HELEMAAL WELquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Daar heb ik de kracht niet meer voor.
Jaaaaaaaaaaa, eindelijk.quote:
Nou vooruit,jij bent ook lief.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat plaatje!
Voorbeeldje:
Maar DÉ klassieker is natuurlijk wel Darth Vader vs Adolf Hitler!
Vriend ik loop nu nog mank. Uit het niets zonder spuug drukte ze er een kapstok in.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hopelijk werd het anale feestdeel niet overgeslagen
Zeker niet in vbl gepostquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
hey wat toevallig, de TT heb ik wel eens vaker voorbij zien komen in mijn notes
Mijn genoegen, fijne zwarte vrindquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een fijn welkom van een paarse user.
gadver, zoek lekker een kamer ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een fijn welkom van een paarse user.
Ik wil hier op reageren maar telefoon is ligt aan de lader, moet 'm zo gebruiken als navigatie, en wil niet dat'ie halverwege uitvaltquote:
Hoe kan ik nou weer in m'n eigen kut spugen? Jezusquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe jij dit ook wel eens met je kut? (Ik vraag dit voor een vriend)
Je TR is verwerktquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik wil hier op reageren maar telefoon is ligt aan de lader, moet 'm zo gebruiken als navigatie, en wil niet dat'ie halverwege uitvalt
Echt wel!quote:
Dit niet kunnenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer in m'n eigen kut spugen? Jezus
quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit niet kunnen
Slap excuus voor een vrouw jij.
Nieuw laminaat gelegd, wat mooi kleurtje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het heeft even geduurd maar dan krijg je ook wat, hartstikke fijn vriend
was is dat onderste, de achterkant van een bolle stoel ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nieuw laminaat gelegd, wat mooi kleurtje?
[ afbeelding ]
Huh?? Nee is gewoon laminaat, heb de foto van boven naar beneden gemaakt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was is dat onderste, de achterkant van een bolle stoel ofzo?
zou je niet eens even op je eigen tempo elke dag 20 minuten gaan wandelen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huh?? Nee is gewoon laminaat, heb de foto van boven naar beneden gemaakt.
Ik zit er bijna 20 jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:07 schreef Moira. het volgende:
Oh ik heb m'n 10-jarige FOK!verjaardag gemistbegin april 2009
Nee. Ik kies er voor om dat niet te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je niet eens even op je eigen tempo elke dag 20 minuten gaan wandelen?
duidelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Ik kies er voor om dat niet te doen.
rip ende feliquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit er bijna 20 jaar.
Hoe ben je op fok! terecht gekomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |