quote:
Ik probeer hier een voorstelling van te maken....quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga zondag trouwens golfen. Met alpacas
Geloof me, dat ben ik al aan het doen sinds ik me hiervoor opgegeven hebquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik probeer hier een voorstelling van te maken....
Ah top ja, zeer belangrijk onderdeel wat mij betreft. Zo niet een van de belangrijkstequote:Op vrijdag 12 april 2019 12:58 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje
Ethische dilemma's die je in mijn vakgebied tegenkomt zijn dingen als hoe ga je om met patiëntinformatie, hoe ga je om met proefdieren, wat doe je met weefsels van proefdieren of proefpersonen. Het is handig om verstand van ethiek te hebben als je je onderzoek moet laten goedkeuren door een ethische commissie (als je met dieren of mensen werkt). Het is goed om na te denken hoe je je onderzoek op een zo gunstig mogelijke manier kunt uitvoeren. Dan heb je meteen ook een grotere kans dat het goedgekeurd wordt.
Interessant!quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:58 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje
Ethische dilemma's die je in mijn vakgebied tegenkomt zijn dingen als hoe ga je om met patiëntinformatie, hoe ga je om met proefdieren, wat doe je met weefsels van proefdieren of proefpersonen. Het is handig om verstand van ethiek te hebben als je je onderzoek moet laten goedkeuren door een ethische commissie (als je met dieren of mensen werkt). Het is goed om na te denken hoe je je onderzoek op een zo gunstig mogelijke manier kunt uitvoeren. Dan heb je meteen ook een grotere kans dat het goedgekeurd wordt.
Of zo'n alpaca staat gewoon (hopeloos in de weg voor die perfecte slag...) straks de keurig gemaaide grasmat op te knagen..... of.... hij draagt de clubs? Apporterende alpaca's heb ik alleen nooit van gehoord, dus ik vrees dat je alsnog zelf je balletje moet halen...quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geloof me, dat ben ik al aan het doen sinds ik me hiervoor opgegeven heb
Ik ben uit bed gekomen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had voor nadat best wat klusjes staan.
Tot dusver ben ik uit bed gekomen. Check
*boks*quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben uit bed gekomen.En ik keek wat rond voor vakantie. That's about it.
Ik heb ook de slowcooker aangezet. Vanavond naar voetbal. Misschien zo toch nog wat huisklusjes maar zooooooo weinig zin.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*boks*
Dadelijk wel met de auto naar de garage. En boodschappen doen.
?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:13 schreef FranticDJ het volgende:
Rheugh..
Net te horen gekregen wat ik al 6+ maanden verwachtte..
Naja. Nog effe op de kiezen bijten
Wat zit er in je cooker?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook de slowcooker aangezet. Vanavond naar voetbal. Misschien zo toch nog wat huisklusjes maar zooooooo weinig zin.
Dat klinkt lief!quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:17 schreef AnneX het volgende:
Iemand zei net “ dag meisje “ tegen mij...
quote:
Jakkes vertragingen, dan moet je wel echt goed in je mindfullness zitten vind ik. @wachtenquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan vandaag hopelijk nog vliegen. Vliegtuig staat nog op Schiphol terwijl we om 11:40 al moesten vertrekken vanaf Gran Canaria naar Eelde.
Schatting nu 18:15 naar Schiphol ipv Eelde![]()
Nou ja, hier is het beter weer
Gedoequote:Op vrijdag 12 april 2019 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan vandaag hopelijk nog vliegen. Vliegtuig staat nog op Schiphol terwijl we om 11:40 al moesten vertrekken vanaf Gran Canaria naar Eelde.
Schatting nu 18:15 naar Schiphol ipv Eelde![]()
Nou ja, hier is het beter weer
Vind je?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat klinkt lief!
Je bént toch een meisje!
quote:
Meldt het dan niet hier.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
Wat organisatorische wijzigingen waar ik hier niet verder op in ga.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Net stukkie gefietst en een boskip.
Koortsuitzweet 2.0 nu.
Duurt lang
Koffers zijn afgeleverd, daarna met een bus naar een hotel gebracht waar we zo een lunch buffet hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Schatting nu 18:15 naar Schiphol ipv Eelde _O
Gedoe
Zoveel heb je niet aan het betere weer daar als je achter security zit
Wel leuke vakantie gehad?
Bloesemtocht wandelenquote:
Ahahaha!quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn boodschappen in AnneX, Bluezz en golfertaal
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:44 schreef Myraela het volgende:
Kijk hoe cute ze zijn geworden.
[ afbeelding ]
Mooi.. en heel zoet denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Niet onderschatten! Dat is de basis van al je plannenquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had voor nadat best wat klusjes staan.
Tot dusver ben ik uit bed gekomen. Check
Dit jaquote:
Wat werd er tijdens de bachelor onderwezen, waarin verschilt het met het huidige college?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:30 schreef Tele6 het volgende: Stil hier weer.
Ik had college over ethiek. Best interessant. De docent pakt het iig een stuk serieuzer aan dan die van het ethiekvak in m'n bachelor.
![]()
In de bachelor ging het alleen maar over wat er interessante vraagstukken zijn en amper over hoe je er vanuit allerlei ethische theorieën naar kunt kijken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat werd er tijdens de bachelor onderwezen, waarin verschilt het met het huidige college?
Is om vanavond mee te nemen naar de verjaardag van een vriendin.quote:
Goeiequote:Op vrijdag 12 april 2019 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet onderschatten! Dat is de basis van al je plannen
Goede crème erop maakt alles goed.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is om vanavond mee te nemen naar de verjaardag van een vriendin.
Eerlijk is eerlijk, cupcakes zijn niet het lekkerste baksel. Maarja, ze wilde eerst muffins gaan maken en dat vond ik niet feestelijk genoeg. 😅
Komt van Sunnyquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel Günthers schuld zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag een klusje opgepakt om de tijdschriften in de foyer te ruimen, want er is een nieuwe doos van de Leestafel bezorgd.![]()
Oude tijdschriften konden bij oudpapier en toen heb ik mij maar ontfermd over 3 Elle Eten.![]()
Speaking of...is minilot in retraite?
Nou ja zeg, wat een gek gedrag.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke cupcakes Myraela, zien er uit alsof het glazuur van je tanden spat. En ja, veel feestelijker dan muffins.
Zo, markt gedaan, weer lekkere kaas gekocht, heel veel groenten en fruit en lelijke asperges voor weinig om soep van te maken.
En ook nog flink geschrokken van onverbloemde discriminatie. Bij stoffenkramen werd ik meteen geholpen, had eerst niet door dat er een aantal dames (gekleurd of met hoofddoek op) voor mij waren. Toen ik het wel doorkreeg en zei "deze mevrouw is eerst" doen mij werd gevraagd wat ik wilde hebben, werd ik toch vuil aangekeken en daarna ook niet meer geholpen. Dus m'n geld maar naar een andere kraam gebracht.
Ja ik vond het ook heel vreemd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een gek gedrag.
Was die nieuwe delicatessenkraam nog fijn?
Lekker puhquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:59 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
ja, Tele breekt 3-op-een-rij
![]()
Interessant college trouwens, Tele.
Bekende stof.
Wat is er mis met het weer? Als ik het opzoek lijkt het morgen ongeveer hetzelfde te zijn als vandaag. Frisjes maar geen regen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook heel vreemd.
Die kraam is er alleen op zaterdagwissiknie
En mijn andere favo delicatessenkraam was er niet. Had me zo verheugd op olijfjes uitzoeken.
Morgen denk ik niet dat ik ga, de weersverwachting is niet echt leuk. Volgende week kan ik niet, week erna is het koningsdag dus wachten tot 4 mei.
Net even nagekeken, maar ik kan ook geen regen vinden. Ik hoorde steeds dat er regen/hagel/natte sneeuw zou komen morgen. Maar liever niet nee. Dus kan ik nog wel even naar de stad, maar ik heb nu heerlijke truffelkaas (het zal wel naast echte truffels hebben gelegen) gekocht. Dus eigenlijk hoef ik er voor iets lekkers er niet meer uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het weer? Als ik het opzoek lijkt het morgen ongeveer hetzelfde te zijn als vandaag. Frisjes maar geen regen.
Eigenlijk had ik wel een juich post verwacht over zwarte gaten en bèta meisjes.quote:
En ik lees steeds golfer met alpacas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan bijna niet stoppen met denken aan golfen met alpacas.
Powernap dusquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Midagdut gedaan. Het leven is nu weer fijn
En daarom is Google het Kwaad in zijn meest pure vormquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff Google aangeslingerd. Het is golfen tussen de alpaca's. Anti-climax wel
En het heeft niks met echt golfen te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
leek me al logisch anderws sla je in no time die beesten dood ook... die ballen zijn klein hard en soms net kogels johquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En het heeft niks met echt golfen te maken.
Wat doe je nouquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Johquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En het heeft niks met echt golfen te maken.
Ja en die golfballen ookquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:43 schreef liedetector het volgende:
[..]
leek me al logisch anderws sla je in no time die beesten dood ook... die ballen zijn klein hard en soms net kogels joh
Koffers zijn afgeleverd, daarna met een bus naar een hotel gebracht waar we zo een lunch buffet hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Schatting nu 18:15 naar Schiphol ipv Eelde _O
Gedoe
Zoveel heb je niet aan het betere weer daar als je achter security zit
Wel leuke vakantie gehad?
Elke keer als ik naar jullie kaart kijk maakt mijn hart en hoofd een hupsjequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
@:Sunnythesun en @:TAV274 : bedankt voor de leuke kaart.
En de rest ook nog, die ik vergeten ben.
Absoluutquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar jullie kaart kijk maakt mijn hart en hoofd een hupsjeDoen jullie vast elke keer als jullie naar M kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige golven die ik wil met Alpaca's zijn van die tsunami dingen..niks voor mij die beesten
Al weer op weg naar het vliegveld Uniek?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:04 schreef Barreltje het volgende:
'N avond saam !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige golven die ik wil met Alpaca's zijn van die tsunami dingen..niks voor mij die beesten
Al weer op weg naar het vliegveld Uniek?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Paarden poepen ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:14 schreef Candaasje het volgende:
We hebben ook Alpaca's in de stal van de uni. Elk jaar moet er een staaltje mest opgestuurd worden, om te bewijzen dat het geen koeien zijn die koeienmest produceren. (Heeft vanalles te doen met de regelgeving rondom landbouwhuisdieren. Waar Alapaca's dan weer buitenvallen. O.i.d.)
EDIT: had ik dit niet al eens verteld? /dement
Ouderdom slaat hier toe... ik rekte mij vanmiddag ook 3cm naar achteren, en toen schoot het gelijk in mijn rug![]()
Geen idee, weet alleen dat gezegd wordt dat ze niet poepen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:18 schreef Candaasje het volgende:
Ook zelfs niet als ze nooit als gezelschapsdier worden geregistreerd?
De merries zeker niet dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat gezegd wordt dat ze niet poepen.
Ik kan me niet herinneren dat je dit al eens gezegd hebt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:14 schreef Candaasje het volgende:
We hebben ook Alpaca's in de stal van de uni. Elk jaar moet er een staaltje mest opgestuurd worden, om te bewijzen dat het geen koeien zijn die koeienmest produceren. (Heeft vanalles te doen met de regelgeving rondom landbouwhuisdieren. Waar Alapaca's dan weer buitenvallen. O.i.d.)
EDIT: had ik dit niet al eens verteld? /dement
Ouderdom slaat hier toe... ik rekte mij vanmiddag ook 3cm naar achteren, en toen schoot het gelijk in mijn rug![]()
Ik herinner me dus dingen die nooit gebeurd zijn.... ik weet niet wat erger is...quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je dit al eens gezegd hebt.op je ouwe rug
Voortaan dus alleen maar bijzondere dingen doenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik herinner me dus dingen die nooit gebeurd zijn.... ik weet niet wat erger is...![]()
En merci. Het schiet er wel vaker in (ik geef min gekke bocheltje gewoon de schuld) maar ik zat vanmiddag gewoon op een stoel voor me uit te staren, ik deed niet eens iets bijzonders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |