quote:
Ik probeer hier een voorstelling van te maken....quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga zondag trouwens golfen. Met alpacas
Geloof me, dat ben ik al aan het doen sinds ik me hiervoor opgegeven hebquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik probeer hier een voorstelling van te maken....
Ah top ja, zeer belangrijk onderdeel wat mij betreft. Zo niet een van de belangrijkstequote:Op vrijdag 12 april 2019 12:58 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje
Ethische dilemma's die je in mijn vakgebied tegenkomt zijn dingen als hoe ga je om met patiėntinformatie, hoe ga je om met proefdieren, wat doe je met weefsels van proefdieren of proefpersonen. Het is handig om verstand van ethiek te hebben als je je onderzoek moet laten goedkeuren door een ethische commissie (als je met dieren of mensen werkt). Het is goed om na te denken hoe je je onderzoek op een zo gunstig mogelijke manier kunt uitvoeren. Dan heb je meteen ook een grotere kans dat het goedgekeurd wordt.
Interessant!quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:58 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje
Ethische dilemma's die je in mijn vakgebied tegenkomt zijn dingen als hoe ga je om met patiėntinformatie, hoe ga je om met proefdieren, wat doe je met weefsels van proefdieren of proefpersonen. Het is handig om verstand van ethiek te hebben als je je onderzoek moet laten goedkeuren door een ethische commissie (als je met dieren of mensen werkt). Het is goed om na te denken hoe je je onderzoek op een zo gunstig mogelijke manier kunt uitvoeren. Dan heb je meteen ook een grotere kans dat het goedgekeurd wordt.
Of zo'n alpaca staat gewoon (hopeloos in de weg voor die perfecte slag...) straks de keurig gemaaide grasmat op te knagen..... of.... hij draagt de clubs? Apporterende alpaca's heb ik alleen nooit van gehoord, dus ik vrees dat je alsnog zelf je balletje moet halen...quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geloof me, dat ben ik al aan het doen sinds ik me hiervoor opgegeven heb
Ik ben uit bed gekomen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had voor nadat best wat klusjes staan.
Tot dusver ben ik uit bed gekomen. Check
*boks*quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben uit bed gekomen.En ik keek wat rond voor vakantie. That's about it.
Ik heb ook de slowcooker aangezet. Vanavond naar voetbal. Misschien zo toch nog wat huisklusjes maar zooooooo weinig zin.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*boks*
Dadelijk wel met de auto naar de garage. En boodschappen doen.
?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:13 schreef FranticDJ het volgende:
Rheugh..
Net te horen gekregen wat ik al 6+ maanden verwachtte..
Naja. Nog effe op de kiezen bijten
Wat zit er in je cooker?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook de slowcooker aangezet. Vanavond naar voetbal. Misschien zo toch nog wat huisklusjes maar zooooooo weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |