Dat is een goed teken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:11 schreef Californium het volgende:
Baas had maar 20 relatief kleine opmerkingen over mijn introductie
Jaquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
JaHij wil dingen aangevuld hebben, maar hij was redelijk tevreden
Dus als ik mijn discussie / conclusie klaar heb ga ik dat aanpassen
. Even harddddd doorbijten de komende paar weken en dan klaaaaaaaaaar
![]()
En geen reviewquote:
Alleen maar goed, stress ga je kapot van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Hij heeft al zo goed als groen licht gegeven voor alles
Ik ben een waardeloze PhD student want ik heb de aflopen jaren de longen uit mijn lijf gewerkt maar ik heb nooit echt veel stress gehad en nu nogsteeds niet
Je bent gewoon een vrouw met stalen zenuwen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Ik ben een waardeloze PhD student want ik heb de aflopen jaren de longen uit mijn lijf gewerkt maar ik heb nooit echt veel stress gehad en nu nogsteeds niet
Goed toch. Een beetje stress af en toe is okay, maar regelmatig veel stress is killing.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Klopt wel ja...quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen maar goed, stress ga je kapot van.
Ik zie het meer als: mijn priveleven is een redelijk struikelblok geweest waardoor werk ook te weinig boeit om stress van te hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vrouw met stalen zenuwen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed toch. Een beetje stress af en toe is okay, maar regelmatig veel stress is killing.
Die issues zetten het werk wel in perspectief ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: mijn priveleven is een redelijk struikelblok geweest waardoor werk ook te weinig boeit om stress van te hebben
En dat is best primaquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die issues zetten het werk wel in perspectief ja.
Gaaf maar geloof er geen zak van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef Californium het volgende:
Gelukkig weet jij alles.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaaf maar geloof er geen zak van.
Het groene licht of de geen stress?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaaf maar geloof er geen zak van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |