abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186170531
Kunnen alle mannen boven de 25 die minimaal 1 relatie (langer dan halfjaar) hebben gehad deze vraag beantwoorden:

Aan welke kleine dingen zoals gedachtes, bewegingen en gedragingen van jezelf merk jij dat jij verliefd op iemand bent? In wat onderscheid dit verliefd zijn op een meisje, met een meisje die je wel leuk vindt maar waar je niet verliefd op bent?

Dank bij voorbaat😘
pi_186170713
Haha tvp - ben ook wel benieuwd naar de antwoorden. Ergo, ik heb dezelfde vraag. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_186170840
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 10:33 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Kunnen alle mannen boven de 25 die minimaal 1 relatie (langer dan halfjaar) hebben gehad deze vraag beantwoorden:

Aan welke kleine dingen zoals gedachtes, bewegingen en gedragingen van jezelf merk jij dat jij verliefd op iemand bent? In wat onderscheid dit verliefd zijn op een meisje, met een meisje die je wel leuk vindt maar waar je niet verliefd op bent?

Dank bij voorbaat😘
Je gaat dit nu projecteren op die vent die je aan het daten bent, om te kijken of hij verliefd op je is?
pi_186170924
Graag serieus reageren hier O+
pi_186171033
Nou, de term verliefd zegt me eigenlijk niet zoveel, er zijn zoveel vrouwen die mij kunnen bekoren.

Echter mijn vrouw had niet alleen die nasty geilheid ( :9~ ), was mooi, was cool (tof stoer wijf, geen zeikbarbie, zelfstandig), was geen zeikerd en... heel raar... maar ze maakte echt om de haverklap m'n zinnen af/we zeiden hetzelfde. Toen dacht ik: dit kan geen toeval meer zijn.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186171215
Als je blij wordt van iemands aanwezigheid alleen.. Denk ik dan.
pi_186171229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Voor de mannen is het trouwens gemakkelijk om te weten of je verliefd bent of niet. Je kunt niet fappen op haar.
pi_186171245
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is het Hoer-Madonna-syndroom. Gelukkig geen last van.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186171319
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:40 schreef zarGon het volgende:
Verliefdheid heeft wat mij betreft weinig met lust te maken. Lust is het lichamelijke aspect; dat heeft met uitstraling, sexappeal en aantrekkingskracht te maken. Dan gaat het vooral om het uiterlijk en kun je lustig zijn als de ander een lekkerding is in jouw ogen.

Verliefdheid heeft wat mij betreft meer te maken met het emotionele aspect. Het gevoel dat een ander je geeft. En dat gaat veel verder dan een nat kutje of een stijve pik.

En verliefdheid lijkt in de beginstage meer op een ziekte. Je glimlacht als je aan die persoon denkt of met die persoon praat (zie je weleens mensen als een henkie glimlachen wanneer ze aan het typen zijn op hun telefoon?), het heeft invloed op je eetgedrag, bij onbeantwoorde liefde voel je pijn, bij beantwoorde liefde kun je niet wachten om weer in de aanwezigheid van die persoon te zijn, en als je dan bij elkaar bent is het nooit saai (zelfs niets doen is heeel fijn) en zijn jullie in jullie eigen wereldje afgesloten van de rest van de wereld...

Je voelt je gelukkig, veilig en begrepen, je kunt volledig jezelf zijn... Wanneer je bij elkaar bent wil je niet scheiden van elkaar, en wanneer je niet bij elkaar bent spookt de ander willekeurig door je hoofd.

En om het helemaal zoetsappig te maken: verliefdheid is dat je een betere versie van jezelf wil zijn, zodat je die ander nóg gelukkiger kunt maken.
Ugh, zoetsappig. Blergh.
pi_186171597
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ugh, zoetsappig. Blergh.
pi_186172397
Verliefdheid is niks anders dan emotionele geilheid.
Haar ogen O+ . Zijn glimlach O+ . Haar tietjes O+ . Zijn auto O+ . Haar handschrift O+ . Zijn onderbroeken O+ .
Haar puistjes O+

Kortom, verliefd is complete gestoordheid.
  vrijdag 12 april 2019 @ 12:32:34 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186172437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Haar ogen O+ . Zijn glimlach O+ . Haar tietjes O+ . Zijn auto O+ . Haar handschrift O+ . Zijn onderbroeken O+ .
Haar puistjes O+

_O-.

Het klopt wel ja :D. Alles is mooi en leuk en mindere dingen zijn er niet of worden gebagatelliseerd, want verliefd O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186172443
quote:
Haar puistjes O+

Eens :D
pi_186172489
als je het niet merkt, ben je het niet. nogal simpel.
als je het wel bent, verander je in een complete mongool.
pi_186172640
quote:
Zijn onderbroeken O+ .
Hmm.

Vertel hier eens meer over...

(Tijdens je verliefdheidsfase, eh.)
pi_186172700
quote:
Haar puistjes O+

nou, auto en onderbroeken niet hoor, maar ogen, stem, lichaam, voelen, ruiken, 6000km vliegen om haar op haar verjaardag te verrassen en zo nog wat irreele acties.
pi_186173118
ZarGon heeft een punt, als ik echt verliefd ben dan voelt aftrekken verkeerd ofzo.
pi_186173164
Maar dan als ik weer aan m'n ex denk, daar trok ik me elke dag op af.

Dus ik twijfel weer.

Aantrekking en verliefdheid wel twee verschillende dingen.

Ik ben verliefd als ik niet meer kan eten, slapen enzo. Eetlust weg en veel aan haar denken.
  Moderator vrijdag 12 april 2019 @ 13:31:52 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_186173190
Wat zarGon postte.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_186173549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 13:29 schreef Harlekien het volgende:
Ik ben verliefd als ik niet meer kan eten, slapen enzo. Eetlust weg en veel aan haar denken.
Dat is geen verliefdheid, maar emotionele afhankelijkheid.

Al vraag ik me nu af of deze twee niet gewoon hetzelfde zijn.
pi_186173571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 12:36 schreef pokkerdepok het volgende:
als je het niet merkt, ben je het niet. nogal simpel.
als je het wel bent, verander je in een complete mongool.
Haha, dit
pi_186173575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 13:58 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat is geen verliefdheid, maar emotionele afhankelijkheid.

Al vraag ik me nu af of deze twee niet gewoon hetzelfde zijn.
Gaat bij mij vaak hand in hand :')
pi_186173597
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 14:00 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Gaat bij mij vaak hand in hand :')
Ja dat klopt. Alleen hier is niks leuks aan. Het geeft alleen aan dat je jezelf niet zo hoog hebt zitten, als je erover nadenkt.
pi_186173602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Alleen hier is niks leuks aan. Het geeft alleen aan dat je jezelf niet zo hoog hebt zitten, als je erover nadenkt.
Klopt, triest eigenlijk.
pi_186173610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Klopt, triest eigenlijk.
Precies. Gelukkig kan je daar wat aan doen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')