Je gaat dit nu projecteren op die vent die je aan het daten bent, om te kijken of hij verliefd op je is?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:33 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Kunnen alle mannen boven de 25 die minimaal 1 relatie (langer dan halfjaar) hebben gehad deze vraag beantwoorden:
Aan welke kleine dingen zoals gedachtes, bewegingen en gedragingen van jezelf merk jij dat jij verliefd op iemand bent? In wat onderscheid dit verliefd zijn op een meisje, met een meisje die je wel leuk vindt maar waar je niet verliefd op bent?
Dank bij voorbaat😘
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Voor de mannen is het trouwens gemakkelijk om te weten of je verliefd bent of niet. Je kunt niet fappen op haar.
Ugh, zoetsappig. Blergh.quote:Op maandag 15 oktober 2018 11:40 schreef zarGon het volgende:
Verliefdheid heeft wat mij betreft weinig met lust te maken. Lust is het lichamelijke aspect; dat heeft met uitstraling, sexappeal en aantrekkingskracht te maken. Dan gaat het vooral om het uiterlijk en kun je lustig zijn als de ander een lekkerding is in jouw ogen.
Verliefdheid heeft wat mij betreft meer te maken met het emotionele aspect. Het gevoel dat een ander je geeft. En dat gaat veel verder dan een nat kutje of een stijve pik.
En verliefdheid lijkt in de beginstage meer op een ziekte. Je glimlacht als je aan die persoon denkt of met die persoon praat (zie je weleens mensen als een henkie glimlachen wanneer ze aan het typen zijn op hun telefoon?), het heeft invloed op je eetgedrag, bij onbeantwoorde liefde voel je pijn, bij beantwoorde liefde kun je niet wachten om weer in de aanwezigheid van die persoon te zijn, en als je dan bij elkaar bent is het nooit saai (zelfs niets doen is heeel fijn) en zijn jullie in jullie eigen wereldje afgesloten van de rest van de wereld...
Je voelt je gelukkig, veilig en begrepen, je kunt volledig jezelf zijn... Wanneer je bij elkaar bent wil je niet scheiden van elkaar, en wanneer je niet bij elkaar bent spookt de ander willekeurig door je hoofd.
En om het helemaal zoetsappig te maken: verliefdheid is dat je een betere versie van jezelf wil zijn, zodat je die ander nóg gelukkiger kunt maken.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Verliefdheid is niks anders dan emotionele geilheid.
Haar ogen. Zijn glimlach
. Haar tietjes
. Zijn auto
. Haar handschrift
. Zijn onderbroeken
.
Haar puistjes![]()
Kortom, verliefd is complete gestoordheid.
Eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Haar ogen. Zijn glimlach
. Haar tietjes
. Zijn auto
. Haar handschrift
. Zijn onderbroeken
.
Haar puistjes![]()
nou, auto en onderbroeken niet hoor, maar ogen, stem, lichaam, voelen, ruiken, 6000km vliegen om haar op haar verjaardag te verrassen en zo nog wat irreele acties.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Haar ogen. Zijn glimlach
. Haar tietjes
. Zijn auto
. Haar handschrift
. Zijn onderbroeken
.
Haar puistjes![]()
Dat is geen verliefdheid, maar emotionele afhankelijkheid.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:29 schreef Harlekien het volgende:
Ik ben verliefd als ik niet meer kan eten, slapen enzo. Eetlust weg en veel aan haar denken.
Haha, ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:36 schreef pokkerdepok het volgende:
als je het niet merkt, ben je het niet. nogal simpel.
als je het wel bent, verander je in een complete mongool.
Gaat bij mij vaak hand in handquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is geen verliefdheid, maar emotionele afhankelijkheid.
Al vraag ik me nu af of deze twee niet gewoon hetzelfde zijn.
Ja dat klopt. Alleen hier is niks leuks aan. Het geeft alleen aan dat je jezelf niet zo hoog hebt zitten, als je erover nadenkt.quote:
Klopt, triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Alleen hier is niks leuks aan. Het geeft alleen aan dat je jezelf niet zo hoog hebt zitten, als je erover nadenkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |