zag gister een mannelijke opmaakpop en moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, hoef ik ook niks aan te doen.
Hopsa in knot, klaar
Want ik heb altijd zoveel make-up op?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zag gister een mannelijke opmaakpop en moest aan jou denken
23 of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe lang is je grootste exemplaar geweest?
O t was een proces van meerdere stappenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo hoeft een associatie toch niet perse te werken?
Daar is deze toch voor:quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
23 of zo?
Maar t is de dikte die t m doet he
Hier ook al.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer. Zit te geeuwen, niet normaal.
Wat doet de dikte dan? Maakt toch weinig uit bij het kietelen van je prostaat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
23 of zo?
Maar t is de dikte die t m doet he
O je denkt dat een komkommer net zo makkelijk te verwerken is als een potlood?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat doet de dikte dan? Maakt toch weinig uit bij het kietelen van je prostaat?
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je denkt dat een komkommer net zo makkelijk te verwerken is als een potlood?
Vanaf een bepaalde dikte is het ook niet meer lekker hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.
Of bedoelde je gewoon wat een pik groot maakt?
Dit geldt ook voor pizza.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde dikte is het ook niet meer lekker hoor
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
De prostaat is niet het enige genot toch, waarom zouden er anders ook vrouwen anaal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |