06 schreef Horsemen het volgende:
oude project (19656) definitief niet door ging
In beginsel is een DGA "gewoon" een werknemer, dat salaris hoort bij de loonkosten te staan. Voor een goed beeld zou ookeen leningan de DGA apart vermeld moeten worden, of uit de vordering gehaald moeten worden omdat die vordering vaak boterzacht is. Bij een BV zouden de cijfers in beginsel overeen moeten komen met de gedeponeerde cijfers lijkt mij.quote:
Ja dan word naar mijn idee gewoon Informatie achter gehouden...quote:Op donderdag 18 april 2019 19:53 schreef tnhb het volgende:
[..]
En blijkbaar ook niet meer online, op die manier komt het geheel niet echt betrouwbaar over, heel jammer.
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:47 schreef Ron1986 het volgende:
Den haag opnieuw op GvE:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19870Zeer teleurstellend en niet des Geldvoorelkaar’s om het voorgaande project niet te vermelden in de pitch. In het verleden deden ze dit altijd heel correct en netjes met de link naar het voorgaande project. Geen idee waarom ze deze transparantie laten varenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals hier eerder geopperd zal er wel iets te verbergen zijn
![]()
Hij staat nog wel online. In het dashboard onder teruggetrokken projecten:quote:Op donderdag 18 april 2019 19:53 schreef tnhb het volgende:
[..]
En blijkbaar ook niet meer online, op die manier komt het geheel niet echt betrouwbaar over, heel jammer.
mits had geïnvesteerd in het betreffende terug getrokken project... Zo niet dan zie je hem ook niet toch of vergis ik me?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:06 schreef djh77 het volgende:
[..]
Hij staat nog wel online. In het dashboard onder teruggetrokken projecten:
https://www.geldvoorelkaa(...)gevens.aspx?id=19656
Vandaag wel een mail gehad die voor mij wel onbevredigend was. En ik heb de mail gehad denk ik omdat men op het forum mee heeft gelezen. Dit stond zelfs in de mail.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:18 schreef Ron1986 het volgende:
[..]
Gewoon een klacht indienen dan komen ze wel van de pot maar leuk is anders. Belangen van investeerders zijn ver te zoeken..
Dat is correct, je ziet hem niet wanneer je er niet in heb geïnvesteerd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:20 schreef Ron1986 het volgende:
[..]
mits had geïnvesteerd in het betreffende terug getrokken project... Zo niet dan zie je hem ook niet toch of vergis ik me?
Los daarvan of je het wel of niet nodig hebt transparantie is ook wel wat waard vind ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:26 schreef ML45 het volgende:
[..]
Dat is correct, je ziet hem niet wanneer je er niet in heb geïnvesteerd.
Overigens heb ik er zelf geen/minder moeite mee omdat het m.i. een andere project is en ik als investeerder niet veel toegevoegde waarde zie in de informatie van het teruggetrokken project. Het zou ook desinformatie kunnen worden omdat je teveel info krijgt.
Ik moet dit project beoordelen of ik er wel of niet in wil investeren.
quote:Geachte investeerder,
Horeca Crowdfunding Nederland gaat een leningsvorm toepassen waarbij een aflossingsvrije periode wordt gehanteerd. Over de aflossingsvrije periode wordt maandelijks rente vergoed. Na deze aflossingsvrije periode start de betaling van rente en aflossing (annuïteit) van de hoofdsom waarbij éénmalig de investeerdersfee van 1% wordt ingehouden.
De ingestelde automatische investeringen worden meegenomen op basis van de annuïtaire looptijd, de aflossingsvrije periode wordt hier niet bij opgeteld.
Morgen plaatsen wij de preview van een 5* project waarbij de aflossingsvrije periode 6 maanden bedraagt en de annuïtaire looptijd 48 maanden tegen 7% rente. Er wordt dus eerst rente per maand betaald aan de investeerders, daarna start op maandbasis de betaling van rente èn aflossing. In dit project worden alle automatische investeerders meegenomen die een looptijd hebben ingesteld van maximaal 48 maanden. Het maximale investeringsbedrag per investeerder in dit project bedraagt ¤ 50.000.
quote:De dag na Tweede Paasdag, dinsdag 23 april opent om 14.00 uur het nieuwe project ERA Thijs Tullemans voor uw investering.
Expense Reduction Analysts (ERA) is ’s werelds meest toonaangevend bedrijf op het gebied van franchising in de kostenbeheersing en de beste keuze onder professionals die hun eigen bedrijf willen bezitten. ERA is al meer dan 25 jaar actief in de deze business en heeft gedurende die tijd duizenden klanten geholpen bij het optimaliseren van hun winst en het verlagen van hun kosten.
Dat bedrijf wordt wel echt helemaal vol geladen met schulden..quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:12 schreef crowd-fundi het volgende:
Holbox stapt over naar andere crowdfundpartner. We kennen hem van GVE met Holbox en kartonnenwinkel. Maandag start een campagne bij October. Hij wil slechts 1mio: om een lening bij het LIOF van 600K af te lossen en om nog eens 400K in een webshop te stoppen.
Voor het laatste had hij via GVE in 2016 al 500K opgehaald (kartonnenwinkel).
In 2017 ook 500k opgehaald: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=17113quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:12 schreef crowd-fundi het volgende:
Holbox stapt over naar andere crowdfundpartner. We kennen hem van GVE met Holbox en kartonnenwinkel. Maandag start een campagne bij October. .
Voor het laatste had hij via GVE in 2016 al 500K opgehaald (kartonnenwinkel).
Mijn auto invest staat op 60 maanden. Wordt die dan niet meegenomen? Omdat er staat maximaal 48 maanden.quote:
Haha dat zou vreemd zijn. Verwacht dat deze gewoon mee wordt gepakt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:01 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Mijn auto invest staat op 60 maanden. Wordt die dan niet meegenomen? Omdat er staat maximaal 48 maanden.
Dit pand https://www.funda.nl/koop/onna/huis-40824327-meppelerweg-149/quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:05 schreef djh77 het volgende:
Kind in huis op ccf met 1e hypotheek met 100% ltv
https://www.collincrowdfund.nl/stichting-kind-in-huis/
Dat hij een financieringsbehoefte heeft is op zich niet zo vreemd maar wel dat hij blijkbaar bij geen enkele bank (meer) terecht kan en dat zelfs GvE er geen trek meer in heeft.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:01 schreef Red_arrow het volgende:
Ik weet niet hoe de gegevens zijn bij die nieuwste Holbox, maar hij deed het volgens mij best aardig, veel schulden, maar ook wel goede omzet en winst. Waarom die man zoveel leningen wil hebben op zijn bedrijf begrijp ik niet. Hij zal toch een vermogen per jaar kwijt zijn aan rente en aflossing...
Ik zit alleen in de oude uit 2017.
quote:Binnenkort zullen wij een project van Fabryk Design op onze website plaatsen. De drijvende kracht achter dit bedrijf is Esther Veenstra. Zij ontwerpt en produceert prachtige woondecoraties en meubelen. Kijkt u voor een impressie van de producten eens op: www.fabrykdesign.nl. Sinds vorig jaar heeft het bedrijf intrek genomen in een oude melkfabriek in Donkerbroek, Friesland, waar voldoende ruimte is voor kantoor, productie en opslag. Met de komst van een eigen CNC-freesmachine vorig jaar is de weg richting verdere groei en professionalisering ingezet. De ambitie is om de verkoop meer via retailers de doen
En in 2016 ook 500kquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:34 schreef djh77 het volgende:
[..]
In 2017 ook 500k opgehaald: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=17113
en 2018 nog eens 500k opgehaald
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=19031
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |