Ik wil hier op reageren maar telefoon is ligt aan de lader, moet 'm zo gebruiken als navigatie, en wil niet dat'ie halverwege uitvaltquote:
Hoe kan ik nou weer in m'n eigen kut spugen? Jezusquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe jij dit ook wel eens met je kut? (Ik vraag dit voor een vriend)
Je TR is verwerktquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik wil hier op reageren maar telefoon is ligt aan de lader, moet 'm zo gebruiken als navigatie, en wil niet dat'ie halverwege uitvalt
Echt wel!quote:
Dit niet kunnenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer in m'n eigen kut spugen? Jezus
quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit niet kunnen
Slap excuus voor een vrouw jij.
Nieuw laminaat gelegd, wat mooi kleurtje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het heeft even geduurd maar dan krijg je ook wat, hartstikke fijn vriend
was is dat onderste, de achterkant van een bolle stoel ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nieuw laminaat gelegd, wat mooi kleurtje?
[ afbeelding ]
Huh?? Nee is gewoon laminaat, heb de foto van boven naar beneden gemaakt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was is dat onderste, de achterkant van een bolle stoel ofzo?
zou je niet eens even op je eigen tempo elke dag 20 minuten gaan wandelen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huh?? Nee is gewoon laminaat, heb de foto van boven naar beneden gemaakt.
Ik zit er bijna 20 jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:07 schreef Moira. het volgende:
Oh ik heb m'n 10-jarige FOK!verjaardag gemistbegin april 2009
Nee. Ik kies er voor om dat niet te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je niet eens even op je eigen tempo elke dag 20 minuten gaan wandelen?
duidelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Ik kies er voor om dat niet te doen.
rip ende feliquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit er bijna 20 jaar.
Hoe ben je op fok! terecht gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |