Gewoon met z'n allen te laat de pitbox uit. Slome Mercedes of niet.quote:
De motor leek in te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Nee hij wilde een gat laten vallen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Maar niet netjes.quote:
Met netjes zijn wordt je geen kampioen.quote:
Tsja als je merkt dat je mogelijk de vlag mist dan moet je gaan inhalen, gewoon buitenom zonder risico iemand te rakenquote:
Er was niemand in een snelle rondequote:Op zaterdag 13 april 2019 09:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hij was te lief met mensen in snelle ronde voor laten dacht ik te horen
Ik vermoed dat Ferrari door het voorvleugontwerp maar beperkt downforce op de vooras kan zetten, en daardoor ook maar beperkt achtervleugel. Dus ik denk dat ze niet op elk circuit de afstelling kunnen zetten die ze zouden willen en het dan moeten laten liggen, maar wel rechte lijn snelheid krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Bahrein waren ze veruit het snelst. De verwachting was dat dat hier ook zo was maar die komt niet uit.
Misschien hebben ze de motor teruggeschroefd vanwege de problemen?
Ja dat idee had ik ook, of max was zo gefocussed op Vettel dat hij vergat gas te geven. Al met al wel zuur, maar vermoedelijk had het geen bal uitgemaakt qua positie.quote:
Echt he, wat zou in hemelsnaam de tactiek kunnen zijn om dit bewust te doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Olav die zich serieus aan het afvragen was of het misschien bewust was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |