Hij leest niet mee hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 11:52 schreef wimderon het volgende:
Vallee was in de laatste kilometer ontsnapt en viel sowieso al ferm stil, Karel.
Lars bidt met je meequote:Op zondag 14 april 2019 11:58 schreef franklop het volgende:
een ferme regenbui zou nu toch fantastisch zijn. Maar ja
die zal dan ook moeten hopen dat de koers met 57 km ingekort wordt.quote:
Dat is vandaag ebkel een voordeelquote:Op zondag 14 april 2019 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes Pildaursen is nog steeds smerig dik.
https://www.telegraaf.nl/(...)m-groter-dan-gedachtquote:Op zondag 14 april 2019 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
die zal dan ook moeten hopen dat de koers met 57 km ingekort wordt.
Wie heb je opgeschreven voor de eindzege vandaag?quote:
Als je naar papa kijkt zit het in de genen.quote:Op zondag 14 april 2019 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes Pildaursen is nog steeds smerig dik.
Gatverdammequote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik had beetje honger dus besloot ik een speklap te bakken voor op brood. Misschien is 12 uur iets te vroeg daarvoor,ben nu misselijk
Royal Gala geloof ikquote:
Wat een smerig varken ben jij zegquote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik had beetje honger dus besloot ik een speklap te bakken voor op brood. Misschien is 12 uur iets te vroeg daarvoor,ben nu misselijk
met of zonder knoflooksaus?quote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben broodmagerquote:Op zondag 14 april 2019 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een smerig varken ben jij zeg
Ranzig.quote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Mansjester het volgende:
Mads Wurtz Schmidt rijdt lek. Daar werd ook meer van verwacht.quote:Op zondag 14 april 2019 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Dieljee en Pedersen hebben de hype ook niet kunnen waar maken dit seizoen.
De Brabantse Pijl is eigenlijk altijd wel leuk, de laatste wedstrijd voor de gecontroleerde aids begint.quote:Op zondag 14 april 2019 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nu al zin in de Brabantse Pijl, voor het eerst in m'n leven.
Pat heeft altijd gelijk.quote:
Ja dat bedoelde ik ook Stijn.quote:Op zondag 14 april 2019 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pat heeft altijd gelijk.
Lefevere «99 procent van de renners die bij ons weggaan, presteert daarna niet meer. Mijn sterkte is dat ik op het juiste moment afscheid kan nemen. Dat doet meer pijn dan iedereen denkt, maar je moet sentiment loskoppelen van zakendoen.
Dat denk je vooraf, maar uiteindelijk schakel je toch altijd in.quote:Op zondag 14 april 2019 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga LBL misschien niet eens kijken dit jaar, troosteloos bergje aids.
Alsof je wat anders te doen hebtquote:Op zondag 14 april 2019 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga LBL misschien niet eens kijken dit jaar, troosteloos bergje aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |