Moet nog 2 dagen wachten op mijn nieuwe databundel. Moet het al bijna een week stellen met kut internet op mijn mobielquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doen
Ik wel, maar mijn stiefzusje is ook best knapquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Zou jij het doen met een halfzusje?
Nee, heb ook geen halfzusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag worden
maar stiefzusje is geen halfzusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn stiefzusje is ook best knap
oh dat houdt op danquote:
heb jij een halfzusje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar stiefzusje is geen halfzusje
[..]
oh dat houdt op dan
neequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee geen halfzusjes
Heb jij broers of broertjes?
Ligt er beetje aan of het de bovenste of de onderste helft is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohquote:
wtfquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan of het de bovenste of de onderste helft is.
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehadquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is toch stiekem als je het tegen niemand zegt
Ik ben ronaldo niet hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehad
[ afbeelding ]
zo lief hequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehad
[ afbeelding ]
patatquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal eens naar de winkel, kan ik even bedenken wat we vanavond weer moeten eten
niets dan goeds over dooiequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
michael jackson was ook goed met kinderen
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te etenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee moet ook zeggen dat ik dat zelden eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |