Shoarma bij je kapsalonquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ngt_de_kapsalon.html
@:onlogisch
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen bang voor een ban maat. Ze is ook mede verantwoordelijk voor de onterechte bans van JC en DP laatst.
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdtquote:
ik wil jou niet missenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou maar een paar dagen zonder fok moeten inderdaad.
ik heb nog nooit een berenklauw gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
Zeg het ze saindquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Neppe linkse elite die doet alsof ie van kapsalon houdt
100 euro dat ie nooit een kapsalon op heeft
Joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een berenklauw gegeten
Gewoon döner en kaas en knoflooksaus en beetje sambalquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam net een plaatje tegen van een kapsalon frikandel speciaal.
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.quote:
Ha die Roland.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja tegenwoordig normaal eet ik als het om ongezonde dingen gaat meer Aziatisch voedsel(noodles, hotpot, kimchi, sushi), maar een kroketje / patatje oorlog is wel een tijdje geleden hoor.
Weet ik dat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat geeft jouw vrouw voor eten als de kleine naar school gaat
Hoi Nelisquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een hoop idioten hier, hoog tijd voor:
[ afbeelding ]
@JanCees ik pik hemquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Haagsquote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
Ojeequote:Op vrijdag 12 april 2019 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Haags
Yannick was weer eens een beetje boos.twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
mooi geedit vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |