Ik trek zo een wijntje open.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:12 schreef Pharkus het volgende:
Maar na een nieuw pilsje lullen we niet meer
Lucky mequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig niet uit een fustje:
Tot 15 maanden cel geëist om bierfraude
Proost!
Welke whisky?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik trek zo een wijntje open.
Vreemd genoeg gaat va bier m'n strot naar de tyfus, maar van wijn of whisky niet!
Het liefste Laphroaig Select.quote:
Ken ze allebei nietquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het liefste Laphroaig Select.
Maar laatst kwam ik er achter dat ik zelfs Jim Beam ineens best te hachelen vind. Vroeger kreeg ik dat echt niet weg. Is nog steeds absoluut niet m'n favo, maar het gaat niet meer door de gootsteen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ken ze allebei niet
Maar ik zuip dan ook enkel mn vaders whisky op
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft een heerlijke smaak van zeewier, zeezilt, jodium en andere invloeden van waar het gemaakt wordt.
Wat voor whisky heeft je pa dan?
Famous Grouse moet ik ook weer eens een eerlijke kans geven. Vond ik vroeger ook absoluut niet te zuipen. Misschien vind ik die nu ook best wel weer oké.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Klinkt interessant
En er staat altijd wel famous, maar glenfiddich vind ik lekkerder
En hij heeft nog een dure maar daar staat de doodstraf op
Weet ik niet meer, had hij als relatiegeschenk dacht ik. Was wel heul heul lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Famous Grouse moet ik ook weer eens een eerlijke kans geven. Vond ik vroeger ook absoluut niet te zuipen. Misschien vind ik die nu ook best wel weer oké.
Aan de andere kant; waarom het geld riskeren terwijl je weet wat je lekker vindt.
Wat voor dure heeft hij dan?
Wat lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:26 schreef -mosrednA het volgende:
https://reddit.app.link/MhjPVbFvPV
@:yvonne LIEFLIEFLIEFLIEFLIEFLIEF
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv.
Dit topic is ook geen klacht dus.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:35 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wajo
Spelen met je leven alsof je aan het dobbelen bent
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dit topic is ook geen klacht dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |