Ik ook niet, maar Hans van Zettenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:31 schreef Max23 het volgende:
Ik heb dus echt niks met voltige, zie al die verschillen niet.
Want?quote:
Wat is het probleem? De beste moet winnen. Als het een gorilla is, soit.quote:
Dat was ze niet, dat vond ik wel mooi.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is het probleem? De beste moet winnen. Als het een gorilla is, soit.
Was ook niet verwacht. Vorig jaar won ze zilver, maar toen kwam alleen Nina (goud) uit op een hogere D-score en won ze het op uitvoering van Seitz (brons). Andere kanshebbers misten connecties of vielen.quote:
Ik heb ringen niet gezien want dat boeit me eigenlijk niet genoeg om terug te kijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:13 schreef Vika166 het volgende:
Poeh, Olympisch kampioen ringen Petrounias heeft zich niet geplaatst voor de Spelen van Tokyo. Zal dit nu moeten doen via de World Cup route.
Mooi podium wel, Colak Lodadio en Ait Said. Zij gaan door dit resultaat wel naar de Spelen
Ik heb er te weinig verstand van om er echt iets zinnigs over te zeggen, al was ik wel wat verbaasd dat Ait Said boven Petrounias eindigde. Maar ik heb een zwak voor Ait Said dus ik ben blij voor hem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ringen niet gezien want dat boeit me eigenlijk niet genoeg om terug te kijkenMaar ik hoorde Bart Deurloo bij NOS nog wel zeggen dat 'ie veel uitvoeringsfouten zag die niet zijn afgestraft, dat 'ie eigk niet vindt dat die plek naar Ait Said mocht gaan en dus toch bij Petrounias terecht zou moeten zijn gekomen. Hij verwees een aantal keer naar het feit dat het een jurysport is. Bijv. ook dat hun prima vloeroefeningen in de kwali's werden afgestraft, en dat in dit geval niet-afgestrafte fouten je WK-brons en een OS-ticket kunnen opleveren.
Misschien interpreteer ik wat veel hoor want ik weet de details niet, maar ik probeer de 'gist' van wat Bart zei een beetje over te brengenKlopt dat ook wat hij zegt?
Heb sowieso de indruk dat turn(st)ers dit WK vrij vaak vragen stellen bij de jurybeoordelingen.
Ja, precies.quote:
Daarom is turnen ook gewoon een kutsport. Wisten we al. Niets ergs.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:55 schreef Vika166 het volgende:
[..]
Ik heb er te weinig verstand van om er echt iets zinnigs over te zeggen, al was ik wel wat verbaasd dat Ait Said boven Petrounias eindigde. Maar ik heb een zwak voor Ait Said dus ik ben blij voor hem.
Er is veel te doen om de scores, met name de E scores. Veel rumoer bijvoorbeeld over de uitslag bij voltige. Maar bijvoorbeeld ook bij vrouwen sprong. Ellie Downie heeft in een interview zelf ook benoemd verbaasd te zijn over de scores. Zij kwam met 2 vrij nette sprongen, en een aantal meiden met een flinke stap na de landing haalden bijvoorbeeld een gelijke e- score. Zij zette daar haar vraagtekens bij en dat wordt wel gedeeld in het turnwereldje en de fans die er echt verstand van hebben
Logische keuze. Hij zal dan in de kwalificatie gelijk een moeilijke oefening moeten turnen om de finale te halen. Hij kán het wel, al kwam het er dit WK natuurlijk helemaal niet uit (hij ging duidelijk op safe om het ticket voor de OS veilig te stellen). Ik gun hem het beste!! Wel leuk als ook Epke de OS nog een keer haalt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:30 schreef Vika166 het volgende:
Bart Deurloo gaat bij de Spelen niet voor de meerkamp, hij gaat zich richten op rek alleen.
Ergens wel een logische keuze. In de meerkamp heeft hij geen kans op een medaille, op rek mogelijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |